Tk: Gesloten bagagewagen als nieuw met opties

G-Racing

MF veteraan
28 okt 2008
1.019
1
Zwolle
Ik verkoop mijn gesloten aanhanger. De aanhanger is van het merk Powertrailer en heeft de maten 250x125x150 (LxBxH). Twee deuren aan de achterkant met een container sluiting. Kleur van de aanhanger is wit met zwaar gegalvaniseerd chassis.

De bak is voorzien van twee rails om lading tegen vast te zetten. Er zit een inrijklem in om de motor makkelijk in te rijden en vloer zitten twee verzonken ogen ter bevestiging van een tie-down of tyre-fix. Letterlijk binnen een minuut je motor in de aanhanger en vast.

Als extra zitten aan de achterkant twee steunen die je uit kunt zetten voor laden zonder auto. Voor zowel 11 als 7-polige aansluiting.

Ik heb de aanhanger nu 3 jaar en heb hem nieuw gekocht. Begin dit jaar zijn alle wanden er NIEUW ingekomen door de fabrikant. Banden zijn als nieuw en de rest dus ook. Er is niet in geboord of zaken in geschroefd (ben nogal zuinig op mijn spullen). Zelf had ik er naast de motor ook altijd een gereedschapswagen in en bakken met onderdelen, wielen, stoelen en een partytent. Echt ruimte genoeg voor al je meuk dus.

Prijs voor dit alles: 1400,-
 
heb je ook foto,s.
en waarom zijn de wanden er nieuw ingekomen?

mag ook naar mail. phakvoortapestaarthotmail.com
 
Foto's moet ik morgen ff maken, begon al donker te worden.

In 1 wand zat een barstje wat door de plaatleverancier bleek te komen. Foute batch in de plastic toplaag was dat. De aanhanger fabrikant wilde toen onder garantie de plaat vervangen alleen heb ik alles laten vervangen tegen meerkosten omdat ik geen gedonder wilde. Het zijn overigens watervast verlijmde multiplex platen tussen twee plastic lagen. Tamelijk onverwoestbaar normaal gesproken. Vloer is anti slip betonplex overigens.

Je moet hem haast wel eens hebben zien staan op de paddock ;)
 
Zit een 750kg alko as onder en is ongeremd. Geen eigen kenteken. Eigen gewicht weet ik zo niet uit mijn hoofd. Zal ongeveer 300kg zijn verwacht ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan