[TK] Suzuki GSX600-F, BJ: 1998, 25kw setje beschikbaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Second Identity

MF veteraan
19 mrt 2004
34.730
62
Hallo allen,

Na enige twijfel moet het dan toch maar eens gebeuren. Vanwege het feit dat ik een andere motor op het oog heb, maar er geen 3 in de schuur kan hebben, bied ik bij deze te koop aan:

Mijn Suzuki GSX600-F

Bouwjaar: 1998
Km-stand: 37.350km 37.450km 37.600km 38.050km 38.300km 38.411km 38.980km

De motor heeft alle reguliere onderhoudsbeurten gehad.

Staat van de onderdelen:

Voorband (BT021) ligt er nog maar 2.000km op, vrijwel nieuw dus.
Achterband (BT020) ligt er nu zo'n 4.000km op, kan nog heel lang mee.
Kettingset is binnenkort een keer aan vervanging toe -O-
Wat verder het melden waard is, is dat de motor prima loopt (en rijden doet ie ook) :Y

Opties:

- 12 Volt aansluiting voor evt. aansluiten van een Garmin.
- Stalen remleidingen voor (originele remleidingen heb ik er ook nog bij)
- Een wuppie achter het kuipruitje...
- 25kw setje met officiele papieren beschikbaar.

Dat laatste wil zeggen dat ik hier een setje van 4 ringen voor in de carbs heb liggen, niet meer ingebouwd dus (aangezien ik aan het einde van de 25kw periode zat)... Motor staat NIET op kenteken als 25kw, maar ik heb een verklaring erbij waarop het framenummer staat en de eigenschappen van het setje. Voor de verzekering is dat voldoende :Y.

Als je dus een fiets zoekt die 25kw op kenteken staat moet ik je teleur stellen ;).

Motor is verder voorzien van een aantal krasjes en het logo van "GSX-F" aan de linker kant is bekrast, omdat de vorige eigenaar het blijkbaar nodig vond 'm iets te dicht tegen de muur te zetten :?. Verder geen scheuren in het kuipwerk, dus alles ziet er nog netjes uit :Y.

Foto's Camera is wat slecht, daarom oogt de motor soms wat roze :P. Heb de beste foto's eruit gepakt :Y

gsxfsmall1ls8.jpg

gsxfsmall2pf8.jpg

gsxfsmall3yl2.jpg

gsxfsmall4cj6.jpg


Vaste prijs: 3.000 Euro

Mailadres staat in m'n profiel :)
 
Laatst bewerkt:
Misschien toch een richtprijs geven, dan krijg je niet van die onzin bieders.....

En tevens een kick
 
Succes met verkoop kev *O*

goed om te weten dat er weer een suzuki voor terug mag komen :Y
 
Fiets is nog steeds te koop. Vandaag Newbie Tour gereden, tijdens tourtje toch een verbruik van 1:22, best netjes *O*

Km-stand is ook weer aangepast, vraagprijs ook O-)
 
Wat komt er dan voor in de plaats ?
Ik heb proefgereden op een 750, zelfde model, iets meer vermogen en een prettigere zit. Stuur van de 750 zit wat hoger en ik heb ook na gisteren weer ontzettend last van m'n polsen... Houding is voor mij net iets te sportief. En verder vind ik de motor echt super, ook qua uitstraling, rijgedrag etc... Dus daarom een 750 ;)


En laat nou niet iedereen gaan denken: Ik koop ook een 750... :+
 
Ik heb proefgereden op een 750, zelfde model, iets meer vermogen en een prettigere zit. Stuur van de 750 zit wat hoger en ik heb ook na gisteren weer ontzettend last van m'n polsen... Houding is voor mij net iets te sportief. En verder vind ik de motor echt super, ook qua uitstraling, rijgedrag etc... Dus daarom een 750 ;)


En laat nou niet iedereen gaan denken: Ik koop ook een 750... :+

Ik koop ook een 750! *O*

nu alleen wachten tot suzuki de sv750s officieel gaat bouwen
 
Laatst bewerkt:
Motor is gepoetst en is ontdaan van de Wuppie... Hij wilde verlost worden van z'n "winderige" leven en is in de afvalbak beland -O-



Blijft een feit dat de motor nog steeds te koop is :Y. Prijs is ook aangepast O-)
 
Laatst bewerkt:
Laatste kickje voor de vakantie... Ga even weg, dus km-stand nog 1 keer aangepast. Voor de geinteresseerden, ik ben vrijdag avond weer thuis :Y. Ondertussen mogen jullie wel een beetje blijven schoppen O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan