[TK] KTM EXC 520`01 type`04 + Extra`s

Status
Niet open voor verdere reacties.

Murky

Die hard MF'er
21 jul 2004
912
0
VERKOCHT


Hier bij mijn KTM EXC 520 uit 2001. De motor is vorig jaar omgebouwd naar het 2004/2005 type wat betreft het plasticwerk. Ook is het frame helemaal zwart gepoedercoat! Hoe dit allemaal gegaan is, kun je lezen in mijn verbouw topic.

[Project KTM EXC 520-525]

Hij heeft 7800 km gelopen en is in zeer goede staat.
Heeft altijd netjes zijn beurtjes gehad. Er zit net een nieuwe achterband op (Michelin pilot power) Deze is nog geen 70km oud. Verder zijn ook de remblokjes nieuw, nieuwe rem vloeistoffen, nieuw blok olie en nieuwe (olie)filters gemonteerd. (ook deze pas 70km oud)

Hij is gewoon klaar voor het nieuwe seizoen.

Verder zitten er 2 excel enduro velgen bij (21inch en 18 inch) De 18 inch is zo juist helemaal onder handen genomen. Hij is gepoedercoat, en er zitten nieuwe lagers + opvulbussen in. Ook krijg je er 3 enduro/cross banden bij. Deze zijn ook in zeer goede staat, aangezien ik deze pas 1 keer heb gebruikt wegens tijdsgebrek.
Reden van verkoop is dat ik graag een Aprilia RSV Mille wil kopen voor de wat langere ritten.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel niet en stel ze!


full
 
Laatst bewerkt:
Looks good, een paar vragen. Maat van de achterwiel, als deze een 5" is, is de achterbrug aangepast? Laaste revisie van de blok? Is de vering aangepast? Rempomp std of radiaal?
Wat voor een ruil/deal had je in gedachten?
groetjes Gavin
 
De achtervelg maat is inderdaad 5" , de achterbrug is niet aangepast, en er zit nu een michelin pilot power van 160/60 tussen, deze kan net, raakt ietsjes de ketting, maar levert geen problemen op. Verder is het rem gedeelte evenals de vering nog standaard. Laatste revisie was in 2006 toen ik hem kocht bij de dealer, er stond toen 5500km op de teller, nu dus 7800km. Ik heb er zelf in dat jaar heel weinig mee gereden.
 
Met dit gladde weer kan je lekker driften hoor })
 
Vet ding...ik zag er laatst 2 voorbij komen toen ik in het bos aan het mountainbike was...

Toen werd ik toch wel even jalours 8-)
 
Dat ga ik ook wel missen hoor, lekker knallen in het bos!

*thanks voor het verkapte kickje ;)
 
inderdaad! kom op mensen, doe naders een leuk bod!

thanks voor je kick :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan