TK: Honda Hornet 600 uit 2004

Reece

MF veteraan
14 okt 2002
3.173
0
Boskoop
In nieuwstaat verkerende Honda CB600F (Hornet)
Bouwjaar: juni 2004
Kleur: mat blauw
Km.stand: 5600km
Voorzien van startonderbreker (standaard van Honda)
Banden, ketting en tandwielen in perfecte staat
Op deze motor zit nog fabrieksgarantie tot juni 2006!

Absoluut geen schade of krassen.

Extra's:
Carbon sportdemper van DAM (met uitneembare db-killer)
Titaniumkleur valblokken van Metisse
Origineel Honda verlengstuk voorspatbord in carbonlook
JMV Concept onderspoiler (de bestickering is verwijderbaar)
Kleine carbonlook knipperlichten
Carbonlook spiegels (met goed zicht)
Carbon HRC tankpad van Honda
Alu SBK-stuur en stuurdempers
Hole Caps van Rizoma (ipv de handgreep op de kont)
2 tanden groter achtertandwiel
Velgstriping

Alle originele onderdelen zitten erbij.
Ik heb er alleen met mooi weer mee gereden. Nooit in de winter gebruikt en hij is altijd binnen gestald.

full


Vraagprijs € 6.400,-
 
damn :(

beetje de markt verpesten met zo'n prijs :(


:+ succes met de verkoop *O* wat komt ervoor terug ?

Issie te goedkoop? Verhogen we de prijs toch gewoon :X . € 7.000,- doen?? :+

Volgende motor wordt een GSX1400, XJR1300, CB1300, ZRX1200R...of zoiets :Y
Geen nieuwe meer, daar schrijf je teveel op af.
 
Moooie fiets. ’k zou bijna m’n CB1tje ervoor wegdoen.....


just kidding Reece


suc6 met de verkoop en je komt je nieuwe fiets wel showen bij de volgende meeting, he?
 
Moooie fiets. ’k zou bijna m’n CB1tje ervoor wegdoen.....


just kidding Reece


suc6 met de verkoop en je komt je nieuwe fiets wel showen bij de volgende meeting, he?

Kunnen we hoekje met niet-Hornets gaan vormen :9 Ik ga er vanuit dat ik nog wel langs mag komen op de Hornetmeetings :?
 
2 tanden groter achtertandwiel
Dan moet je nog sneller schakelen toch?
Mijn vrouw heeft ook een Hornet, maar als ik daar op wegrij heb ik het idee dat ik op een brommer rij. Ik schakel 3 keer op voordat ik aan het einde van de straat ben (300 m).
Was eigelijk van plan om het tegenovergestende te doen, dus 2 tandjes minder achter zodat de versnellingen iets langer worden.
Dus waarom in vredesnaam nóg kortere versnellingen? Om gemakkelijker op het achterwiel te rijden of zo :?
 
Bij hoeveel toeren schakel je op dan?
Geen idee, rij op het gehoor, niet op de teller.
Weet wel dat als ik 100 km/h rij dat dit 4750 rpm is, dit omdat ik altijd nog een keer op wil schakelen naar de 7.
Ik heb respect voor de mechaniek, dus schakel ik vlot op als de motor koud is.
Ben ook veel meer een twin man, hou helemaal niet van dat gejengel ;)
 
je bent volgens mij een twin-man. is ook een heel lekker motorconcept. probeer voor de grap die hornet eens richting het rode gebied te trekken. dan voel je ook ineens de paardjes loskomen (onder de 5000 toeren staat de helft nog gewoon in de stal te schuifelen). de hornet staat vrij lang gegeard, ik kan me niet voorstellen dat je langere tijd boven de 200 wil bleren met zo'n naked bike. ik heb daarom ook een groter achtertandwiel erop gezet, trekt tie wat harder de bocht uit.
 
Tis geen V-twin, hè. Je mag gerust verder doortrekken voordat je schakelt :+ . Dan zit je bij de 160 als je voor de 3e keer opschakelt. Een naked is niet bedoeld om een zo hoog mogelijke topsnelheid te halen. Dan kun je beter een supersport kopen. Nu haal ik 220 en dat heb ik 1 keer gedaan. Kan niet echt zeggen dat dat nog comfortabel is :N . Een kleiner tandwiel achter is op een naked dan ook iets waar je totaal geen voordeel van hebt.

Edit: was al besproken tijdens het bericht tikken |(

Ik blijkt overigens ook wat minder van het hoogtoerige te zijn. Vandaar dat de volgende een dikke muscle bike wordt.
 
over musclebike gesproken.....mijn maatje gaat morgen zijn r6 inruilen voor een....GSX 1400

Spread the word....RIDE NAKED 8-)
 
Tis geen V-twin, hè. Je mag gerust verder doortrekken voordat je schakelt :+ . Dan zit je bij de 160 als je voor de 3e keer opschakelt.
Dat heb ik dus gisteren even gedaan, maar kreeg bij 160 km/h porren in de zij :P
We waren samen op de Hornet onderweg, en ik trek hem dus af en toe wél los, en poets gelijk de schaamranden even weg })
Is trouwens een S, dus met een kuipje. Dan speelt dat windverhaal ook niet meer.
[on topic]Maar verder niets dan lof over de Hornet, hele gemakkelijke motor om op te rijden, betrouwbaar, en plentie power als je over de 9000 rpm komt }) kom je vast wel kwijt.[/on topic]
 
Tijd om nog een X te schoppen. Wie biedt?? Tis een vraagprijs, hoor :Y

Reacties graag na 1 december. Ik ga nu eindelijk van mijn vakantie naar Nieuw Zeeland genieten *O*

:W
 
TVP plus schop.

Kan er ook iemand achterop? En dan doel ik op de demper die aardig hoog zit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan