Tmax 560 connectiviteit

Joosje

Rookie
19 nov 2023
4
0
Hallo, Een tevreden T-max rijder Bouwjaar 2023 Maar op een punt ben ik niet tevreden, Namelijk de connectiviteit. smartphone - headset en Tomtom
Ik ga geen Garmin gebruiken. Is er iemand die mij hierbij uit de droom kan helpen Ik heb een Android smartphone
 
Beste Lexe. Het gaat erover dat ik mijn smartphone wel kan aansluiten via Bluetooth en Wifi
of met USB kabel op de motorscooter maar niks functioneert naar behoren
 
En wat zou je met je smartphone kunnen doen op je tmax volgens de manual?
Slecht enkelen van ons hebben deze motorscoter in de garage staan en weten dus niet wat de mogelijkheden zijn
 
Met mijn smartphone zou ik kunnen bellen-muziek luisteren- navigeren met een joystick aan het stuur En op mijn TFT scherm kan ik al mijn verrichtingen zien
Zoals muzieknummers-telefoonnummers
Etc.
 
Ja dat zou een oplossing kunnen zijn Ga ik proberen als ik tijd heb. Ik heb het instructieboekje verschillende keren gelezen, precies gedaan wat er in stond
Maar nog steeds niets Bij de Yamaha dealer
word je ook afgescheept met, Er zal wel een update komen, Ze weten het volgens mij ook niet.
 
In mijn auto heb ik ook eerst 2 USB kabels getest voordat ik Android Auto aan de praat had. Er schijnt met de telease van Android 14 overigens weer een probleem te zijn met Android Auto. Ik heb Android 14 wel op mijn telefoon maar nog niet getest in de auto. Met mijn motor valt niet zoveel te communiceren.

Heb je overigens ook eens met een andere telefoon getest?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan