Toen wist je het... je kon totaal niets meenemen!

Mutlitask

MF'er
19 mrt 2008
202
0
Oke, motorrijden is heerlijk en vlot rijden... maar wat mij toch wel een beetje ergert is dat je bijna niets mee kan nemen als je met de motor gaat.

Hoe lossen jullie dit op? (En dan heb ik het niet over een tank~/rugtas.)
 
ik heb een grote topkoffer. En indien ik meer mee moet nemen heb ik 2 zijkoffers maar dat is pas 1 keer nodig geweest.
 
ik kan tassen eraan hangen en een tas achterop binden. Heerlijk zo'n cruiser =)
 
BMW of Pan European kopen. Doet mijn pa vrees ik ook. "Blahblah ik wil cardan en koffers". En ondertussen mijn banden vierkant rijden als ie mijn FZR mee naar werk neemt...
 
Of n andere motor kopen

Plek zat :Y



:+
full
 
Rugzakje voor het dagelijkse woon- werkverkeer en daarbij nog een tanktas voor de weekendjes Eifel/ Luxemburg en dergelijke. Veel heb je niet nodig toch??
Mocht je onverhoopt echt veel mee willen nemen... :+

21lo75i.jpg


of zoiets??

3092a7n.jpg
 
Een waterdichte roltas is ook een optie,
vastzetten met sjorbanden o i d.
Wel oppassen met krassen en eventuele seatpipes ;)
 
Rugzakje voor het dagelijkse woon- werkverkeer en daarbij nog een tanktas voor de weekendjes Eifel/ Luxemburg en dergelijke. Veel heb je niet nodig toch??
Mocht je onverhoopt echt veel mee willen nemen... :+

[afbeelding]

of zoiets??

[afbeelding]


me laptop past niet in me koffers helaas, maar past wel in Mondeo koekblik _O- dus zulke rigireuze maatregelen zijn nie nodig denk.

ken wel mooi je 8'ies oefenen in t ruim van die kolos O-)
 
Oke, motorrijden is heerlijk en vlot rijden... maar wat mij toch wel een beetje ergert is dat je bijna niets mee kan nemen als je met de motor gaat.

Hoe lossen jullie dit op? (En dan heb ik het niet over een tank~/rugtas.)

:?

geen rugtas
geen tanktas
en koffers kan je niet kwijt...

wat voor andere mogelijkheden verwacht je in hemelsnaam?

Enige wat ik nog kan bedenken is dat je goed planned en je koek en zopie met picknickkleedje vooruit stuurt. :W
 
Als je veel spullen mee wilt zou ik met de auto gaan o.o'
Of ben ik nou weer diegene die domme opmerkingen maakt? =/
 
Oke, motorrijden is heerlijk en vlot rijden... maar wat mij toch wel een beetje ergert is dat je bijna niets mee kan nemen als je met de motor gaat.

Hoe lossen jullie dit op? (En dan heb ik het niet over een tank~/rugtas.)
Als ik veel mee wil nemen is er openbaar vervoer of een auto lenen van mijn ouders / broertje. Maar als het effe kan, rugzak volproppen.

-edit-
En de buddyseat natuurlijk - daar is niks scooterigs aan, veel motoren hebben een klein compartement onder de buddyseat zitten. Daar bewaar ik vaak mijn portemonnee, zonnebril, een extra slot, oordoppen etc.
 
Laatst bewerkt:
@Mutlitask:

Wat wil je meenemen?

Ik sjouw zelf regelmatig met een laptop. Die past krapjes in mijn topkoffer en ruim in de rugzak. Je kan ook een tanktas meenemen, dat is ook handig om een tomtom in het kaartvakje te stoppen.
Verder is er de beperkte ruimte onder het zadel, een toolrol bij het balhoofd, een textielpak met grote zakken, de beroemde zijkoffers of de aanhanger.
 
Ik krijg eigenlijk alles mee wat ik mee moet nemen voor dagelijks gebruik.

DSCF1243.jpg


DSCF1242.jpg


Onder de kont:

Standaard:
Gereedschapset
EHBO set
schijfremslot

Regelmatig:
Fotocamera
flesje water, eten etc.

Als ik ga sporten een rugzak.
Gebak in een doos op de tank en met de ellebogen vastklemmen.
Rest alles op de motor, in de motor, in de jas, onder de jas noem maar op.
Plek genoeg :Y

En echt grote dingen pak ik de auto. Weekelijkse boodschappen doet de vrouw toch in koekblik :)
 
Laatst bewerkt:
Ik krijg eigenlijk alles mee wat ik mee moet nemen voor dagelijks gebruik.

[afbeelding]

[afbeelding]

Onder de kont:

Standaard:
Gereedschapset
EHBO set
schijfremslot

Regelmatig:
Fotocamera
flesje water, eten etc.

Als ik ga sporten een rugzak.
Gebak in een doos op de tank en met de ellebogen vastklemmen.
Rest alles op de motor, in de motor, in de jas, onder de jas noem maar op.
Plek genoeg :Y

En echt grote dingen pak ik de auto. Weekelijkse boodschappen doet de vrouw toch in koekblik :)

Bij mij past er met moeit het standaardgereedschapssetje, schijfslot, portomonnee papieren en fotocamera (ixus 60) in. '(
 
Rugtas, tanktas, zadeltassen, spanrol.

Dan kun je echt wel genoeg meenemen hoor ;)

Ben 14 dagen met de motor op vakantie geweest en ik had zo'n beetje alles bij als wanneer ik met de auto was gegaan. Zelfs een tent en een stoeltje :)
 
Voor woon-werk volstaat voor mij een tanktas waar de laptop en de nette schoenen in passen.

Voor vakantie, een tanktas, zadeltassen, bagagerol en dan heb je alles bij je wat je nodig hebt.


Wil je een oplossing zonder tassen, dan is dit misschien iets
 
Rugtas, tanktas, zadeltassen, spanrol.

Dan kun je echt wel genoeg meenemen hoor ;)

Ben 14 dagen met de motor op vakantie geweest en ik had zo'n beetje alles bij als wanneer ik met de auto was gegaan. Zelfs een tent en een stoeltje :)


:^

In 2006 naar Bosnie geweest, wil nog wel n keer maar dr is iets essencieels wat niet in em koffers past ........ ff denken.............oh ja, me vrouw *O* :W :W
zoon achterop en gaaaaaaaaaaaan *O*



:+
p.s.

Oneeye toch wel erg blij dat mevr.oneeye nie meeleest op MF O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan