TK: mijn '98er Triumph Speedtriple T509

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Het gaat dan toch gebeuren.. toch besloten mijn Triple te verkopen. Toch wel de strakst sturende motor die ik ooit heb gehad. Zelfs mijn Ducati 748 kon niet tippen aan de funfactor van deze beauty. Maar tijden veranderen en ik rijdt toch minder motor dan ik had gedacht. Winters rijdt ik met de Triple zowiezo niet meer. Reed ik eerst nog het hele jaar door.. heb ik nu besloten toch mijn autorijbewijs te halen + een klein koekblik.

Dus te koop mijn zeer goed onderhouden Triumph Speedtriple T509. Met onzettend veel extra's. Extra's verkoop ik niet los.
De motor is gewoon helemaal compleet. Zowat alle opties zitten er op.

Bouwjaar: 1998
Km. stand: 45.000km

Vermogen van de Triple liggen bij 106pk en een koppel van 100nm ( }) )

Slijtagedelen:
- Triumphdealer onderhouden
- Remblokken zijn goed (nog niet zo lang geleden vervangen)
- Ketting en tandwielen in goede staat
- Banden zitten er net nieuw onder (op de foto's nog de oude banden)
- Net een kleine beurt gehad met oliewissel etc.

Extra's:
- WP progressieve voorvering
- Carbon Triumph LLRC uitlaat (raceuitlaat van Triumph) [Origineel aanwezig]
- Met bijbehorende tune voor de injectie (op de uitlaat afgesteld).
- Standaard RVS remleidingen
- Knipperlichten voor in het stuur.
- Knipperlichten achter klein onder de undertray. [Origineel aanwezig]
- Undertray met kentekenverlichting uitsparing.
- Carbon rond de tellerpartij
- Kleine spiegels [Origineel aanwezig]
- Olietemperatuursmeter
- Origineel Triumph flyscreen
- Origineel Triumph duo afdekkapje
- Zilveren rimstriping
- 45tands achtertandwiel (standaard 43)

Gewoon een supergoede motor met 100% funfactor, en voorlopig geen onderhoud.
Meer info: 06 132 939 68
Of: robin (at) angelofmusic.nl
Of: Hier in het topic

Mijn vraagprijs 6200 euro
Inruil doe ik helaas niet

Foto's.. 8-)

f1bk9.jpg


f2dh4.jpg


f3xi2.jpg


f4eo0.jpg
 
Laatst bewerkt:
eigenlijk nog niet nodig sparxx... maar een regelrechte kick voor deze geweldige fiets :Y ... wat komt er voor terug? :W
 
Hey Robin,
We wachten nog in spanning wat er dan kwa tweewielers terug moet komen. En zo'n k#t smoes van alleen maar koekblik rijden gaat er bij mij niet in :P (..en houd je bovendien toch niet vol ;) ) Dus laat maar horen ! :Y

Heb trouwens de link nog even doorgespeeld aan een kennis die zojuist op zoek is naar een Triple. Alleen zijn target price lag ietsie lager dan jouw vraagprijs, maarja wellicht is er nog wel een mooie middenweg te bedenken O-)
 
Laatst bewerkt:
Kick (ass) 8-)


Trouwens net nog een berichtje gehad van die kennis van me;
Hij is nog steeds opzoek naar een Triple alleen hij wil graag een nieuwer model proberen te bemachtigen en daar wellicht in Dld voor opzoek... dus helaas.

Maarre t'blijft natuurlijk gewoon een vette bike, waar zich vanzelf een geintresseerde voor aanbied :Y
 
Ik heb inderdaad mijn telefoon er verkeerd opstaan :o
De 9 moet een 8 zijn..

Dus word het 06 132 939 68

Startpost aangepast :Y

Ohja. En niet vermeld zijn de K&N vervangingsfilter (nooit meer het luchtfilter vervangen) en het standaard duo zitje..
 
Hey Robin,
We wachten nog in spanning wat er dan kwa tweewielers terug moet komen. En zo'n k#t smoes van alleen maar koekblik rijden gaat er bij mij niet in :P (..en houd je bovendien toch niet vol ;) ) Dus laat maar horen ! :Y

Heb trouwens de link nog even doorgespeeld aan een kennis die zojuist op zoek is naar een Triple. Alleen zijn target price lag ietsie lager dan jouw vraagprijs, maarja wellicht is er nog wel een mooie middenweg te bedenken O-)


Er komt nog wel wat voor terug, maar voorlopig heeft het autorijbewijs 1e prioriteit ;)

Vandaag afscheid genomen van m'n Triple '(
VERKOCHT! Mag een slotje op..
 
Terug
Bovenaan Onderaan