TK: GSX-R 600 (SRAD) '98, rood/zwart + Yoshimura RS-3

Status
Niet open voor verdere reacties.

CatchDude

MF veteraan
12 apr 2003
6.023
0
Arnhem
----- VERKOCHT! -------
** Vraagprijs verlaagd naar 2600 euro **

Tja. Ik heb het er een beetje moeilijk mee, maar ik bied hem nu (na lang twijfelen) toch te koop aan: Mijn GSX-R 600 uit 1998. Het is een tof apparaat en ik vind hem écht te gek, maar ik rijd er zo bar weinig op dat het zonde is om hem maar zo stil te laten staan. Vandaar nu te koop:

- Suzuki GSX-R 600 SRAD uit 1998.
- 36576 km.
- Yoshimura RS-3 carbon demper (Originele demper ook aanwezig, is snel en makkelijk te verwisselen).
- Bol kontje, maar ook de buddy seat is aanwezig.
- Knippers netjes weggewerkt in de kuip.
- Niet '100% als nieuw' na 12 jaar, maar hij ziet er zonder meer heel erg netjes uit.
- De bok die je op de foto's ziet krijg je er ook bij.

De bandjes zijn aan vervanging toe, maar daar houdt ik rekening mee in de vraagprijs:

-3200 euro
- 2600 euro. (Want het is lekker motorrij weer, dus maar ik er nu graag iemand gelukkig mee. Daarnaast voel ik me ondertussen schuldig elke keer als ik langs m'n motor loop zonder even een eindje te gaan rijden. ;) )

Mail me gerust op CatchDude@gmail.com, of bel even:06-18131310.

full
 
Laatst bewerkt:
Eventueel wil ik een ook 'brikkie' accepteren ter inruil. Uiteraard moet je dan nog wel wat bijleggen. ;-) Het brikkie mag dan max zo'n 600,- kosten en moet gewoon goed en veilig rijden. Laat even weten wat je in de aanbieding hebt in zo'n geval...
 
Hey, sorry voor de late reactie! Ik dacht dat ik een mailtje zou krijgen als er op m'n topic was gereageerd. Nu zie ik dat ik een vinkje aan moet zetten...

Eigenlijk wil ik die Yoshi bij de motor houden; als iemand een testritje wil maken is dat echt een leuke feature om het rijplezier te verhogen. Ten minste, dat vond ik altijd wel. ;-) Met de originele demper heb je dat toch minder....
 
Mag ik je vragen waar je die demper gekocht heb? Ik vind het moeilijk om adressen in nederland te vinden waar ik ze kan bestellen. Vast bedankt en succes met de verkoop!
 
Ik heb die demper destijds bij Roadrunner motoren gekocht, in Velp.

@Roy R: Niets aan toe te voegen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan