Te Koop: Qstarz BT-Q1000eX GPS Data Recorder

Tyl

Dutch ProClass 1000 #56
7 mrt 2004
26.442
46
Zeewolde
Helemaal compleet inclusief software en code. Hij is niet vaak gebruikt. Een stuk of 15 a 20 keer. GAat weg ivm aanschaf GPS Dashboard.

qstarz-q1000ex.jpg


Vraagprijs euhm 115,-
 
Maar als goed begrijp moet je hem eerst aan laptop hangen voor je je tijden weet.
Of kan ook op smartphone?
 
Ik hang hem altijd aan de laptop. Kan volgens mij wel via een telegoon. Maar dat moet je even uitzoeken.
 
Ben vooral benieuwd naar welk dashboard je aan het kijken bent, aangezien ik zelf ook op zoek ben ;-)
 
Race Technology Dash2 + DataLogger DL1.

Zo'n combinatie heb ik dit jaar ook gekocht. De Dash heb ik niet echt nodig maar is wel leuk om te hebben. Als je later ervaring mee opdoen, laat het weten, het kan leuk zijn om data te delen.

En een gratis kick...
 
Race Technology Dash2 + DataLogger DL1.

Dat systeem heeft mijn aandacht ook! Beste prijs/spec verhouding van alle systemen die ik heb bekeken, ken alleen niemand die er mee rijdt. Zou graag wat ervaringen horen van gebruikers....

De alternatieven (AIM, Starlane, 2D) zijn bijna 2x zo duur en dan heb je vaak alleen nog maar het dashboard zonder GPS sensor e.d.

Zo'n combinatie heb ik dit jaar ook gekocht. De Dash heb ik niet echt nodig maar is wel leuk om te hebben. Als je later ervaring mee opdoen, laat het weten, het kan leuk zijn om data te delen.

Joebar,
Ben erg benieuwd naar je ervaring tot nu toe! Met name gebruiksgemak, software, betrouwbaarheid en natuurlijk de bruikbaarheid van de data die het systeem logt zonder aanvullende sensoren.

Ik open zo wel even een apart topic... Ophouden met Jeroen zijn verkooptopic te vervuilen :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan