TKA: VFR400R NC24

Tommieh

Die hard MF'er
27 jun 2007
681
0
VFR400R

36.300km
nieuwe achterband
nieuwe remblokken voor
nieuwe remolie voor en achter
voorvorkkeerringen vervangen
RC36II spiegels

€ 1.250,-

post-374-1239469645.jpg


post-374-1239469616.jpg


post-374-1239469626.jpg


meer pics per mail
 
Laatst bewerkt:
De fiets staat in Nieuwleusen. (tussen Zwolle en Staphorst, je weet wel, van dat racingteam)


1987 VFR 400R (NC 24)

is de eerste VFR400 met de enkelzijdige achterbrug
 
Laatst bewerkt:
Is hij gespoten omdat hij schade had? Hoe is de algemene staat van de kuipset, zitten er scheurtjes in? En is het wel de originele kuipset?
 
Ik heb hem zo gekocht voor mijn vfrouw enkele jaren terug.
Hiervoor een jaar of 8 van een collega geweest. In al die jaren nooit iets mee gebeurd.
Schade is mij niet bekend.We waren verkocht qua kleur en reed goed.

Hij komt oorspronkelijk van Safe Groningen. er zit aan de rechter kant een krasje, sterretje of zoiets in het kuipwerk bij de "bobbel" op de 1e foto. als je het weet let je erop zeg maar.Waarschijnlijk is hij eens omgevallen.
Da's het enigste
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hem zo gekocht voor mijn vfrouw enkele jaren terug.
Hiervoor een jaar of 8 van een collega geweest. In al die jaren nooit iets mee gebeurd.
Schade is mij niet bekend.We waren verkocht qua kleur en reed goed.

Hij komt oorspronkelijk van Safe Groningen. er zit aan de rechter kant een krasje, sterretje of zoiets in het kuipwerk bij de "bobbel" op de 1e foto. als je het weet let je erop zeg maar.Waarschijnlijk is hij eens omgevallen.
Da's het enigste

voor je VFRouw :P
 
Leuk hoor, dat automatisme :) Ik ben zelf een vfrouw :P

Ik ga even hard nadenken over de motor, kom ik op terug. Als je iemand anders eerder krijgt, heb ik pech ;)
 
@Barbarita: thnxz, verschilt nog trouwens per vfr400, de NC 35 (1994) heeft 53 pk

ze lopen wel over de 200, best rap voor zo'n 400-tje
 
@Barbarita: thnxz, verschilt nog trouwens per vfr400, de NC 35 (1994) heeft 53 pk

Inderdaad, alleen de NC35 weegt bijna 20 kilo minder dan de NC24. Maar ik heb een NC24 al staan (nou ja, staan, ik rij er 320 km per week mee), en het zijn inderdaad onwijs leuke stuurfietsen. Die V4 is echt geweldig!

Ik denk trouwens dat ik het maar niet ga doen, succes met de verkoop, moet wel goed komen!
 
Dit is zooooooooooo'n enorm leuk speelgoed en echt een mooie kleurstelling :9~ :9~ :9~
Interesse heb ik meeer dan genoeg, euro's en ruimte helaas niet. de "baas" vindt 3 motoren in de schuur al meer dan genoeg :P
 
@Barbarita: no problem, veel plezier met je eigen NC24.

@Magnamaniac:welke fietsen heb je zelf in de schuur staan?
 

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
14
Weergaven
2K
Anoniempje313
A
Reacties
37
Weergaven
7K
Reacties
63
Weergaven
15K
Reacties
12
Weergaven
3K
Terug
Bovenaan Onderaan