Te koop: Suzuki GSX-R 600 Telefonica

Zuki

Die hard MF'er
28 okt 2005
875
7
Oost Gelre
Te koop:

Suzuki GSX-R 600 Telefonica uitvoering.

Bouwjaar : 2002
Km.stand : 36000
Banden : Michelin Pilot power (goede staat)
Ketting/tandwielen: vervangen bij 27000
Remblokken : In goede staat
Onderhoud : Alle beurten gehad
Demper : Boss carbon einddemper
Extra's : duozit wordt bijgeleverd, kleine knipperlichten gemonteerd

Vraagprijs 5900euro----> 5500 euro

Zeer nette snelle motor, die er goed uitziet, goed onderhouden is en supermooi klinkt

full
 
Laatst bewerkt:
full



De motor wordt verkocht ivm evt aanschaf van een gsx-r 750
 
Laatst bewerkt:
Mooi ding hoor!

Ik wil niet zo zeur zijn die van alles van je wilt kopen, maar als je je uitlaat los wilt verkopen houd ik me (afhankelijk vd prijs) aanbevolen.
 
Nou een zeur ben je niet want niet geschoten is altijd mis!! :)

Maar ik heb de originele demper er niet bij dus je zal de motor er ook bij moeten kopen ;)
 
mooie fiets, heb zelf exact dezelfde gehad. })
succes met de verkoop maar dat gaat wel lukken denk ik. :Y
 
Mooie fiets !

Maar een 2002 met een zwarte uitlaat? vanaf 2002 zijn ze toch allemaal voorzien van een blanke uitlaat?

Iig succes met de verkoop :)
 
Geen idee hoe dat met die uitlaten zit. Ik weet wel dat hij van juni 2002 is. :Y :Y


Heel simpel, hier zit een BOS carbon aftermarket uitlaat op, dus die is open met een DB killer er eventueel bij geleverd. Voor mij onbekend dus of de uitlaat een E-keur heeft, zelfs met db killer. Met db killer er in zou je als hij stil genoeg in NL ook er mee op het circuit mogen.

In Duitsland krijg je bij een aanhouding zowieso een boete omdat er dan geen e-keur op zou staan, ook al is ie niet stil genoeg, maar ik denk dat ze niet zo lullig zullen zijn in de praktijk.

De originele Suzuki demper zit er dus niet bij.... simpel zat. Kan goed zijn dat de originele gewoon glimmend metaal is kwa kleur en vast een stuk zwaarder...


Edit.... ik zit gewoon te slapen, jullie doelen op de Linkpijp.. die is idd leuk zwart.. en dat is zeker niet origineel, ook niet voor die Bos ;)
 
Laatst bewerkt:
Heel simpel, hier zit een BOS carbon aftermarket uitlaat op, dus die is open met een DB killer er eventueel bij geleverd. Voor mij onbekend dus of de uitlaat een E-keur heeft, zelfs met db killer. Met db killer er in zou je als hij stil genoeg in NL ook er mee op het circuit mogen.

In Duitsland krijg je bij een aanhouding zowieso een boete omdat er dan geen e-keur op zou staan, ook al is ie niet stil genoeg, maar ik denk dat ze niet zo lullig zullen zijn in de praktijk.

De originele Suzuki demper zit er dus niet bij.... simpel zat. Kan goed zijn dat de originele gewoon glimmend metaal is kwa kleur en vast een stuk zwaarder...


Edit.... ik zit gewoon te slapen, jullie doelen op de Linkpijp.. die is idd leuk zwart.. en dat is zeker niet origineel, ook niet voor die Bos ;)

_O- _O- wat dacht je... zie ik dat na zo'n stuk typen!!

Maar goed er zit wel een E keurmerk o pde einddemper. Hij produceert 97 Db zonder killer erin... 95 is toegestaan volgens kenteken... en de overige 2 vallen wel binnen het gedoogbeleid. :9
 
de km.stand is inmiddels een 1000 km meer geworden ivm het mooie weer!! :] :]

Hij is dus nu 36000
 
Terug
Bovenaan Onderaan