TK: Unieke zeer goed onderhouden Honda VTR Firestorm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sparxx

MF veteraan
5 okt 2003
5.341
2
Enschede
Gezocht, een nieuwe baas voor mijn unieke VTR.

Ik ben de tweede eigenaar en heb de motor gekocht met 37.000 km op de teller. De eerst eigenaar heeft de motor super onderhouden. Ikzelf ook, dus de motor ziet er gewoon geweldig uit. Motor staat altijd droog en er is nauwelijks in de regen mee gereden.

Model: Honda VTR 1000F Firestorm SC-36
Bouwjaar: 1997
Km.stand: 46222 km

Technische specificatie's:
Na te lezen in het VTR topic ( VTR 1000F (Deel 5) )

Onderhoud:
Rond de 43.000 km zijn er uit voorzorg nieuwe nokkenaskettingspanners in gekomen. Een bekend VTR probleem. Het probleem met een oude NAKS is na te lezen in de startpost van het VTR topic ( VTR 1000F (Deel 5) ).

Ook is er rond die km-stand de olie (Motorex Topspeed 10w40 halfsyntheet), oliefilter, het luchtfilter (origineel Honda), koppelings- en remvloeistof voor en achter vervangen. Motorisch loopt de VTR gewoon perfect. Starten en lopen (choke met wat koudere temperaturen ;)

De rest van de slijtagedelen zijn gewoon nog in goede staat. Ketting/tandwielen, remblokken allemaal goed voor vele kilometers. Slijtageindicator van de ketting staat zo halverwege. Banden die er nu onderzitten zijn Pirelli Supercorsa's. Voor is goed en achter is langzaam aan vervanging toe. Heb ook nog een goede Michelin Pilot Power voorband liggen.

Wat de motor uniek maakt (extra's):
- Niet te missen :P De complete kuip van een Honda CBR 600RR uit 2003. Alle kappen en de koplamp zijn de originele CBR delen, dus geen imitatie zooi.
- Spiegels met geintegreerde LED knipperlichten
- LED achterlicht met geintegreerde knipperlichten
- Donkere Puig jetstream kuipruit
- Undertray
- 2 in 2 uitlaatsysteem hooggeplaatst komt van Mende (Duits tuningsbedrijf). Dempers zijn carbonnen Leovince evo's. Originele voorbochten heb ik er ook bij.
- Motor is achter opgehoogd voor een sportiever rijgedrag

Reden van de CBR kuip:
Door een klein ongelukje met de VTR heb ik besloten om de VTR helemaal speciaal te maken. Dit kun je allemaal nalezen in mijn project topic ( Project VTR1000RR Firestorm ).

Reden verkoop:
Jammer om een fiets die zo mooi is geworden weg te doen.. maar de VTR had ik al met een voorbedachte raden aangeschaft. En hier wijk ik niet vanaf. Het is een tussenstap geweest zodat ik aan mijn autorijbewijs kon beginnen en een koekblik te kopen (beide inmiddels gerealiseerd :P ;) ). Nu gaat hij dus de verkoop in om mijn ultieme motordroom te verwezenlijken.. een Benelli Tornado TRE 900.

Prijs voor al dit moois:
5000 euro.
Ik verkoop de onderdelen niet los!

Meer info, detailfoto's etc. aan te vragen via:
sparxx (at) angelofmusic (punt) nl

Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden:

85352868am7.jpg


83361495km5.jpg


56304218qn4.jpg


48328199ox7.jpg


En een 15 second filmpje (slechte kwaliteit maar beter iets dan niets)
 
Laatst bewerkt:
Robin echt een top fiets geworden, jammer dat je hem nu weg doet!! -O- Succes met de verkoop! *O*
 
Veel te stil hier voor zo'n mooie motor!!Dussuh ik zal hem maar is ff in de spotlights kicken... *O*
 
Yozz Robin,
Gaat de VTR weg joh...wat ga je nu rijden?
Ik rij namelijk nog steeds op jouw ouwe SV, hij rijdt nog altijd super en de kilometers gaan richting de 50 k :]

Supermooi ding! En succes met de verkoop!

Thomas
 
Yozz Robin,
Gaat de VTR weg joh...wat ga je nu rijden?
Ik rij namelijk nog steeds op jouw ouwe SV, hij rijdt nog altijd super en de kilometers gaan richting de 50 k :]

Supermooi ding! En succes met de verkoop!

Thomas

Yep VTR krijgt een nieuw baasje. En dan komt er de Benelli Tornado 900 Tre (zie reden verkoop in de startpost :P ;) )

Ja die SV is geweldige bike. Super dat hij je nog goed bevalt. Tja met dat geluid uit die Akra :9~ Als je even op mijn motorstek klikt dan zie je hem nog in de originele staat. Had hem toen net opgehaald met een 20.000km op de teller 8-)
 
Laatst bewerkt:
Het stormt nu aan de andere kant van het land..
De VTR is VerTRokken en heeft een nieuwe eigenaar '(

Dus dit topic mag op slot.
 
Het stormt nu aan de andere kant van het land..
De VTR is VerTRokken en heeft een nieuwe eigenaar '(

Dus dit topic mag op slot.

Jammer weer een Storm minder bij de Tex... Gefeliciteerd met de verkoop! :) Op naar de Benelli *O*
 
Benelli...... heel erg mooi....... en begin alvast met sparen voor je benzine kosten..... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan