TK: Mijn mooie Suzuki GSX-R 1000 K2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Mijn Gixxer moet helaas weg omdat ik een andere auto ga kopen. Hij is goed onderhouden en de slijtagedelen zijn allemaal goed voor vele kilometers. Zo goed als nieuwe ketting, olie + filter vervangen. Echt een geweldig bloedsnel apparaat!

Bouwjaar: 2002
Km-Stand: 23.000 km
Extra's:
- Stalen remleidingen voor + achter
- Wave schijfrem achter
- Shift indicator
- Duo zitje
- Gefreesde dynamodeksel met slider (Factory Pro)
- Originele uitlaatsysteem met duostepjes erbij
- Tijdelijk met mijn complete Garmin Quest navigatie systeem met alle software, code's, RAM houder etc.!
- Volledig titanium uitlaatsysteem van Akrapovic met einddemper (tegen meerprijs)

2h3x6j8.jpg


11w4xmf.jpg


2prfkfl.jpg


35c1pxy.jpg


2useohu.jpg


i75w5c.jpg


vr3l9j.jpg


200biip.jpg


250qpee.jpg


2wej2xd.jpg


dyohzc.jpg


r0qel0.jpg


Vaste prijs: 5000 euro (prijs zonder het Akrapovic systeem op de foto's)
Info + vragen in dit topic of via mail in mijn profiel.
 
Laatst bewerkt:
Waar zitten de achter knippers nu? Je gooit namelijk oude en nieuwe foto's door elkaar...
Ene keer wel die Factory Pro deksel dan niet en de hoge montage uitlaat en originele uitlaat.

Zit er netjes uit!
 
Waar zitten de achter knippers nu? Je gooit namelijk oude en nieuwe foto's door elkaar...
Ene keer wel die Factory Pro deksel dan niet en de hoge montage uitlaat en originele uitlaat.

Zit er netjes uit!

Foto's van vanmiddag:

2hfp7k3.jpg


2up7lfn.jpg


De rechter knipperlicht zit nog tijdelijk in de buddy :P Achter moet ik een plat setje knippers halen. De Akra zit nu in de weg :X 8-)
De deksel zit er wel op hoor. Alleen niet (goed) op elke foto te zien

Is echt een super ding! Alleen wel een gevaar voor je rijbewijs. Wat een vermogen!
 
Thnx.. effe een kickje na de vakantie.

Besloten om ook de Garmin Quest navigatie erbij te doen. Compleet met alle boekjes kaarten en software etc.. :Y
 
Super ding :} , heb sinds een week een gsxr1000 uit 2001 :} :]

Suc6 met de verkoop.

Thnx! Is echt een super machine ja, zul je veel plezier aan beleven! Maar let wel op je rijbewijs... gaat ECHT hard als je een beetje gaat sturen of een klein beetje gas geeft. Maar dat zul je al wel ondervonden hebben ;)

verkoop je de akra niet los ?

Nope sorry. Alleen als een volgende eigenaar het systeem niet wilt hebben. Maar dat betwijfel ik ;)
 
Zeer mooi exemplaar :Y :9~
De Akra zit heel mooi gemonteerd vind ik (iets meer omhoog gericht, ziet er "sneller" uit daardoor, vind ik).

Wil ooit nog eens 1000cc gaan rijden, wordt dan waarschijnlijk zoiets als dit, maar krijg momenteel zeer weinig terug voor waar ik nu op rij, dus dan maar een kickje!

:W
 
Zult geen spijt krijgen met een 1000! Echt geweldig rijden hoor, en dan het sturen van een 600 8-)
 
kickje, gave motor, persoonlijk jammer van de demper, vind hem niet echt meer in lijn.

zeker niet inruilen voor een honda cbr600f Sport. :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan