TK: Kant en klaar stuntmotor CBR 600F 1996!!

motor is er nog steeds, maar de wachtlijst met ge-interesseerde groeit wel dus.
ben nu bij de 2e ge-interesserde, dus de motor kan nog altijd van jouw zijn! ;)
 
stuntmotor kan nog steeds van jouw zijn! :)
Over de prijs kunnen we het altijd eens worden, je kan trouwens ook een goed bod doen dan kunnen we daar naar kijken! :Y
 
shopje :)
plus een paar aanpassingen aan de verkoop... zitten weer een paar extra dingen bij die je goed kan gebruiken zoals oa. extra nieuwe pakkingen ed :Y
 
remblokjes van beide achterremmen zijn trouwens kort geleden vervangen door nieuwe, SBS remblokken.
+ een paar extra pics!

Remsysteem, demper en achterasvaldoppen in 1 foto:
dscn5620hi2.jpg


Handrem aan het stuur voor de bediening van de 2e remklauw:
dscn5621rx2.jpg


Gloednieuwe achterband, Michelin Pilot Road:
dscn5619aq4.jpg


Je hoeft em trouwens niet te gebruiken als stuntmotor, het is geen verplichting. :P
Als basis voor een streetfighter kan je hem ook top gebruiken door simpelweg de stuntspullen te demonteren en te verkopen. :Y
 
ik ken wheelyboy nog van een ander forum en heb hem wel eens gemeet.. van het andere forum weet ik hoe goed hij zijn brommer heeft onderhouden en aan de hand daarvan ook hoe zuinig hij op zijn spullen is. Deze motor zal je dus weinig onderhoud aan hebben.

subtiel kickje dus :+

Ps. Waarom doe je hem eigenlijk weg? ga je alleen nog met de sm en KTM verder?
 
en als je ermee gaat stunten zal je er wel meer onderhoud aan moeten doen: dan blijft ie er zo netjes uitzien als nu!
 
ik ken wheelyboy nog van een ander forum en heb hem wel eens gemeet.. van het andere forum weet ik hoe goed hij zijn brommer heeft onderhouden en aan de hand daarvan ook hoe zuinig hij op zijn spullen is. Deze motor zal je dus weinig onderhoud aan hebben.

subtiel kickje dus :+

Ps. Waarom doe je hem eigenlijk weg? ga je alleen nog met de sm en KTM verder?

bedankt voor de kicks mede-forummers.
Vooral onderhoud en zuinig zijn op de spullen heeft prioriteit bij mij, dat was al sinds me brom en nu nog steeds dus.
En inderdaad, bij deze bike is het gewoon starten en op 1 wiel wegrijden zonder problemen mocht je dat willen. :Y
En de reden dat ik em weg doe is dat ik wat anders ga doen! :)

Jongens voor de duidelijkheid jullie kunnen trouwens ook een goed bod doen op de bike, over de prijs komen we wel uit!
Contact opnemen kan door even een mailtje te sturen naar a.gruijs@chello.nl
 
Laatst bewerkt:
leuk ding raar dat ie nog steeds niet verkocht is. die uitlaat is ook wel ultra lijp, ik heb zefl een honda cbr 600 f2 uit 1992, mss dat jij met mijn begin stuk wil ruilen zonder enige bijbetaling.

zo kan jij deze motor weer wat goedkoper op inet zetten en word ie sneller gekocht :) daar zit wat in nou

kickje
 
leuk ding raar dat ie nog steeds niet verkocht is. die uitlaat is ook wel ultra lijp, ik heb zefl een honda cbr 600 f2 uit 1992, mss dat jij met mijn begin stuk wil ruilen zonder enige bijbetaling.

zo kan jij deze motor weer wat goedkoper op inet zetten en word ie sneller gekocht :) daar zit wat in nou

kickje

ik wil de RVS uitlaat wel los verkopen maar hoef er niks voor ingeruild te hebben, heb hier namelijk nog een complete normale uitlaat voor de motor die ik er dan op kan zetten.
Doe maar een bod, mailtje kan naar a.gruijs@chello.nl en dan kijken we wel of we het over de prijs eens kunnen worden. ;)
Indicatie de RVS voorbochten kosten nieuw € 984.50 bij BSM Exhausts en zitten er net 5 maanden op.
 
Laatst bewerkt:
super uitlaat maar mijn budget haalt dat niet :P ik wou je motor zowieso kickje geven, want hij verdient het om verkocht te worden;)
 
Nog lager :} vette motor voor weinig geld !!!

Het is niet echt veel, al zeg ik het zelf voor al het werk en onderdelen die erin zitten en je erbij krijgt.
Net nog wat op zolder gevonden wat je er ook bij krijgt gezien ik het toch niet meer kan gebruiken, origineel 530 achtertandwiel en 530 ketting voor deze motor in goede staat, zie foto:

11.JPG
 
Laatst bewerkt:
staat ie nou wel of niet met 25kw op t kenteken?

en trekt ie dan ook nog makkelijk wheely's met normale tandwielen 8er?
 
staat ie nou wel of niet met 25kw op t kenteken?

en trekt ie dan ook nog makkelijk wheely's met normale tandwielen 8er?

Staat niet 25kw op kenteken.
Ik heb er een jaar mee gereden op motorisch op 25kw en de verzekering ingelicht over dat ie niet 25kw op kenteken staat, maar wel motorisch 25kw is, als je dan met een vermogensuitdraai naar de verzekering gaat en deze laat zien kan je hem gewoon verzekeren wat ik ook gedaan heb, no problemo.
Hij trekt nog makkelijk wheelie's met normale tandwielen achter, op 25 kw en op vol vermogen helemaal, heb in het begin namelijk zelf nog met de normale tandwielen gestunt en ging perfect! ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan