Ik verkoop mijn motor omdat ik toe ben aan wat anders. De motor heb ik sinds januari in mijn bezit. Aangezien dit mijn eerste motor is, heb ik hierop leren rijden en gaat dus met pijn in het hart weg.
Kawasaki ZXR 750
Bouwjaar: 1992
Km-stand: 58000
Motor verkeert in goede staat. Ze heeft hier en daar echter wel wat gebruikerssporen.
De motor is voorzien van een Yoshimura demper (geluid is zeeeer fijn) en een donker kuipruitje. Verder geheel origineel.
Door mij vervangen:
Km-stand 53000:
* Koppelingsplaten
* Koppelingsveren
* Oliefilter
* Olie
Km-stand 55000:
* Achterwiellagers
* Tandwiellager
* Demperkoppeling
* Tandwielen + ketting (Ik heb gekozen voor een niet originele tandwielverhouding van 15/45. Origineel is 16/44. M.a.w. meer acceleratie.
* Keerringen in het blok (van koppelingsstift, uitgaande as en schakelas (?)) Deze 3 keerringen zijn iig vaak lek bij een zxr van dit type.
* Remschijf voor
* Remblokken voor (sintermetaal)
Km-stand: 56000
* Banden vervangen. Ik heb er toen Pirelli diablo corsa III banden onder laten leggen. Dit is een erg goede 2 componenten band. Is ook terug te zien in zijn prijs… dit type is namelijk 1 van de duurdere verkrijgbare straatbanden.
Km-stand: 58000 (afgelopen weekend vervangen)
* Voorvorkkeerringen
* Stofkappen voorvork
* Voorvorkolie
* Balhoofdlagers
Al met al, goed onderhouden motor. Aangezien ik inmiddels bijna alle slijtageonderdelen heb vervangen, en het blok van deze types gewoon goed is, verwacht ik dat ze weer een tijdje mee kan, zonder al te veel onderhoud. Je krijgt er nog een nieuwe accu bij, aangezien die zijn langste tijd heeft gehad.
Vraagprijs:2600 euro 2500
Bok op de foto krijg je er natuurlijk bij.
Kawasaki ZXR 750
Bouwjaar: 1992
Km-stand: 58000
Motor verkeert in goede staat. Ze heeft hier en daar echter wel wat gebruikerssporen.
De motor is voorzien van een Yoshimura demper (geluid is zeeeer fijn) en een donker kuipruitje. Verder geheel origineel.
Door mij vervangen:
Km-stand 53000:
* Koppelingsplaten
* Koppelingsveren
* Oliefilter
* Olie
Km-stand 55000:
* Achterwiellagers
* Tandwiellager
* Demperkoppeling
* Tandwielen + ketting (Ik heb gekozen voor een niet originele tandwielverhouding van 15/45. Origineel is 16/44. M.a.w. meer acceleratie.
* Keerringen in het blok (van koppelingsstift, uitgaande as en schakelas (?)) Deze 3 keerringen zijn iig vaak lek bij een zxr van dit type.
* Remschijf voor
* Remblokken voor (sintermetaal)
Km-stand: 56000
* Banden vervangen. Ik heb er toen Pirelli diablo corsa III banden onder laten leggen. Dit is een erg goede 2 componenten band. Is ook terug te zien in zijn prijs… dit type is namelijk 1 van de duurdere verkrijgbare straatbanden.
Km-stand: 58000 (afgelopen weekend vervangen)
* Voorvorkkeerringen
* Stofkappen voorvork
* Voorvorkolie
* Balhoofdlagers
Al met al, goed onderhouden motor. Aangezien ik inmiddels bijna alle slijtageonderdelen heb vervangen, en het blok van deze types gewoon goed is, verwacht ik dat ze weer een tijdje mee kan, zonder al te veel onderhoud. Je krijgt er nog een nieuwe accu bij, aangezien die zijn langste tijd heeft gehad.
Vraagprijs:
Bok op de foto krijg je er natuurlijk bij.
Laatst bewerkt: