te koop: Husqvarna SMR 530 2006

markbenq

MF veteraan
27 jun 2005
2.127
0
Heerhugowaard
Te Koop:

Husqvarna SMR "510" uit 16-06-2006. model 2006.
Het betreft hier een "lichte" motorfiets (14kw op papier) in het echt natuurlijk niet :+

Vraagrprijs nu 5000.--

Uitgebreide dashboard (toerenteller, trip, uren, etc etc)
Elektrische start
Hydraulische koppeling
Brembo radiale 4 zuiger remklauw
Brembo zwevende 320mm schijf voor
Brembo semi-zwevende 220mm schijf achter
Brembo radiale 16mm rempomp
Rode Goodridge stalen remleiding
Aangepaste vering
Zwart gecoat frame
Rode radiateur slangen
Husqvarna 530cc kit
Urenteller

Eind vorig jaar is het hele blok gereviceerd en is de hele motor uit elkaar geweest, en hierbij is het frame zwart gecoat.

En met reviceren bedoel ik: Nieuwe zuiger (officiele husqvarna race zuiger die ook in het wk word gebruikt ;) ), big-end; nicaseal wand (incl. opboren); div tandwielen, div lagers, kleppen, distributie ketting+geleiders; koppeling-zuiger-pomp; koppelingsplaten.. en mischien nog wat meer. Bon is aanwezig!!!! Blok heeft nu 19 uur gelopen (ik rij er nog wel af en toe op)

Deze motor is ruim 2 jaar in mijn bezit geweest, en ikzelf ben de 2e eigenaar. staat in omg. Alkmaar

06 36 202 386 voor info of stuur een berichtje/mailtje!

afbeelding018u.jpg


afbeelding024.jpg


afbeelding022h.jpg


afbeelding012h.jpg


afbeelding006.jpg


afbeelding009v.jpg
 
Laatst bewerkt:
Pff wat een vet ding :9~ Denk alleen niet dat mn ouders blij zijn als ik nu al weer een andere zou kopen :P En hij is geschikt voor 25kw, dat is t mooiste nog voor mij.
 
Mischien zijn ze harstikke blij dat je deze "brommer" koopt in plaats van dat race ding wat je nu hebt die veel te hard gaat :P

Ik heb trouwens de prijs even naar 5500 euro gezet, maar ik vraag er nog steeds 5700 voor op marktplaats... :W
 
Errug mooi apparaat. Zal vast ook wel heel leuk spelen zijn.

Maarre... wellicht een domme vraag... Is het normaal dat je na twee jaar je blok zal moeten reviseren? Of is dit gebruikelijk voor een 1 cilinder?

In ieder geval succes met de verkoop.
 
Snelle 1 cilinders slijten eenmaal harder dan de gemiddele "saaie" motor :P

Vandaag nog heerlijk een paar rondjes op een parkeerterrein gereden met een mede mf'er :]
 
ik rij daar af en toe ja! enigse plekje waar je nog een beetje lekker kan rijden :]
Dan heb ik je wel eens meerdere keren zien rijden daar :W . Volgende keer maar even stoppen :) .

Ben ook een beetje opzoek naar een SM voor 'erbij', maar deze is een beetje boven budget :) . Succes met de verkoop!

Edit: Is het een geheim plekje? :+
 
Laatst bewerkt:
naja, ik heb liever dat een paar mensen het weten dan heel nederland :P

en wat is een "beetje" ??? :+





----------------------------------

Ben tevens ook geintresseert in een ruil (met bijbetaling) van een 125cc 2t crosser vanaf ong. 2002
 
naja, ik heb liever dat een paar mensen het weten dan heel nederland :P

en wat is een "beetje" ??? :+





----------------------------------

Ben tevens ook geintresseert in een ruil (met bijbetaling) van een 125cc 2t crosser vanaf ong. 2002
Een beetje: Als ik toeval wat tegen kom wat redelijk betaalbaar is dan denk ik er over na... En er mag ook wat werk aan zitten, het hoeft niet de mooiste te wezen. Dus de jouwe valt af :P
 
Mijn motor is gisteren verkocht dus die van jou zou snel verkocht moeten zijn!

up!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan