Nu ik de keuze gemaakt heb om te stoppen met competitie racen, ben ik benieuwd of er interesse is in mijn GSX-R600 uit 2012.
Ik heb er in 2016 in de OW Cup het NK ProCup 600 kampioenschap mee gewonnen en was met mij er op goed voor rondetijden van 1.48 op Assen. Voor mij is er 1.44 mee gereden op Assen geloof ik, in het ONK Supersport.
De motor is als volgt opgebouwd:
Motorisch:
Yoshimura Tri-Oval titanium race uitlaat systeem
Yoshimura EM-Pro ECU
Yoshimura race kit kabelboom
Hoegee Traction Control systeem
Engine Break regelbaar
Dynojet Quickshifter
Pitlimiter
Hoegee Airfunnel modificatie
Aangepaste nokkenas timing
Vering:
Ohlins NIX30 Closed Cartridge voorvork
Ohlins TTX36 achterschokbreker
Ohlins stuurdemper
Rijwielgedeelte en remmerij:
Racing Sinther remblokken
Staalomvlochten remleidingen
Remhendel protectie
520 Ketting
520 Tandwielen met aangepaste tandwielverhouding
Snelwisselssysteem achterwiel
Vaste wielbussen
Het motorblok is compleet gereviseerd en wordt as we speak opnieuw ingereden.
Er zitten ook een hoop reserve onderdelen bij, denk hier bij aan een reserve frame met achterbrug, set wielen voor regenbanden, complete reserve kuipset, klein spul als remhendels, voetsteunen, etc. etc.
Mocht je wat foto of video materiaal van de motor willen zien, kijk gerust even op deze link rond: Multimedia – TEAM XLR8 RACING . De kuipen en tank zijn inmiddels wel in een ander design gespoten dan nu, kan evt. tegen meerprijs in het oude design geleverd worden.
Bij interesse graag een mailtje naar het adres in mijn profiel.
Ik heb er in 2016 in de OW Cup het NK ProCup 600 kampioenschap mee gewonnen en was met mij er op goed voor rondetijden van 1.48 op Assen. Voor mij is er 1.44 mee gereden op Assen geloof ik, in het ONK Supersport.
De motor is als volgt opgebouwd:
Motorisch:
Yoshimura Tri-Oval titanium race uitlaat systeem
Yoshimura EM-Pro ECU
Yoshimura race kit kabelboom
Hoegee Traction Control systeem
Engine Break regelbaar
Dynojet Quickshifter
Pitlimiter
Hoegee Airfunnel modificatie
Aangepaste nokkenas timing
Vering:
Ohlins NIX30 Closed Cartridge voorvork
Ohlins TTX36 achterschokbreker
Ohlins stuurdemper
Rijwielgedeelte en remmerij:
Racing Sinther remblokken
Staalomvlochten remleidingen
Remhendel protectie
520 Ketting
520 Tandwielen met aangepaste tandwielverhouding
Snelwisselssysteem achterwiel
Vaste wielbussen
Het motorblok is compleet gereviseerd en wordt as we speak opnieuw ingereden.
Er zitten ook een hoop reserve onderdelen bij, denk hier bij aan een reserve frame met achterbrug, set wielen voor regenbanden, complete reserve kuipset, klein spul als remhendels, voetsteunen, etc. etc.
Mocht je wat foto of video materiaal van de motor willen zien, kijk gerust even op deze link rond: Multimedia – TEAM XLR8 RACING . De kuipen en tank zijn inmiddels wel in een ander design gespoten dan nu, kan evt. tegen meerprijs in het oude design geleverd worden.
Bij interesse graag een mailtje naar het adres in mijn profiel.
Laatst bewerkt: