Te koop: RC45 replica

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, dat was me.


Deze 95er staat te koop voor 15000,=euri.

13402583.jpg



Mvg

Jan
 
Laatst bewerkt:
hallo Jan,

deze had ik gezien op marktplaats, wel alwat gelopen, ik weet er een tekoop in nieuwstaat met 18000 km ook voor 15000
(nee niet die van mij)
 
Klopt, deze heeft al 48000km gelopen, maar ik ben niet op zoek hoor, ik heb pas een nieuwe Fazer en kan daar lekker van genieten als het mooi weer is. :]

Ik heb wel altijd met plezier allerlei motoren getest, waaronder ook die super dure Honda met de ovale zuigers, deze was destijds belachgelijk duur, 150.000,=gulden voor een motorfiets daar kocht je een hele leuke auto voor in die tijd.




Mvg

Jan
 
hall Mark,

Met mij rvf gaat het zeer voorspoedig, kom net terug uit duitsland waar ik een superbike race demper heb gekocht samen met de HRC race bochten moet dit volgens mij :9~ gaan klinken.
Al het spuitwerk is inmiddels afgerond en zit er werkelijk nergen een schraal plekje in de blanke lak ;) , verder heb ik er een 17 inch vfr wiel in gemonteerd zodat de bandenkeus weer ruim is.

Als het uitlaatsysteem klaar is moeten we zeker eens een keer afspreken!

hier nog even een fototje van de rc45

gr Rob

full
 
hall Mark,

Met mij rvf gaat het zeer voorspoedig, kom net terug uit duitsland waar ik een superbike race demper heb gekocht samen met de HRC race bochten moet dit volgens mij :9~ gaan klinken.
Al het spuitwerk is inmiddels afgerond en zit er werkelijk nergen een schraal plekje in de blanke lak ;) , verder heb ik er een 17 inch vfr wiel in gemonteerd zodat de bandenkeus weer ruim is.

Als het uitlaatsysteem klaar is moeten we zeker eens een keer afspreken!

hier nog even een fototje van de rc45

gr Rob

(Afbeelding)
Hoi Rob,

Echt mooi :9~ is dat mijn wiel :?

Groetjes Hans
 
ha Die Hans,

Ik ben vandaag nog bij jou in de buurt geweest in Kleve (met de auto) anders was ik wel even langs geweest.
Dat is inderdaat jou wiel ;)

gr Rob
 
:Y zwarte velgen :Y haha zonder gekheid dit wordt en is alweer een hele fraai rc45 Rob :9~ p.s wat voor astap voor de achterbok heb jij gedraaid :? ik heb inmiddels al wel een mooi bokje alleen moet de astap nog draaien. '( ooohja heb jij nog een kleurnummer of een blikje verf van mijn "rc-45" ?)
 
hi Mark,

de astap die ik had was een niet mee draaiende as (vastgelast op de bok) van de diameter van de naaf.

ik heb nog wel wat verf staan, welke kleur heb je nodig? wit en blauw heb ik genoeg van paars (heb ik zelf op kleur gemaakt) en rood orgineel Honda heb ik niet veel meer.

gr Rob
 
:( ROOD maar aan kleurnummer heb ik ook wel wat hoor ! :] beetje steenslag ! Ik draai wel een astap die 2 dikte heeft want dan staat ie wat steviger. Ik heb mijn motor ook al een klein beetje bijgespoten met blanke lak *D maar jou spuitwerk is vakwerk hoor ! btw weet jij wat die foutcode van het alarm betekent ? hij knippert nu steeds 2x achter elkaar in plaats van 1x ? FOTOOOOtje

Bijlage: HPIM0767.jpg
 
volgensmij (weet het haast zeker) geeft dit aan dat de accuspanning van de motor te laag is, probeer eens je accu op te laden. (ik heb dit ook gehad) :Y
 
bij het meten meet je 12 volt, je allarm gaat hieral sneller knipperen, laad je accu maar eens goed door!

ik hoor het wel

gr Rob
 
De replica is al een tijd geleden verkocht, aan een zeeeeeeer tevreden nieuwe eigenaar :Y

De rc45 is intussen helemaal klaar met een akrapovic race systeem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan