TK: Mijn schitterende Benelli Tornado Tre Novecento 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.
En omdat hij zo mooi is..

full
 
Op dit toerental is de Tornado verandert in een orkaan van de hoogste klasse :9

full
 
Laatst bewerkt:
Als ik dit zie, ben ik zo blij dat ik maar een 'gewone' motor heb...

Ik moet er niet aan denken om zo een mooie bike het hele jaar in de schuur te moeten laten staan, simpelweg omdat je hem niet door de regen wil rijden (wat wel begrijpelijk is met zo een fiets)

suc6 met de verkoop...helaas heb ik (nogsteeds) geen geld...

Ja lekker druk me maar met de neus op de feiten B| '(
Is het al voorjaar? :/

full
 
blijft een strak ding zo'n tornado...ben benieuwd wat er plaats moet maken voor deze beauty.
kickje voor deze fiets..heb hem laatst nog staan bewonderen bij ensing motoren in apeldoorn (oud model dus geen concurentie voor jouw).
erg mooie vormgeving..hoop voor je dat iemand 2009 goed wil beginnen. *D
 
Fabrieks-af de koppelingsmodificatie (tandwiel dat eerst 6mm was en nu 8mm + koppelingskorf). Blijft echter wel een zwak punt van de Tornado en wordt elke grote beurt gecheckt. Ander dashbord, temperatuursmeter op de oude modellen gaf een te hoge waarde aan, waardoor het leek of de motor te warm werd terwijl dit niet zo was.
En er zit een van de sterkste accu's in + extra dikke massa en plus kabels. Dit om het resetten van de dagteller en het klokje tegen te gaan. Maar ook omdat de originele accu niet tegen zijn taak is opgewassen. Doordat de startermotor zoveel stroom vraagt trekt hij ook de stroom uit het dashbord, waardoor deze dus ge-reset wordt. Bekend fenomeen bij de Tornado's.
 
Oh en volgensmij is ze ook voorzien van de nieuwste mapping. De eerste Tornado's zopen als een ketter.. zo'n 1 op 8. Dit is later verholpen met een nieuwe mapping. En daar ik met de mijne 1 op 15 haal vermoed ik dat hij de nieuwe mapping heeft.
 
Mooi ding! (schopje)

Vraag: Waar heb je die mooie carbon onderdelen vandaan. (voor en achterspatbord)

Heb er recent ook een gekocht en bij mij is het allemaal plastic.....en wil ik graag vervangen. Dus tips zijn welkom.

Succes met de verkoop
 
Wat een snaarstrakke foto's ook! Moet een goede camera geweest zijn! En ja woorden schieten te kort bij zo'n mooie italiaanse prachtbike..... Ben zelf al voorzien van een italiaanse!

Veel succes met de verkoop

Succes met de verkoop, wat een absoluut schilderij op wielen zeg :9~
 
Laatst bewerkt:
ik dacht dat StarTwin in Loenen (Veluwe) een dealer cq importeur is van Benelli. ik ben ook bij hun geweest voor info/onderdelen voor mn Benelli 350RS uit '80...

StarTwin in Loenen is Benelli dealer :Y geen importeur zover ik weet. In het voorjaar gaat mijn Tornado daar ook heen voor de 10.000km beurt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan