Te koop, Honda CBR1100XX Blackbird uit 1997

Status
Niet open voor verdere reacties.

tvdongen

MF'er
2 sep 2011
81
4
Zeewolde
Hallo allemaal,

Hierbij bied ik mijn Blackbird uit 1997 te koop aan. Heeft momenteel precies 40.000 km op de teller maar gebruik hem nog wel zelf, maar in ieder geval om een indicatie te geven ;) Dit is nog de uitvoering met carburateur in plaats van injectiesysteem.
Motor is als extra voorzien van verhoogd topkuipje, startonderbreker en ingebouwd klasse 1 alarmsysteem. Verder liggen er momenteel banden met dual compound op (buitenranden zacht, binnenkant hard) met nog veel profiel.

De foto is helaas nog wel van de dealer waar ik hem heb gekocht. Nog geen tijd gehad om zelf foto's te maken. Motor verkeert in prima staat en ziet er nog geweldig uit. De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik mezelf toch helaas net te klein vind voor de motor. De motor heeft momenteel nog garantie tot 11 november dus kunt hem zorgeloos overnemen.

De richtprijs is 3250 maar een eventueel degelijk bod of voor vragen mag er altijd gemailt worden.
full
 
Laatst bewerkt:
En nog een foto van de andere kant
blackbird1.jpg


Helaas niet onder de knie hoe ik de foto zichtbaar kan maken :+
 
Laatst bewerkt:
Hoelang heb je de motor gehad dan? Omdat er nog garantie op zit.. Waarom snel weer weg?
 
Inderdaad, ik vind mezelf toch te klein/licht voor deze motor.
Heeft zo'n 160 pk. Het is echt een pracht machine, dat valt niet te ontkennen, daarom vind ik het ook jammer dat ik hem toch niet geheel naar mijn zin onder controle kan houden. Heb nu een mooi cbr600f-je op het oog maar geen geld gezien deze onlangs is gekocht... zo'n 600-f is heel wat kleiner maar toch nog redelijk wat vermogen, vandaar dat ik hoop deze te kunnen verkopen en dan wat bijbetalen voor de 600 ipv blackbird.
 
Nog een bump voor dit koopje. Leken schatten de motor uit +/- 2006, echt nog helemaal op en top in orde.
 
Komt omdat imageshack geen directe verwijzingen wil zonder dat je de imageshack logo en website moet zien, ik gebruik vaak andere upload plekken want dit is onhandig haha. Maar alsnog.
 
Staat gewoon in zijn advertentie:

De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik mezelf toch helaas net te klein vind voor de motor.

Oh, lekker handig van mij, gewoon overheen gelezen denk ik...
Ik vind het echt een gaaf ding zo'n blackbird, maar denk niet dat het voor mij verstandig is :N

Misschien ooit :)
 
nippon bikes heeft een 600f staan
waarom ga je niet gewoon terug?

Omdat ik het niet bepaald eens ben met de vermindering van waarde die ze rekenen voor de 400 km die ik er mee heb gereden :/ Probeer het eerst even ergens anders te verkopen, elke cent meer is voor een student altijd meegenomen

Nieuwe prijsbump btw, 2995 euro
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor, maar momenteel erg lastig te verkopen......
Je kan trouwens heel gemakkelijk de motor verlagen, ik heb zelfs een klant die nog geen 1.68 meter is die ermee rijdt.......
SUCCES MET DE VERKOOP!
 
Schopje voor deze fiets,

Zal tevens kijken of ik binnenkort nieuwe foto's kan uploaden van de motor, komt hij wat beter over ;)
 
Nieuwe fotos?
Ik heb niet erg veel rijervaring, is een Blackbird dan te doen denk je?
Vandaag een proefrit gemaakt op een cbr1000f, maar een blackbird is natuurlijk veel mooier ;)
 
De BB is gewoon een Honda, dat betekent een ongelovelijk soepel blok, het vermogen wordt vloeiend afgegeven. kwestie van de rechterpols onde controle houden en jezel de kans geven te wennen aan de 228kg die de BB weegt. supermachine, soepeler mee te rijden dan mijn vorige ZXR750.
 
Ik heb alleen op de cbr1000f gereden en vond die eigenlijk al heel hanteerbaar. Meermaals gehoord dat deze nog makkelijker rijdt, dus dat zou te doen moeten zijn. Je moet gewoon bewust kiezen voor de bak vermogen die je koopt, en daar dus ook voorzichtig en netjes mee wennen en leren.
 
Hmmm, ik heb hem inmiddels nu al weer een tijdje en merk toch wel dat het inderdaad aan het begin wennen was, zo'n machine. Zoals DualDevil ook al zegt, het was gewoon even een kwestie van wennen aan de motor. Ik rijd nu al zo'n 8 jaar non-stop motor alle seizoenen door, no matter what the weather is like. Heb van tevoren alleen maar een gs500 en gsx600f gereden, dan is zo'n BB toch ff een tikkie anders. Nu ik wat meer gewend ben aan de motor ben ik echt van dat ding gaan houden en heb m besloten niet meer te verkopen. Toch iedereen nog bedankt voor de reacties en interesse/adviezen. Nu maar hopen dat deze motor mij veel motorvakantie plezier zal gaan geven.
 
Ik heb vandaag mijn NTV nog even uitgelaten, iets meer vergelijkbaar met de gs500/gsx600f, en ben dan toch wel heel blij met het vermogen van de ZZR1100. Heb je 150 pk nodig? Nee, maar rijd het lekker? Ja echt wel. Souplesse van zo'n blok is gewoon heerlijk en als je het als persoon qua kracht en ervaring kan hebben is het gewoon super.

Zo'n blackbird is voor mij qua budget wat te hoog, maar zou het een superfiets vinden voor woon-werkverkeer. Dat is zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan