TK: Mijn mooie Ducati M900 Monster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Supernette Ducati 900 Monster uit 1993, maar met een 1997 motorblok. Hij is vorige winter compleet uit elkaar geweest. Op dat moment heeft de Monster net de 100.000 km gepasseerd. Vandaar dat de km-stand nu nog maar 1172 km is. Motorblok is vervangen voor een nieuwer model uit 1997 en met 33.000 km gelopen. Daar heb ik helaas geen documentatie van.

Alles is professioneel gespoten in de kleur 'Candy White'. De lak die gebruikt wordt op de nieuwe modellen Volkswagen. Ducati stickers onder de lak zijn chroom. De houders voor de stepjes zijn professioneel verchroomd. Tankdeksel gepolijst. Slijtage delen zijn allemaal goed voor nog vele kilometers. Recent alle vloeistoffen vernieuwd. Rem/koppelingsvloeistof, olie + oliefilter, luchtfilter, bougies en accu. Motor moet nog wel goed af worden gesteld.

Zeer veel extra's:
* Radiale rempomp Brembo 19x20 met remlichtsensor
* Brembo koppelingspomp met apart reservoir (origineel met vast reservoir)
* Open koppelingsdeksel
* RVS remleidingen voor
* Carbon zijpanelen
* Carbon hitteschilden/hielplaten
* Carbon open dempers van Bos
* Platte knipperlichten voor
* Wit LED achterlicht met geïntegreerde knipperlichten
* Gekorte achterkant
* Duocover
* Kleine bar-end spiegels

Eventueel via mail, PM of in dit topic meer (detail)foto's en vragen.

o032mw.jpg


24mx8qc.jpg


svoswk.jpg


204gwm.jpg


2rfeir7.jpg


r0b7d2.jpg


2m2hy6d.jpg


2n67jhd.jpg


Vraagprijs voor deze mooi Duc:
4250 euro 4000 euro Nu tijdelijk 3750!
 
Laatst bewerkt:
Joh verkoop je 'em alweer? Bevalt 'ie niet?

Succes met de verkoop!
 
Joh verkoop je 'em alweer? Bevalt 'ie niet?

Succes met de verkoop!

:Y Ja helaas doe ik hem toch weg. Opzich een superfiets, maar toch niet helemaal mijn ding. Geluid is natuurlijk om te kwijlen :} vooral met de open droge koppeling. Sturen had ik wat meer van verwacht. Ik zeg een setje progressieve vering en het feest is compleet.

Heb hem gekocht om de Benelli minder te belasten, maar nu durf ik ook al niet zoveel met de Duc te rijden :P Met regen zeker niet, terwijl ik dat wel af en toe wil kunnen. Dus ik ga waarschijnlijk weer naar een racer (jap :X ) wat me toch wat meer ligt en waarmee ik gewoon ten alle tijde mee kan/ga rijden.
 
Hey alweer te koop. Jammer, zal het geklapper uit die dikke uitlaten voor me wel missen :Y

Een kick voor deze mooi strak afgewerkte fiets die altijd weer veel bekijks heeft bij diverse motortrefpunten.
 
Hey alweer te koop. Jammer, zal het geklapper uit die dikke uitlaten voor me wel missen :Y

Een kick voor deze mooi strak afgewerkte fiets die altijd weer veel bekijks heeft bij diverse motortrefpunten.

Yeah. We gaan naar een minder opvallend en snel racertje toe :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan