The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dlM8Nib.jpg
 
Hmmm ...
Goed geprobeerd, maar te klein bevonden ...
Gezien de grootte (gevoelig groter dan een "bestelbusversie"), de volledige achterkant als laadklep, en de bepantsering valt deze zeker niet meer in de 3,5t categorie. (Althans, volgens mij toch ...)
Duidelijk minstens een C1 rbw (12 of 12,5t?).

... ben nog onderweg naar huis ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
de kantelen foto

Tour de Champel in Geneva
Jammer dat je die niet eerder kon doen. Dat was een hele mooie geweest 8-)

En zit je nu in Zwitserland? Dat had het nog leuker gemaakt, dat land hebben we nog niet in TRG.

We hebben al Nederland, België, Nieuw Zeeland, Australië, en de Philippines.

Maar ik dacht dat Hans98 ook ooit eens een puntje in een of ander oostblokland had gescoord, maar dat weet ik niet meer zeker.

Of zijn er toch nog andere landen waarin al gescoord werd? Iemand die dat weet?



Ga nu mijn tank nog eens vullen, intussen wacht ik nog op oordeel van Ey-dzeej ... ;)
 
Hmmm ...
[afbeelding]
Gezien de grootte (gevoelig groter dan een "bestelbusversie"), de volledige achterkant als laadklep, en de bepantsering valt deze zeker niet meer in de 3,5t categorie. (Althans, volgens mij toch ...)
Duidelijk minstens een C1 rbw (12 of 12,5t?).

... ben nog onderweg naar huis ...

leuke foto, maar vind hem te lichtjes voor de grotere broer van de waardetransport. -O-

Deze kan je met zekerheid zeggen dat dat zn grote broer is

67702-volvo-fm-4th-gen-volvo.jpg
 
leuke foto, maar vind hem te lichtjes voor de grotere broer van de waardetransport. -O-
Geen probleem, niet geschoten is altijd mis :t
wie zei dat hier nog? :+ O-)
Deze kan je met zekerheid zeggen dat dat zn grote broer is

[afbeelding]
Haalt die er warempel een G4S voorbeeld bij zeker! _O-

Maar die hebben wij niet in België denk ik. Anyway, het is weekend, dus de kans om ze nu nog te zien is sowieso klein :P

Wel super motorweer dit weekend! :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nieuwe week, nieuwe challenge!

Je motor pal bij een auto met een Baby On Board sticker
 
Hmmm ...
Goed geprobeerd, maar te klein bevonden ...
Gezien de grootte (gevoelig groter dan een "bestelbusversie"), de volledige achterkant als laadklep, en de bepantsering valt deze zeker niet meer in de 3,5t categorie. (Althans, volgens mij toch ...)
Duidelijk minstens een C1 rbw (12 of 12,5t?).

... ben nog onderweg naar huis ...


Maarre, zet jij nou je motor aan de kant van de snelweg voor dit spelletje?
 
indien goed:

Je motor bij een auto voorzien van een tekststicker met een bepaalde veiligheidsboodschap erop

Voorbeeld

Je ziet zo ook weleens op de kentekenhouders van de auto..
 
Laatst bewerkt:
Maarre, zet jij nou je motor aan de kant van de snelweg voor dit spelletje?
Yep! :t

Al regelmatiger gedaan hoor;

Puntje 14

Puntje 35

Puntje 118 (min of meer)

Puntje 238 (zelfde afrit als met de waarde transport, maar iets verder)

Puntje 274 (zelfde soort plaat als vorige maar in het kader van een andere opdracht)

Puntje 304

Puntje 311 (let ook op het ontbreken van een vluchtstrook, daarom dus in de goot gezet ...)

Puntje 472

Foto's genomen op snelwegparkings heb ik hierbij niet meegerekend omdat ik veronderstel dat jij in je vraag bedoeld énkel écht langs de kant van de snelweg.

Het kan ook zijn dat ik er over het hoofd gezien heb, want tijdens je werk effe 635 foto's analyseren ... :P

Jaja zoals ey-dzeej zegt, gebeurt regelmatig, en ik ben echt niet de enige zot wat dat betreft :+

Het komt erop neer dat een opdracht die geplaatst wordt, veilig en zonder enig gevaar voor jezelf en/of anderen uitgevoerd kan worden. Maar verder is de uitvoerder uiteraard volledig zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij doet om een puntje te gaan scoren.

Bijv een opdracht "je motor pal bij een spoorwegslagboom" kan. Dat kan je veilig doen. Als de uitvoerder zo gek is om de motor langs de "verkeerde" kant van de slagboom te zetten is dat diens verantwoordelijk.
(al zou ik de neiging hebben die foto af te keuren wegens véél te gek en enigszins aanzetten tot gevaarlijk gedrag ...).
 
Yep! :t

Al regelmatiger gedaan hoor;

Puntje 14

Puntje 35

Puntje 118 (min of meer)

Puntje 238 (zelfde afrit als met de waarde transport, maar iets verder)

Puntje 274 (zelfde soort plaat als vorige maar in het kader van een andere opdracht)

Puntje 304

Puntje 311 (let ook op het ontbreken van een vluchtstrook, daarom dus in de goot gezet ...)

Puntje 472

Foto's genomen op snelwegparkings heb ik hierbij niet meegerekend omdat ik veronderstel dat jij in je vraag bedoeld énkel écht langs de kant van de snelweg.

Het kan ook zijn dat ik er over het hoofd gezien heb, want tijdens je werk effe 635 foto's analyseren ... :P

Jaja zoals ey-dzeej zegt, gebeurt regelmatig, en ik ben echt niet de enige zot wat dat betreft :+

Het komt erop neer dat een opdracht die geplaatst wordt, veilig en zonder enig gevaar voor jezelf en/of anderen uitgevoerd kan worden. Maar verder is de uitvoerder uiteraard volledig zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij doet om een puntje te gaan scoren.

Bijv een opdracht "je motor pal bij een spoorwegslagboom" kan. Dat kan je veilig doen. Als de uitvoerder zo gek is om de motor langs de "verkeerde" kant van de slagboom te zetten is dat diens verantwoordelijk.
(al zou ik de neiging hebben die foto af te keuren wegens véél te gek en enigszins aanzetten tot gevaarlijk gedrag ...).

Die laatste zin en dan die foto’s....
 
Laatst bewerkt:
Er staat hier op kantoor, een paar parkeerplaatsen verder, dagelijks een auto helemaal onder de stickers. Had vandaag met de motor willen gaan en een foto nemen, maar ik had me grandioos verslapen en moest opschieten. :(
 
En juist dán is de motor toch voordelig? Niet?

Edit: ik bedoel niet da je daarmee sneller kan/moet, maar je kan wel overal tussendoor :]
Nee, tegen de tijd dat ik wakker was, waren de files al weg (valt sowieso vaak wel mee) en ik ben dan een extra 10 minuten kwijt om pak aan te doen, omlopen naar de achterkant, hoes eraf, slot eraf etc. Bij auto is het erin springen en gaan ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan