TK: velgenrek(jes)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chrissifumi39

Die hard MF'er
19 dec 2011
784
4
Woubrugge
Te koop aangeboden:

Velgenrek voor 6 velgen (geschikt voor zowel supersport als superbike velgen).

Prijs: 350 euro

Dit velgenrekje is geschikt voor een extra profiel van 100mm hoogte voor een stopcontactendoos in het midden. Op speciaal verzoek kan dit wellicht gerealiseerd worden.

Velgenrekje is zo gemaakt dat die weinig ruimte inneemt in de bus/ aanhanger en op het circuit binnen enkele seconden in elkaar is gezet
Foto-AYVMGA6Y.jpg

Foto-J7SHOKSQ.jpg

Foto-CZ8GIFIK.jpg


Op verzoek kan ik ook bandenrekjes voor 4, 6, 8, etc velgen leveren. Voor prijzen graag pb.
Foto-FUSDKYUC.jpg
 
Voor jezelf heb je een rekje waar 8 wielen in kunnen? ;)
Ziet er netjes uit,ik ben alleen al voorzien anders had ik het wel geweten. :Y
 
Voor jezelf heb je een rekje waar 8 wielen in kunnen? ;)
Ziet er netjes uit,ik ben alleen al voorzien anders had ik het wel geweten. :Y

Thanks. Is ook echt supernetjes gelast. Klopt, ik heb voor 8 wielen. Hou van een orde in de pitbox en onder doe ik meestal losse banden en boven de reserve velen. En ook kan je mooi een rol papier ophangen. Ideaal
 
Laatst bewerkt:
Te koop aangeboden:

Velgenrek voor 6 velgen (geschikt voor zowel supersport als superbike velgen).

Prijs: 350 euro

Dit velgenrekje is geschikt voor een extra profiel van 100mm hoogte voor een stopcontactendoos in het midden. Op speciaal verzoek kan dit wellicht gerealiseerd worden.

Velgenrekje is zo gemaakt dat die weinig ruimte inneemt in de bus/ aanhanger en op het circuit binnen enkele seconden in elkaar is gezet
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Op verzoek kan ik ook bandenrekjes voor 4, 6, 8, etc velgen leveren. Voor prijzen graag pb.
[afbeelding]


350 euro voor een paar meter aan elkaar gelaste aluminium profielen !!
Wat zijn de kostendrijvers voor zo'n rek ?
 
Laatst bewerkt:
Voor 30€ maak er dan maar 2 voor me.
Chris zijn rekjes zijn topmateriaal en daar zit het verschil in.
 
Ik heb wel interesse, kunnen er velgen in met 200/60 banden incl bandenwarmers en past de voorvelg incl warmers er dan boven?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb wel interesse, kunnen er velgen in met 200/60 banden incl bandenwarmers en past de voorvelg incl warmers er dan boven?

Lijkt me wel. Staat erbij dat het geschikt is voor superbike wielen.

@Chris: ik vroeg me af of er assen bij zitten om door het wiel te steken voor het ophangen?

Kun je mij een PB sturen met de prijs voor het kleinste rek met 4 wielen?

Bvd
 
Bedankt voor de reacties mensen. Als je interesse hebt, graag even PB.

@ Jarno: de assen zitten er inderdaad bij. Die moest ik nog even maken vandaar dat ze niet op foto stonden. Rekjes zijn nu compleet en heb wat nieuwe foto's geschoten.

Foto-HJBQOZTT.jpg

Foto-WXV6YB6T.jpg

Foto-GKBRNN4T.jpg

Foto-EIOMOUVY.jpg

Foto-K4LAYKUH.jpg
 
Laatst bewerkt:
:9 Toffe rekken Chris, profi ook! Had hem al een keer in het echt gezien en heel netjes en degelijk.

Altijd jammer als het afgezeikt wordt, iets met eerste rang en een dubbeltje... Gewoon niet gaan racen dan, haken is goedkoper :9 .

Succes met de verkoop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan