tl1000 rijders

oo

  • 00

    Stemmen: 8 72,7%
  • 00

    Stemmen: 3 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    11
Goede foto's. Nog wat gezien van Turkije, of alleen maar zon, zee en strand?

Het lukt mij overigens niet om te stemmen op de nieuwe poll, mag maar één keer. Ik had al gestemd voor de vorige meeting. Kan een modje er wat aan doen?

Wel zin om nog even te toeren, vandaag nog even gereden. Paar nieuwe knippers geïnstalleerd, ben er klaar voor. Arnhem toch?

Mzzl!
 
Ja,is toch mooi Turkije.Aardig volk ook enzo.

Ik zal ff een mailtje naar Duderuud ofzo sturen,ff
vragen of die de poll kan resetten.
Ik had em opnieuw ingevuld maar dan kun je nog niet stemmen. :?

Ik denk inderdaad richting Arnhem deze keer,lijkt me leuk.
 
Vraagje aan Marcozzz:
Waar komt je tailguard vandaan (hoeveel) en welke aanpassingen nodig?
Plug and play valt altijd tegen '(
ziet er strak uit, en vind de orginele constructie nou nie ech gaaf.....
 
Vraagje aan Marcozzz:
Waar komt je tailguard vandaan (hoeveel) en welke aanpassingen nodig?
Plug and play valt altijd tegen '(
ziet er strak uit, en vind de orginele constructie nou nie ech gaaf.....

Tailguard heb ik partikulier gekocht maar er zat wel een MDI-stikertje op dus wellicht.....afijn het aanpassen viel errug mee.Na demontage van de orginele bodemplaat kun je het spatbord/knipperlicht gedeelte met een ijzerzaagje afzagen terwijl de bergruimte behouden blijft,vervolgens die achterlijke bagagehaakjes er af buigen/breken en netjes vlak vijlen.De tailguard zelf heeft een 2 schroefjes genoeg om op zn plek te blijven en met een paar eenvoudige hoekprofieletjes zitten de miniknippers met de nummerplaat vast aan het orginele nummerplaat beugeltje.
 
Thanks,

op naar www.mdi.weetikveelvindikwel en ff kijken.
de vakantieman in mij vind die haakjes ook lelijk maar wel handig....---> hoge dempers en zijtassen mogen elkaar niet zo :(
Heeft de undertray de bevestigingspunten voor de nummerplaat, of komt dat weer van het orgineel deel Suzuki.
 
Zadeltassen kun je ook aan de duovoetsteuntjes vastmaken met om het geheel een dikke sjorband natuurlijk en ik heb inderdaad het orginele bevestigingsbeugeltje voor de nr-plaat gebruikt.
 
ik bedoel eigenlijk: is er een montagevlak op de undertray waar dat beugeltje op gaat. Want orgineel is alles plastic spatbord.
Ik zal je foto en die op MDI nog eens goe bekiekuh :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan