Te Koop: GSX-R 600 2011, seizoensklaar en compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

G-Racing

MF veteraan
28 okt 2008
1.019
1
Zwolle
De titel zegt het al, ik verkoop mijn GSX-R 600 L1.

Er zit een nieuw en getuned 2013 blok onder, dik in de 130+ pk ahw range. Kosten nog moeite mee gespaard; alles heeft een superfinish behandeling gehad, verstelbare nokkenastandwielen van yoshimura en op tijd gezet, dunnere koppakking, nieuwe lagerschalen, nieuwe zuigerveren, zuigers en drijfstangen geblueprint.

Omdat ik dit jaar in de ZAC RS600 cup van start zou gaan is de motor weer helemaal seizoensklaar gemaakt. Opstappen en rijden dus. Ik ben er nooit mee gevallen en zit ook geen meuk met beschadigingen of roadrash op.

Het volgende zit er op, ben vast nog wat vergeten.

RVS omvlochten remleidingen
Öhlins NIX30 cartridges voorvering, heb ik nieuw gekocht, 9 dagen gebruikt
DLC gecoate binnenpoten voorvering, heb ik nieuw gekocht, 9 dagen gebruikt
Öhlins TTX GP Schokdemper
Maxtreme full exhaust titanium
Carbon luchtinlaten
Samco koelvloeistof slangen
Stuuruitslag beperking
HyperPro RCS stuurdemper
Vertex verstelbare clip-ons
Domino snelgas
EM-Pro ECU
EM-Pro kit kabelboom
BMC luchtfilter
Hoegee Airfunnel stack
Dynojet Quickshifter
Pit limiter
Rain mode
Engine Brake Control
Korte titax hendels
Remhendel beveiliging
Snelwisselsysteem voorwiel (wisselen zonder klauwen verwijderen)
Lightech rearsets
Lightech tankdop
Crash protectie zijkant frame
Crash protectie motorblok
Benzine aflaatsysteem lage druk
Vaste wielbussen, 9 dagen oud
StompGrip
Extra Fan control
EBC koppelingsplaten met veren, 9 dagen oud.
Aangepaste killswitch
Iridium bougies
AiM Mychron Light laptimer

Prijs: 7500,- vast

Evt. tegen bijbetaling is de datalogging ook over te nemen. Vering, ecu, gps, acceleratie, hellingshoek.

Je kunt me bellen op 06-42320377. Overdag graag ff een app sturen. Via PB is ook prima maar dat lees ik niet zo vaak.

26-06-2016: Edit vanwege prijsaanpassing.

full

2016-05-08%2010.07.36.jpg

2016-05-07%2016.09.41.jpg

2015-09-30%2021.33.34.jpg

2016-05-08%2010.08.54.jpg

2016-05-08%2010.09.15.jpg
 
Laatst bewerkt:
De best onderhouden fiets van het forum, supercompleet, als iemand nog voor het seizoen een super in orde motor wil kopen..........


Zonde Gé, nu de knoop is doorgehakt hoop dat je het snel verkocht wordt, deze motor verdiend een nieuwe baas!
 
Hoe kan het soms snel veranderen allemaal hè, ben er wel even stuk van. Vorig jaar begon het gekloot al in Cartagena. Trek dat niet nog een jaar, poe poe. De motor mooi in orde gemaakt voor een volgende eigenaar in ieder geval.
 
Ik weet hoeveel liefde en sleutel/hobby uren in deze motorfiets zijn gestoken door je. Zonde man. Niet leuk dit gewoon..

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat. Succes met de verkoop kerel.
 
Deze motor verdiend een upje, seizoen begint bijna. Met deze motor kan je geen excuses voor je slechte tijden geven anders dan jezelf :)
 
Omhoog deze SB *D

Als nu niemand hem snel koopt , anders koop ik hem nog ........... 8-)
 
Laatst bewerkt:
Snelle fietsen! De mijne stond op het podium in de OW cup dit weekend, een fiets mede geprepareerd door G-Racing. Net als dit kanon.
 
Nee joh, gaat ze de verkoop in! :/

Succes met de verkoop. Ik weet zeker dat de volgende eigenaar een terechte competitie fiets ervoor terug krijgt :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan