te koop honda fireblade bj 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue falco

MF veteraan
20 mei 2004
1.950
141
noord holland
goedemiddag,

daar ik in Cartagena de fout heb gemaakt om op een S1000rr te gaan rijden heb ik besloten om de blade te verkopen.

we hebben het hier over een 2011 sc59 welke niet meer op kenteken kan maar waar wel een bewijs van eigendom bij zit. de huidige kilometerstand is 10336km en tot 7700km was het een straatfiets, ik ben de enige die ermee, als een oud vrouwtje , op het circuit gereden heeft en ben er nooit mee gevallen. afgelopen winter zijn de vloeistoffen en banden vervangen en ze staat dus op vers rubber te wachten om weer uit gelaten te worden.

de prijs is afhankelijk van de specs die de koper wil hebben, ik heb er op dit moment een irc pro systeem opzitten wat binnenkort even terug gaat naar de fabrikant voor een software update en algehele check en afstelling ( mail verkeer als bewijs leverbaar eventueel) de rest zal ik even in een net rijtje zetten.
de vering is aangepast door JJ suspension en afgesteld op mijn gewicht ( 110kg gekleed) er zitten voor en achter stalen hell remleidingen. tevens zit er een standaard uitlaat op ( zonder katt) en afgesteld door ten kate.


extra's :

rcs19 brembo rempomp
gilles rem/schakelset
hm quickshifter ( afgesteld door ten kate)
irc pro pakket ( traction control , launch control , wheelie control , pitlimiter , quick shifter)
set extra velgen met schijven en gebruikte regenbanden.
een tas vol met abs onderdelen :)

de prijs voor de kale fiets dus zonder alle extra's

6500 euro
compleet met alles 8000 euro


:W

stefan
full
 
Amper hard mee gereden!



Succes met de verkoop Stefan, al hoop ik dat je op Brno nog met deze rijd heb ik denk ik iets meer kans je voor te blijven _O-

in sessie 1 mag jij voorop om me de baan te laten zien , daarna beloof ik niks meer ongeacht wat ik mee breng })
 
Amper hard mee gereden!



Succes met de verkoop Stefan, al hoop ik dat je op Brno nog met deze rijd heb ik denk ik iets meer kans je voor te blijven _O-

Weet ik niet, heb zowel op de blade als de BMW gereden. De Blade stuurt beter (bijna net zo goed als mijn RSV4 :9 ) De BMW heeft meer top end power en is groter dus meer ruimte voor mensen > 1,90 meter
 
Weet ik niet, heb zowel op de blade als de BMW gereden. De Blade stuurt beter (bijna net zo goed als mijn RSV4 :9 ) De BMW heeft meer top end power en is groter dus meer ruimte voor mensen > 1,90 meter


Dat viel mij ook op terwijl hij klein oogt :Y De RSV4 oogt groot en zit krap ;)
 
in sessie 1 mag jij voorop om me de baan te laten zien , daarna beloof ik niks meer ongeacht wat ik mee breng })

Haha, we zullen eens zien. Kan leuk worden!

Weet ik niet, heb zowel op de blade als de BMW gereden. De Blade stuurt beter (bijna net zo goed als mijn RSV4 :9 ) De BMW heeft meer top end power en is groter dus meer ruimte voor mensen > 1,90 meter

Podium of jodium... GAAAAAAAAZ!

Dat viel mij ook op terwijl hij klein oogt :Y De RSV4 oogt groot en zit krap ;)

RSV4 alleen een keer op de beurs opgezeten, voor mijn 1m80 zit hij heerlijk!
 
Steef, doe dat meissie nou niet weg jonguh. De Spaanse zon heeft je belevingswereld danig aangetast. Die vrouwen daar zijn niet mooi en de Beemer van Ronald is gewoon een lelijk ding.

Hoe kan je deze keuze nou maken man? Ze heeft nooit een klap verkeerd gegeven. Maarja, succes is een keuze. Moet ik nog even doorgaan?

Ohhja, je geeft 'r bijna weg voor die prijs. Degene die haar koopt mag zich gelukkig prijzen. Deze fiets is vertroeteld door de beste mensen bij TK en JJ.

Zie het maar als een extra kickje. Maar ik blijf het schande vinden!!!!!
 
dennis ,

wees gerust ik zal een goed huis voor haar vinden. zolang deze zich niet aan dient blijf ik haar vertroetelen en berijden.

kom je de 30e ook spelen op assen ?
 
hoi, ik zou eventueel geïnteresseerd zijn in deze blade.
mag ik uw email-adres/tel.nr om dan enkele vragen en info makkelijker te kunnen verwisselen.

alvast bedankt
 
hoi, ik zou eventueel geïnteresseerd zijn in deze blade.
mag ik uw email-adres/tel.nr om dan enkele vragen en info makkelijker te kunnen verwisselen.

alvast bedankt

Stefan is momenteel op vakantie en moeilijk bereikbaar, je kunt hem wel een PB sturen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan