TK Gebruikte Metzeler slicks

HansGSX-R

MF veteraan
1 nov 2001
6.243
51
Ik heb hier nog een hele partij gebruikte slicks liggen. Het zijn allemaal Metzeler slicks in de maten 120/70 en 190/60. Compounds K1 en K2 (meeste K2) en productie eind 2012.

Deze slicks zijn allemaal 1 training of 1 race gebruikt (10 - 14 rondjes), dus zien er goed uit en zijn nog prima bruikbaar.

Prijzen: € 60 per setje (voorband €25/achterband €35).
Gaarne mailen naar hans at hbracing punt nl.
 
Hallo Hans,

Wil je 3 setjes voor mij achteruit leggen? Kom ik ze een dezer dagen even halen. Gr. Roel.
 
Ik heb nu nog 6 sets liggen die beantwoorden aan bovengestelde omschrijving. Daarnaast heb ik er nog een zooi waar iets meer mee gereden is of waar iets een spoortje in zit. Deze mogen wat mij betreft weg voor €10 per stuk, oftewel uitzoeken :)
 
Hallo Hans,

verstuur je ook of liever niet?
Wil wel een setje maar veenendaal is wel een beetje te ver rijden..
 
De mooie sets zijn inmiddels op, heb alleen nog banden liggen die wat meer gebruikt zijn.
 
Inmiddels heb ik hier weer een setje of 6 mooie slicks liggen. Allemaal max. 14 ronden gebruikt.
 
Leg maar weer 2 mooie setjes achteruit Hans. Probeer ze ergens volgende week of de week erop op te halen. Voorbanden K1 aub.
Gr. Roel.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Hans, ik heb wel interesse in 2 knappe setjes, alleen ophalen is voor mij erg ver weg dus als je ze wilt opsturen (uiteraard tegen mijn kosten iets van €15) zou mooi zijn. Ik ben volgende week dinsdag 13/8 op Assen circuitdagje MSH, weet niet of je daar toevallig ook ben?
 
Hallo Hans, ik heb wel interesse in 2 knappe setjes, alleen ophalen is voor mij erg ver weg dus als je ze wilt opsturen (uiteraard tegen mijn kosten iets van €15) zou mooi zijn. Ik ben volgende week dinsdag 13/8 op Assen circuitdagje MSH, weet niet of je daar toevallig ook ben?
Ik ga ff kijken, mail me anders ff, dan kunnen we het afwikkelen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan