The Eye Of The Storm! VTR1000F deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meet lijkt me wel lachen, maar Breda is net een beetje te gewoontjes.
Laten we dan meteen afspreken bij het TT-circuit in Assen, dat is lekker bereikbaar! (Vooral voor mij :+ )

En dan meteen over het TT-circuit gesproken: gaan er nog mensen naar de landelijke motordagen?

Is die kaart verder nog gewijzigd sinds ik hem in de OP heb gezet Floris?
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Voor de liefhebber van een mooi vol V-Twin geluid heb ik nog een paar mooie en schadevrije carbonlook sportdempers van het merk Laser liggen. Geen E-keur of DB-killers, garant voor een schitterende brul.
Fotootjes maak ik zsm en zet ik dan in de "te koop aangeboden" sectie van dit Forum.
Vraagprijs: 225,-
Bij interesse graag een PB-tje.

Wubbes
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen,

Voor de liefhebber van een mooi vol V-Twin geluid heb ik nog een paar mooie en schadevrije carbonlook sportdempers van het merk Laser liggen. Geen E-keur of DB-killers, garant voor een schitterende brul.
Fotootjes maak ik zsm en zet ik dan in de "te koop aangeboden" sectie van dit Forum.
Vraagprijs: 225,-
Bij interesse graag een PB-tje.

Wubbes

Uitlaten, uitlaten, uitlaten... 8-)

Volgens mij rijdt de helft van dit forum inmiddels met elkaars uitlaten rond, mijzelf meegerekend :P
 
Laatst bewerkt:
oe, uhm viccie zijn vtr is niet meer onder ons.

Wat is viccie zijn forumnaam? Ik zie geen viccie :+

Is die kaart verder nog gewijzigd sinds ik hem in de OP heb gezet Floris?

Hm nu je het zegt, een klein beetje. Ik zal later weer even een screenshotje maken voor in de OP.

Lijkt me dat als we met iedereen rekening houden qua afstand, de middenmaat ergens in provincie Utrecht komt als optie?
 
Viccie
Op het overzichtkaarte in de OP komt hij net als mij ook uit Breedjeda.
Maar die kon niet zo goed tegen het V2 geweld, dus de vtr moest weg -O-
 
Meet lijkt me wel lachen, maar Breda is net een beetje te gewoontjes.
Laten we dan meteen afspreken bij het TT-circuit in Assen, dat is lekker bereikbaar! (Vooral voor mij :+ )

En dan meteen over het TT-circuit gesproken: gaan er nog mensen naar de landelijke motordagen?

Is die kaart verder nog gewijzigd sinds ik hem in de OP heb gezet Floris?

Jaaaaren geleden was de meeting in Zwolle. Rondje in de omgeving (IJsseldijk) gedaan. Was mooi 8-)

Mij lijkt een meet ook wel mooi. Beetje centraal NL is dan wel handig lijkt me.

Overigens zal ik niet zeuren als het Assen wordt hoor :+
 
ja idd vic heeft nooit in de OP gestaan, maar ik dacht wel in het kaartje maar dat bleek dus Leeke te zijn.
Weer wat geleerd.
 
Zo naar een tijdje afwezig te zijn geweest weer even 60 pagina's doorgenomen.. veel gebeurt de afgelopen tijd!

Maar even een vraagje.. weet/heeft iemand misschien een zwarte benzinetank met gele stickers in de aanbieding? Ben al een tijdje opzoek naar een vervanger voor mijn benzinetank met deuk
 
Ben er ook wel trots op hoor.
Keek net nog ff in de afvalbak van de banden monteur, alleen maar versleten loopvlak-motorbanden.
Maar ik rijd ook zelden snelweg en rechtdoor ritten, veelal bochtige wegen en lekker op het gas uit de bocht. Daar zijn onze 2pitters voor gemaakt hé :]
 

Zeker netjes! ik heb er nog een klein "angst streepje" opzitten.
Binnenkort maar eens een beetje oefenen met sturen op de buiten wegen :]

Gisteren trouwens de complete uitlaat eraf gehad en alle pakkingen vernieuwd!
Had laatst zelf een aluminium bus gedraaid voor de achterste cylinder bocht op het middenstuk i.p.v. de originele grafiet pakking, maar dat was toch geen success...

Nu alles weer lekker dicht zoals het hoort, nu nog wachten tot de bommenwerpers van Floris binnen zijn })

foto's volgen uiteraard :t
 
Heb ik ook nog zo'n streepje, en mn achterband begint plat te worden :N
Toch stiekem best veel rechtdoor kms..

Zag dat mn plaatje in de OP het ook niet meer doet, en aangezien er weer wat veranderd is vanuit mijn kant dan ook maar een update.



1997, mods: VFR750 clipons, Laser Deeptone dempers, MRA double bubble ruitje, K&N filter, stalen remleidingen, gear indicator, handmatige NAKS, achterkant opgehoogd dmv plaatje, spanningsregelaar-upgrade.
 
die sr upgrade floris, vertel daar eens wat meer over?
Heb hier de originele nog zitten, en heb onder het zadel altijd een reserve sr bij uiteraard.
Dit is incl stekkerverbinding :)
 
Kan ik niet doen Bas, dan moet ik je vermoorden.. :+

Maaree ik kan het echt niet, ik heb m niet zelf vervangen namelijk. Tijdens een ritje met andere Bas (Rev) eens gekeken en tot de conclusie gekomen dat het geen origineel Honda meer is maar een ander met koelribben. In de OP staat er een stukje over iig.
 
Laatst bewerkt:
Goeden morgen.
Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Patrick en ik ben sinds kort naarstig op zoek naar een mooie VTR.
De afgelopen 15 jaar niet gereden maar nu gaat het toch weer kriebelen.
Mijn eerste VTR was een 250 uit 1989 (klein rijbewijs gehaald in 97).
Daarna in 99 een Firestorm gehad (grijs) en een rode TL1000R.
Sindsdien altijd overtuigd geweest dat het weer een V-Twin moest worden.
Afgelopen dagen heb ik de laatste 2 topics zitten lezen en ben weer een beetje op de hoogte.

Nu heb ik ook gelijk een vraag.
Ik heb een VTR zien staan welke een paar nette dempers heeft maar daardoor geen voetsteuntjes voor passagier.
honda-vtr-1000-f-firestorm-1197775_8.jpg
Nu is mijn vraag of iemand weet of ik deze nog kan monteren met behoud van deze dempers.

Als het een beetje lukt ben ik binnenkort weer op twee wielen en zal ik hier vaker aanwezig zijn.
Al ben ik meeste meer een lezer dan dat ikzelf actief post.

Sportieve groet uit zuid-holland
 
Laatst bewerkt:
Nu heb ik ook gelijk een vraag.
Ik heb een VTR zien staan welke een paar nette dempers heeft maar daardoor geen voetsteuntjes voor passagier.
honda-vtr-1000-f-firestorm-1197775_8.jpg
Nu is mijn vraag of iemand weet of ik deze nog kan monteren met behoud van deze dempers.

Als het een beetje lukt ben ik binnenkort weer op twee wielen en zal ik hier vaker aanwezig zijn.
Al ben ik meeste meer een lezer dan dat ikzelf actief port.

Sportieve groet uit zuid-holland

Vaak zie ik mensen met highmounts alsnog rondrijden met voetsteuntjes, dan gebruiken ze volgens mij een langere bout met afstandsbus. Prima zelf te doen, even langs bij de Gamma.
Waarschijnlijk zijn er ook sets waarbij zulk materiaal zit inbegrepen.
Echter is niet elke uitlaat hetzelfde, dus meten = weten.

Kijk voor de zekerheid wel even of er al APEs zijn gemonteerd, bespaart weer wat ellende.

Succes! :)
 
Laatst bewerkt:
Vaak zie ik mensen met highmounts alsnog rondrijden met voetsteuntjes, dan gebruiken ze volgens mij een langere bout met afstandsbus. Prima zelf te doen, even langs bij de Gamma.
Waarschijnlijk zijn er ook sets waarbij zulk materiaal zit inbegrepen.
Echter is niet elke uitlaat hetzelfde, dus meten = weten.

Kijk voor de zekerheid wel even of er al APEs zijn gemonteerd, bespaart weer wat ellende.

Succes! :)

Ik ben al bij een aantal (4) wezen kijken maar allemaal hadden ze nog automatische spanners. Iedereen gaf aan dat ze vervangen waren met nieuwe "gemodificeerde". De garage waar ik morgen ga kijken gaf telefonisch aan dat er nu automatische opzitten en dat het "probleem" met handmatige is dat mensen ze soms te strak zetten met als gevolg slijtage aan de ketting en lagers.

Maar goed. Eerst morgen maar eens kijken of de fiets wat is.
Kom er wel achter dat het lastig is om een mooie te vinden.
Veel staan te koop als "zeer netjes".
"Netjes" is blijkbaar een ruim begrip.
 
die sr upgrade floris, vertel daar eens wat meer over?
Heb hier de originele nog zitten, en heb onder het zadel altijd een reserve sr bij uiteraard.
Dit is incl stekkerverbinding :)

Ik wil ook nog even een reserve onder de buddy (heb met m'n vorige VTR al eens stilgestaan met een stukke SR. Vrij k#t). Op de Duitse ebay staan wel vervangingsexemplaren (spannungsregler/gleichrichter) met koelribben voor schappelijke prijzen.
 
Laatst bewerkt:
Mensen! Ik heb de bommenwerpers (lees: Mivv dempers)ontvangen van Floris.
@Floris, complimenten voor het zorgvuldig verpakken, top!
Gisteren gemonteerd en een kort rondje gemaak, omweggetje naar de stembus...en toen nog wat verder om gereden O-)
Geluid is super, dikke klappen zoals het hoort bij een VTR })
Vraag me nu af of die SP1 dempers er ooit weer op komen...


Goeden morgen.
Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Patrick en ik ben sinds kort naarstig op zoek naar een mooie VTR.
De afgelopen 15 jaar niet gereden maar nu gaat het toch weer kriebelen.
Mijn eerste VTR was een 250 uit 1989 (klein rijbewijs gehaald in 97).
Daarna op in 99 een Firestorm gehad (grijs) en een rode TL1000R.
Sindsdien altijd overtuigd geweest dat het weer een V-Twin moest worden.
Afgelopen dagen heb ik de laatste 2 topics zitten lezen en ben weer een beetje op de hoogte.

Sportieve groet uit zuid-holland

Welkom Patrick!
verstandige keuze om je weer aan te sluiten bij het V-twin gezelschap 8-)
Succes met je zoektocht :t
 
Laatst bewerkt:
Goeden morgen.
Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Patrick en ik ben sinds kort naarstig op zoek naar een mooie VTR.

Nu heb ik ook gelijk een vraag.
Ik heb een VTR zien staan welke een paar nette dempers heeft maar daardoor geen voetsteuntjes voor passagier.
honda-vtr-1000-f-firestorm-1197775_8.jpg
Nu is mijn vraag of iemand weet of ik deze nog kan monteren met behoud van deze dempers.

Welkom Patrick! Ik denk dat ze best nog te monteren zijn met voetsteuntjes, maar dan zal je zelf er iets op moeten verzinnen/fabriceren zoals Richardus al noemt. Als je een paar posts terug kijkt zie je dat ik hetzelfde 'probleem' heb (ik heb toch nooit een passagier dus niet echt een probleem).
Wat betreft de NAKS, iedereen staat vrij te doen/geloven wat ie wilt, ik heb echter weinig vertrouwen in "nieuwe gemodificeerde" auto NAKS. Ik zou persoonlijk dus de 'stopper-mod' doen of gewoon handmatige monteren.

Mensen! Ik heb de bommenwerpers (lees: Mivv dempers)ontvangen van Floris.
@Floris, complimenten voor het zorgvuldig verpakken, top!
Gisteren gemonteerd en een kort rondje gemaak, omweggetje naar de stembus...en toen nog wat verder om gereden O-)
Geluid is super, dikke klappen zoals het hoort bij een VTR })
Vraag me nu af of die SP1 dempers er ooit weer op komen...

Haha danku! Kon natuurlijk niet achterblijven na jouw verpakking :+ Ook weer goed voor het milieu aangezien ik jouw pakmateriaal heb hergebruikt :P Compenseert een beetje die liters benzine die er doorheen gejaagd worden door mn Storm :X :]

Gelukkig dat het geluid bevalt! *D *O* :]
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan