Gezocht, een nieuwe baas voor mijn unieke VTR.
Ik ben de tweede eigenaar en heb de motor gekocht met 37.000 km op de teller. De eerst eigenaar heeft de motor super onderhouden. Ikzelf ook, dus de motor ziet er gewoon geweldig uit. Motor staat altijd droog en er is nauwelijks in de regen mee gereden.
Model: Honda VTR 1000F Firestorm SC-36
Bouwjaar: 1997
Km.stand: 46222 km
Technische specificatie's:
Na te lezen in het VTR topic ( VTR 1000F (Deel 5) )
Onderhoud:
Rond de 43.000 km zijn er uit voorzorg nieuwe nokkenaskettingspanners in gekomen. Een bekend VTR probleem. Het probleem met een oude NAKS is na te lezen in de startpost van het VTR topic ( VTR 1000F (Deel 5) ).
Ook is er rond die km-stand de olie (Motorex Topspeed 10w40 halfsyntheet), oliefilter, het luchtfilter (origineel Honda), koppelings- en remvloeistof voor en achter vervangen. Motorisch loopt de VTR gewoon perfect. Starten en lopen (choke met wat koudere temperaturen
De rest van de slijtagedelen zijn gewoon nog in goede staat. Ketting/tandwielen, remblokken allemaal goed voor vele kilometers. Slijtageindicator van de ketting staat zo halverwege. Banden die er nu onderzitten zijn Pirelli Supercorsa's. Voor is goed en achter is langzaam aan vervanging toe. Heb ook nog een goede Michelin Pilot Power voorband liggen.
Wat de motor uniek maakt (extra's):
- Niet te missen De complete kuip van een Honda CBR 600RR uit 2003. Alle kappen en de koplamp zijn de originele CBR delen, dus geen imitatie zooi.
- Spiegels met geintegreerde LED knipperlichten
- LED achterlicht met geintegreerde knipperlichten
- Donkere Puig jetstream kuipruit
- Undertray
- 2 in 2 uitlaatsysteem hooggeplaatst komt van Mende (Duits tuningsbedrijf). Dempers zijn carbonnen Leovince evo's. Originele voorbochten heb ik er ook bij.
- Motor is achter opgehoogd voor een sportiever rijgedrag
Reden van de CBR kuip:
Door een klein ongelukje met de VTR heb ik besloten om de VTR helemaal speciaal te maken. Dit kun je allemaal nalezen in mijn project topic ( Project VTR1000RR Firestorm ).
Reden verkoop:
Jammer om een fiets die zo mooi is geworden weg te doen.. maar de VTR had ik al met een voorbedachte raden aangeschaft. En hier wijk ik niet vanaf. Het is een tussenstap geweest zodat ik aan mijn autorijbewijs kon beginnen en een koekblik te kopen (beide inmiddels gerealiseerd ). Nu gaat hij dus de verkoop in om mijn ultieme motordroom te verwezenlijken.. een Benelli Tornado TRE 900.
Prijs voor al dit moois:
5000 euro.
Ik verkoop de onderdelen niet los!
Meer info, detailfoto's etc. aan te vragen via:
sparxx (at) angelofmusic (punt) nl
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden:
En een 15 second filmpje (slechte kwaliteit maar beter iets dan niets)
Ik ben de tweede eigenaar en heb de motor gekocht met 37.000 km op de teller. De eerst eigenaar heeft de motor super onderhouden. Ikzelf ook, dus de motor ziet er gewoon geweldig uit. Motor staat altijd droog en er is nauwelijks in de regen mee gereden.
Model: Honda VTR 1000F Firestorm SC-36
Bouwjaar: 1997
Km.stand: 46222 km
Technische specificatie's:
Na te lezen in het VTR topic ( VTR 1000F (Deel 5) )
Onderhoud:
Rond de 43.000 km zijn er uit voorzorg nieuwe nokkenaskettingspanners in gekomen. Een bekend VTR probleem. Het probleem met een oude NAKS is na te lezen in de startpost van het VTR topic ( VTR 1000F (Deel 5) ).
Ook is er rond die km-stand de olie (Motorex Topspeed 10w40 halfsyntheet), oliefilter, het luchtfilter (origineel Honda), koppelings- en remvloeistof voor en achter vervangen. Motorisch loopt de VTR gewoon perfect. Starten en lopen (choke met wat koudere temperaturen
De rest van de slijtagedelen zijn gewoon nog in goede staat. Ketting/tandwielen, remblokken allemaal goed voor vele kilometers. Slijtageindicator van de ketting staat zo halverwege. Banden die er nu onderzitten zijn Pirelli Supercorsa's. Voor is goed en achter is langzaam aan vervanging toe. Heb ook nog een goede Michelin Pilot Power voorband liggen.
Wat de motor uniek maakt (extra's):
- Niet te missen De complete kuip van een Honda CBR 600RR uit 2003. Alle kappen en de koplamp zijn de originele CBR delen, dus geen imitatie zooi.
- Spiegels met geintegreerde LED knipperlichten
- LED achterlicht met geintegreerde knipperlichten
- Donkere Puig jetstream kuipruit
- Undertray
- 2 in 2 uitlaatsysteem hooggeplaatst komt van Mende (Duits tuningsbedrijf). Dempers zijn carbonnen Leovince evo's. Originele voorbochten heb ik er ook bij.
- Motor is achter opgehoogd voor een sportiever rijgedrag
Reden van de CBR kuip:
Door een klein ongelukje met de VTR heb ik besloten om de VTR helemaal speciaal te maken. Dit kun je allemaal nalezen in mijn project topic ( Project VTR1000RR Firestorm ).
Reden verkoop:
Jammer om een fiets die zo mooi is geworden weg te doen.. maar de VTR had ik al met een voorbedachte raden aangeschaft. En hier wijk ik niet vanaf. Het is een tussenstap geweest zodat ik aan mijn autorijbewijs kon beginnen en een koekblik te kopen (beide inmiddels gerealiseerd ). Nu gaat hij dus de verkoop in om mijn ultieme motordroom te verwezenlijken.. een Benelli Tornado TRE 900.
Prijs voor al dit moois:
5000 euro.
Ik verkoop de onderdelen niet los!
Meer info, detailfoto's etc. aan te vragen via:
sparxx (at) angelofmusic (punt) nl
Omdat foto's meer zeggen dan 1000 woorden:
En een 15 second filmpje (slechte kwaliteit maar beter iets dan niets)
Laatst bewerkt: