TK: ZX10R 2014-2015 Speciaaltje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nob

Die hard MF'er
22 jan 2011
426
8
Eind 2015 komt mijn ZX10R te koop, wie o wie....

Motor is begin 2015 opgebouwd met allemaal nieuwe onderdelen, nagenoeg nieuwe fiets dus.
Specs:

Kawasaki Kit kabelboom
Kawasaki Kit EVO ECU met verbetere traction- en wheelie control
Dynojet powercommander
MWR luchtfilter
Dynojet Quickshifter
OZ Piega R velgen
520 ketting- tandwielset
Aliant lichtgewicht Lithium Ion accu
Ohlins 30mm NIX cartridges in voorvork
Ohlins race stuurdemper
WP 4618 achterschocker
Carbon luchthapper/kuipsteun
GB blokprotectie
Akrapovic titanium conische link pijp
Maxtreme demper met DB killer
HM dash met GPS laptimer en nog veel meer functies
Handgemaakte aluminium seat tank
Ott benzine aftapsysteem
Olie catch tank, om olie in luchtfilter door carterdruk te voorkomen
MSS Kawasaki UK WSBK style verderlicht kuipwerk en tankcover
2014 WSBK replica spuitwerk onder een goede laag blanke lak
MSS Kawasaki UK 3,5 lineaire link
Quick action gas van Robby Moto
CNC clipons
CNC remschakelset
Braking SK remschijven
Braking 19mm rempomp
Goodridge voor en achterremleidingen
Afgemonteerd met Racebolt CNC gefreesde bouten
Carbon voorspatbord
Carbon radiator shroud

197,3 achterwiel PK's. Afgesteld bij Technomotion in Breezand NH.

Prijs 13.999,-

Eerder kopen dan het eind van het jaar is ook mogelijk maar dan in overleg.

Inruil van circuit- of straatmotor mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
foto
full
 
foto
 
Laatst bewerkt:
Dikke fiets!!!

Lijkt er bijna op alsof jij 4 keer per jaar een ex bsb of superbikes fiets cadeau krijgt haha. Ja ik ben jaloers *O*
 
Dikke fiets!!!

Lijkt er bijna op alsof jij 4 keer per jaar een ex bsb of superbikes fiets cadeau krijgt haha. Ja ik ben jaloers *O*


Met passie voor de techniek en hard werken kom je een heel eind😉
 
Hoi nob.
Waarom zit er achter een kit evo ecu toch nog weer een powercommander.
Dit kit ecu zelf kan toch ook perfect getuned worden.

Wim
 
Hoi nob.
Waarom zit er achter een kit evo ecu toch nog weer een powercommander.
Dit kit ecu zelf kan toch ook perfect getuned worden.

Wim

Een PCV is veel makkelijker te programmeren dan de KIT ECU. Met de kit ECU komt de motor op vol vermogen(geen restricties tov de standaard ECU). En de Traction Control is veel beter dan de originele ECU TC
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan