Toeren vanuit Bergen op Zoom

vannelle

MF veteraan
23 nov 2007
3.491
2
where ever I lay my hat.....
Ik zie op dit forum hier en daar wel samenkomsten in de omgeving (Schijndel, Roosendaal) maar ik heb sterk het idee dat dit niet het toeren is waar ik naar op zoek ben.
Als voorbeeld DIT.
Ziet er erg gezellig uit, maar mijn indruk is dat deze groep de nadruk legt op kneedowns.
Prima, is leuk maar niet wat ik zoek.

Vroeger zat ik bij een mvc die nog wel eens toertochten, puzzelritten e.d. deed met daarna een bbq en een feestje.
Geniaal was dat, alleen door problemen met de gemeente waren we gedwongen om te stoppen met clubactiviteiten.

Ik mis het, ik zou graag in contact komen met mensen die op een rustige manier een rit willen rijden, puzzelrit, toertocht of whatever.

iig geen wheelies, kneedowns of wat dan ook.
Die tijd heb ik gehad (nooit gekund ook, speelt ook mee :X )

Wie in omgeving Bergen op Zoom heeft zin in een rit die rustig verloopt?
 
gekke vraag misschien heropstapper :)
maar waarom wordt je geen lid van een motorclub ofzo :?
snap je redenatie wel hoor ;)
maar toch is het welles leuk om tussen dat jonge grut te rijden aan de snelweg O-)
maar er zijn genoeg motorclubs die wel toeren.
neem bijvoorbeeld speedy conzales uit etten-leur als voorbeeld.
die toeren volop in ook jouw regio en er zijn ook mensen lid ervan uit bergen op zoom.
succes ermee ;)
groetjes rien
 
gekke vraag misschien heropstapper :)

vannelle is de naam, heropstapper is mijn faam.
Eigenlijk heet ik gewoon Richard. ;)

maar waarom wordt je geen lid van een motorclub ofzo :?
snap je redenatie wel hoor ;)

Omdat ik hier in de buurt geen club weet waar ik me in kan vinden.
Bij mijn weten zijn er "Southwest" uit Bergen op Zoom, maar die zijn niet echt dol op Japanse motoren.
Je bent er welkom, maar lid worden zal niet lukken.
Dan ken ik nog "de Kleppenjagers" uit Zierikzee maar dat vind ik weer te ver weg.
Ik zoek het echt in de buurt, ik heb nl. geen zin in 20/30 minuten rijden enkele reis om een uurtje op de club te kunnen zijn.
Zo veel tijd heb ik gewoon niet al zou ik het willen....
Daarom zou het handig zijn mensen uit de directe omgeving te kennen die af en toe een ritje willen doen.

maar toch is het welles leuk om tussen dat jonge grut te rijden aan de snelweg O-)

Ow, absoluut!
Het gaat me ook niet persé om leeftijd, maar meer om hoe dichtbij het is en hoezeer de nadruk op het toeren ligt ipv. kneedowns of wat dan ook.
Ik weet mijn gas ook wel te vinden, ben geen oude lul of zo maar ik heb geen zin meer in ritjes zoals ik ze vroeger heb gedaan.
Voorbeeld: Rit over vnl. 80 km/h wegen, afstand gedeeld door tijd kwam uit op een gemiddelde van 110 km/h.
Niet overdreven, maar als je bedenkt dat de tijd doorliep tijdens koffiepauze wordt het anders........véél te gek.

maar er zijn genoeg motorclubs die wel toeren.
neem bijvoorbeeld speedy conzales uit etten-leur als voorbeeld.
die toeren volop in ook jouw regio en er zijn ook mensen lid ervan uit bergen op zoom.
succes ermee ;)
groetjes rien

Ik zal er eens naar zoeken, maar Etten-Leur als "standplaats" vind ik te ver, zoals gezegd heb ik niet veel vrije tijd en zit dus met de evt. reistijd.

Buiten dat, als er al meerdere mensen uit B.o.Z. bij een club uit Etten-Leur zitten zegt dat imho dat er hier in de buurt geen aanbod is.
En daar kwam mijn vraag ook uit voort. ;)
 
hey...ff topic marken...


kom van ossendrecht... hou van snelheid, maar een leuke toertocht zeg ik geen nee tegen...

de mzzl :W
 
Leuk!
Dan zijn we al met z'n 4en. :)

Willen jullie wachten op beter weer of maakt dat niet veel uit?
ik zal je zeggen,
ik ben dit jaar 2x geopereerd aan m,n onderbenen(standsbeencorrectie aan het onderbeen zowel linker als rechter )
ben nu volop aan het revalideren dus waneer ik ga rijden is dat pas is dat in 2008.
en ik vermoed ergens in juni/juli pas ofzo.
helaas tis niet anders,maar het moet zo.
en ik rij nooit in de winter zowiezo,als ik rijd is het altyd van maart t/m oktober/november.
dus zo zit het met mij :)
 
Ik begrijp het, beterschap!!
dd74a7eb-8425-4a73-a2ab-12948e35c3c4_TLRG.jpg

Hopelijk heeft het geholpen en ben je snel weer op de been. ;)


Iemand anders?
Of toch maar wachten tot volgend voorjaar?
 
Hallo Richard,

maak eens kennis met het Breda e.o. topic, wij organiseren regelmatig wat activiteiten (beursbezoek, toerritten (ook meerdaags), terrasmeetings met een ritje etc.). De groep is heel divers, uiteraard zitten er ook snelle jongens en meiden tussen. Alhoewel ik graag een circuitdagje meepak behoor ik tot de gematigde rijders op de openbare weg, het zal de leeftijd wel zijn hahahahhah Nee, ff serieus, veiligheid boven alles.

Ik kom overigens uit Roosendaal, zit niet bij een motorclub maar maak wel mijn kilometers :)
Om de week zit ik in de zomer een lang weekend in Luxemburg :)

Overigens organiseert motorvision ook regelmatig wat activiteiten, wellicht ook wel wat voor jou
(www.motorvision.nl)

Grtzzz
Scammie
 
Laatst bewerkt:
dank je :)
en ik hoop dat je mensen kunt vinden,waarmee je lekker mee kan gaan toeren :)

Vast wel, de tips vliegen me om de oren, kijk maar ;) ;

Hallo Richard,

maak eens kennis met het Breda e.o. topic, wij organiseren regelmatig wat activiteiten (beursbezoek, toerritten (ook meerdaags), terrasmeetings met een ritje etc.). De groep is heel divers, uiteraard zitten er ook snelle jongens en meiden tussen. Alhoewel ik graag een circuitdagje meepak behoor ik tot de gematigde rijders op de openbare weg, het zal de leeftijd wel zijn hahahahhah Nee, ff serieus, veiligheid boven alles.

Ik kom overigens uit Roosendaal, zit niet bij een motorclub maar maak wel mijn kilometers :)
Om de week zit ik in de zomer een lang weekend in Luxemburg :)

Overigens organiseert motorvision ook regelmatig wat activiteiten, wellicht ook wel wat voor jou
(www.motorvision.nl)

Grtzzz
Scammie

Ik zal eens in dat topic kijken, thanks!
Wie weet zie ik je daar. :)
 
Ik begrijp het, beterschap!!
[afbeelding]
Hopelijk heeft het geholpen en ben je snel weer op de been. ;)


Iemand anders?
Of toch maar wachten tot volgend voorjaar?

he...op zich rijd ik wel rond..maar ligt aan het weer en of ik kan ivm gezinsleven....

dus daarom ook vaak een alleenrijdster want ik ga soms op de onmogelijkste tijden... maar wil wel graag een xtje een rondje...

ik hou het hier wel in de gaten, en laat dan wel weten of ik aan kan sluiten...is dat een idee?

de mzzl enne heb allemaal eengoed weekend.. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan