schuttingdeur
Die hard MF'er
Ey,
Ik wil morgen de tellerplaten uit de cockpit van mijn honda cb-1 halen.
Ik wil namelijk witte tellerplaten en kmp/h ipv mijlen, alleen hebben ze eerst een scan nodig van mijn oude platen.
Nou is mijn vraag hoe kan ik het beste de naald eraf halen, zodat hij niet op een andere waarde komt als ik hem terug zet.
Ik had al gelezen dat je het beste met 2 theelepeltjes de naald eraf kan wippen.
Maar als ik hem eraf wip draait het assje dan niet verder vanwege de veer? En welk punt moet de naald staan als ik hem wil aftekenen.
Kortom: Klopt de waarde nog als ik de naald eraf heb gehaald
mvg
patrick
Ik wil morgen de tellerplaten uit de cockpit van mijn honda cb-1 halen.
Ik wil namelijk witte tellerplaten en kmp/h ipv mijlen, alleen hebben ze eerst een scan nodig van mijn oude platen.
Nou is mijn vraag hoe kan ik het beste de naald eraf halen, zodat hij niet op een andere waarde komt als ik hem terug zet.
Ik had al gelezen dat je het beste met 2 theelepeltjes de naald eraf kan wippen.
Maar als ik hem eraf wip draait het assje dan niet verder vanwege de veer? En welk punt moet de naald staan als ik hem wil aftekenen.
Kortom: Klopt de waarde nog als ik de naald eraf heb gehaald
mvg
patrick