Second Identity
MF veteraan
- 19 mrt 2004
- 34.730
- 62
Hierbij bied ik mijn Diversion aan ter verkoop. Reden is dat ik naar iets anders op zoek ben .
Afijn, de specificaties een beetje op een rijtje:
Type: Yamaha XJ600N (in de volksmond ook wel Diversion genoemd, alleen is dit de "naakte versie" )
Kleur: Geel
Bouwjaar: 1994
Vermogen: 25kw (op kenteken).
Kilometerstand: 38.500 (hier moet ik bij zeggen dat ik er nog wel op rijd, dus ik zal het regelmatig aanpassen)
De motor is perfect onderhouden. Er zitten alleen gebruikssporen op. De zijkappen en de tank zijn iets bekrast, maar dat mag ook wel iets met z'n leeftijd. Verder perfect in orde, kappen zijn goed, zonder barsten enzo
De motor is 2 jaar geleden uit Duitsland gehaald met 28.200 km op de teller. Inmiddels heb ik daar ruim 10.000 bij op mogen tellen met veel plezier.
Voorzien van een ruitje, wat op de snelweg wel heel prettig is
Hoe zit het met de slijtage onderdelen?
Banden: Voorband is redelijk, achterband ligt er nu een kleine 1.000 km op. Beide banden zijn Bridgestone BT45.
Accu: Varta, heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Is perfect in orde.
Ketting: In goede staat. ca. 3.000 km geleden vervangen.
Remmen: Schijven zijn goed. Remblokken zijn ook nog in orde
Regulier onderhoud: Is ook ongeveer 2.000 km geleden gebeurd. Hierbij zijn de bougies vervangen (oude waren nog redelijk), olie + oliefilter vervangen en even alles nagelopen.
Bonnetjes van de meeste aankopen aanwezig.
Wat moet dit alles kosten?
De vraagprijs is 1.400 Euro VERKOCHT
Hoe zit het eruit?
Zijkant:
en de voorkant:
Afijn, de specificaties een beetje op een rijtje:
Type: Yamaha XJ600N (in de volksmond ook wel Diversion genoemd, alleen is dit de "naakte versie" )
Kleur: Geel
Bouwjaar: 1994
Vermogen: 25kw (op kenteken).
Kilometerstand: 38.500 (hier moet ik bij zeggen dat ik er nog wel op rijd, dus ik zal het regelmatig aanpassen)
De motor is perfect onderhouden. Er zitten alleen gebruikssporen op. De zijkappen en de tank zijn iets bekrast, maar dat mag ook wel iets met z'n leeftijd. Verder perfect in orde, kappen zijn goed, zonder barsten enzo
De motor is 2 jaar geleden uit Duitsland gehaald met 28.200 km op de teller. Inmiddels heb ik daar ruim 10.000 bij op mogen tellen met veel plezier.
Voorzien van een ruitje, wat op de snelweg wel heel prettig is
Hoe zit het met de slijtage onderdelen?
Banden: Voorband is redelijk, achterband ligt er nu een kleine 1.000 km op. Beide banden zijn Bridgestone BT45.
Accu: Varta, heeft mij nog nooit in de steek gelaten. Is perfect in orde.
Ketting: In goede staat. ca. 3.000 km geleden vervangen.
Remmen: Schijven zijn goed. Remblokken zijn ook nog in orde
Regulier onderhoud: Is ook ongeveer 2.000 km geleden gebeurd. Hierbij zijn de bougies vervangen (oude waren nog redelijk), olie + oliefilter vervangen en even alles nagelopen.
Bonnetjes van de meeste aankopen aanwezig.
Wat moet dit alles kosten?
Hoe zit het eruit?
Zijkant:
en de voorkant:
Laatst bewerkt: