tekenprogramma?

Ducati United

Rookie
30 apr 2007
8
0
Beverwijk
Hoi, ik weet niet zo goed waar ik dit bericht moet posten, maaaaaar......

Ik ben de voorkant van mijn ST2 aan het verbouwen, maar nu zag ik eerder al een zelfbouwer die een heel leuk tekenprogramma gebruikte....

Weet iemand z'n tekenprogramma en kan ik dat zo gratis ergens downloaden?

groet René
 
Ja, leuk om terug te lezen en wat er ondertussen veranderd is.
Ik zou een week in een klooster moeten om het te leren, maar voorlopig blijft het bij dromen. _O-
 
Kan voor anderen een prima actueel onderwerp zijn.. zie het probleem niet.
Volgens mij is dit geen forum voor interieur design/architectuur en een lijst met 3D tekenprogramma's kan iedereen wel vinden met een beetje websearch lijkt me.
Voor Inventor en Solid Works zijn ook genoeg tutorials te vinden en ook daadwerkelijk voor de probleemstelling in het startpost van dit topic gemaakt. Dit soort uitgevers gaan echt een particulier die een beetje wil zitten tekenen voor zijn hobby niet achterna zitten. Op het moment je er geld aan gaat verdienen, maar het niet gekocht hebt, is het natuurlijk een ander verhaal.
 
Volgens mij is dit geen forum voor interieur design/architectuur en een lijst met 3D tekenprogramma's kan iedereen wel vinden met een beetje websearch lijkt me.
Hetzelfde geld voor zoveel meer vragen, ellende en probemen. Heb je dit forum ook niet voor nodig, kan je ook met Google Search wel af.

En daarbij worden er op dit forum ook wel andere zaken besproken die niks met motorrijden te maken heeft (zie het off-topic gedeelte).
 
Volgens mij is dit geen forum voor interieur design/architectuur en een lijst met 3D tekenprogramma's kan iedereen wel vinden met een beetje websearch lijkt me.
Voor Inventor en Solid Works zijn ook genoeg tutorials te vinden en ook daadwerkelijk voor de probleemstelling in het startpost van dit topic gemaakt. Dit soort uitgevers gaan echt een particulier die een beetje wil zitten tekenen voor zijn hobby niet achterna zitten. Op het moment je er geld aan gaat verdienen, maar het niet gekocht hebt, is het natuurlijk een ander verhaal.
Op het werk teken ik met CAD Software Staalbouw | HiCAD | 2D en 3D
 
Als het gaat om de inrichting van een garage is het vast wel acceptabel voor de meesten. Anders gewoon lekker ander topic openen, zijn er genoeg..
 
Terug
Bovenaan Onderaan