The Riding Game (deel 18)

Status
Niet open voor verdere reacties.
*Kijkt vanochtend voor de rit richting werk* Doodse stilte hier.
Kijk nu, bam! Halve pagina zowat alweer.
Hij is niet onmogelijk, de 164 staat er meer voor de gein bij. Die krengen zijn verschrikkelijk zeldzaam geworden.
 
*Kijkt vanochtend voor de rit richting werk* Doodse stilte hier.
Kijk nu, bam! Halve pagina zowat alweer.
Hij is niet onmogelijk, de 164 staat er meer voor de gein bij. Die krengen zijn verschrikkelijk zeldzaam geworden.

Denk dat het probleem eerder is dat het te warm is om te rijden....
Doe dagelijks woonwerk op de motor en vanochtend was t nog goed te doen
Alleen kijk ik nu vreselijk er tegenop om aan het eind van de dag mezelf weer in mn beschermende kleding te hijsen... (En dan heb ik nu al mijn koelvest aan)
Laat staan dat ik dan nog energie/puf heb / het verantwoord vind om in deze hitte ingepakt op zoek te gaaan naar...
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het probleem eerder is dat het te warm is om te rijden....
Doe dagelijks woonwerk op de motor en vanochtend was t nog goed te doen
Alleen kijk ik nu vreselijk er tegenop om aan het eind van de dag mezelf weer in mn beschermende kleding te hijsen... (En dan heb ik nu al mijn koelvest aan)
Laat staan dat ik dan nog energie/puf heb / het verantwoord vind om in deze hitte ingepakt op zoek te gaaan naar...

Heel begrijpelijk, kan ook bijzonder weinig met dit weer. Kou is op te kleden, warmte bij een relatieve vochtigheid van teveel.. pff.
Moest ff afkoelen dat ik net thuiskwam hoor. Net als mijn vriendin die net terug is van haar rijles.
Als het onverantwoord is om te zoeken naar een 166, er staat er hier een voor het raam :P
 
Als het onverantwoord is om te zoeken naar een 166, er staat er hier een voor het raam :P

Beverwijk?
Is toch nog net wat te ver om te doen vanaf Eindhoven/Uden...
Ja Ik weet, heb voor de beginnersrit aanzienlijk "meer" Km's gemaakt om er te komen (door binnendoor en om te rijden)... maar toen was het een wat aangenamere temperatuur.
 
Oh er staat nog beverwijk in mijn profiel? Dan had je lang kunnen zoeken, zit tegenwoordig 2 dorpen naar het noorden :P

Man.. Het verste dat ik tot nu toe gebrommerd heb is van hier naar Bathmen. En dat was niet voor een foto, dat was om naast mijn vriendin te kruipen in een tent.
 
Oh er staat nog beverwijk in mijn profiel? Dan had je lang kunnen zoeken, zit tegenwoordig 2 dorpen naar het noorden :P

Man.. Het verste dat ik tot nu toe gebrommerd heb is van hier naar Bathmen. En dat was niet voor een foto, dat was om naast mijn vriendin te kruipen in een tent.

Het verste wat ik heb gedaan is van Eindhoven naar Karlsruhe... binnendoor langs de rivier(en).... alleen gestopt om te tanken xD
Maar wel bij een aangename temperatuur van 18 graden... ipv 34.... (gemeten op kantoor)
 
Laatst bewerkt:
Over moeilijk te vinden Alfa's, ik vond de volgende wel goed, toen moest je motor met een Alfa 33 op de foto:
full
 
Wel eens gereden in die van een maat van me met een 2.5 V6, erg fijne auto! Kan er helaas niet mee op de foto aangezien hij nu een 159 heeft en op 2 uur rijden woont :+
 
Laatst bewerkt:
fotografeer je motor met een Alfa 166/ 164

Opdracht verlopen.

Nieuwe opdracht:

Je motor bij een Ambulancepost (gebouw van de Regionale Ambulance Voorziening)...

Zeg maar de 'kazerne' van de ambulances...
Voor Nederland is dat de RAV, voor België... uhmm... dat gebouw waar alle ambulances geparkeerd staan maar niet het hospitaal is :p
(Ja ik weet dat in Belgie het hospitaal ook een post kan zijn maar die zoek ik niet :p)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan