tomtom 550 rider navigatie omleiding

Darcophoenix

Rookie
28 jan 2022
24
6
hallo
als ik een route maak met mydrive en er is een omleiding dan doet de tomtom mij altijd terugkeren naar dit punt waar ik de omleiding kreeg
hoe kan ik dit veranderen of zo
alle hulp is welkom
mvg
 
Doe je niets aan. Zo is TomTom ontworpen: er wordt een (geplande) route aangeboden. Als je daarvan afwijkt, zal TomTom je proberen terug te brengen naar de voorgestelde route. Maar, jij zegt dat je dat niet wilt omdat het niet kan: immers de weg is opgebroken. In zo' n geval moet je gewoon doorrijden. Dat kan zomaar 5 km of nog verder zijn. Daarna past TomTom jouw huidige route aan en zal je niet meer terugsturen, maar doorleiden naar een manier om je verderop weer te brengen naar de voorgestelde route.

Succes!
 
Je kunt gewoon je TomTom een alternatieve route laten maken.
Dan volg je die een tijdje en ga je later weer terug naar je oorspronkelijke route:

Als je de huidige route of je bestemming wilt wijzigen, tik je op een van de volgende knoppen:

Bereken alternatief

Tik op deze knop om een alternatieve route te vinden.
Deze knop wordt alleen weergegeven wanneer er een route is gepland op je TomTom-navigatiesysteem.
Dit is een eenvoudige manier om een andere route naar je huidige bestemming te zoeken.
Je navigatiesysteem berekent een nieuwe route vanaf je huidige locatie, waarmee je je bestemming bereikt via geheel andere wegen.
De nieuwe route wordt getoond naast de oorspronkelijke route, zodat je de route kunt selecteren die je wilt gebruiken.
1690979325163.png
 
Kan ik inkomen maar dit staat niet op de TomTom 550 rider wat jij voorsteld jammer
 
Kan ik inkomen maar dit staat niet op de TomTom 550 rider wat jij voorsteld jammer
Zit er wel op zit alleen ergens anders verstopt.
Als je tijdens je route dus ergens gehinderd wordt dan ga je naar menu: "Huidige route" Je hebt dan diverse opties als je scrolt zoals:
- Zoek alternatief - Vermijd wegversperring - Vermijd deel van Route etc..

Kies dan voor " Zoek Alternatief" en kies uit de voorgestelde opties welke je dan wilt, of beter is als je begonnen met met je route bij het begin al naar Huidige route te gaan en dan "Vermijd wegversperring" kans is dan groot dat je ze niet terugkomt.
 
Bedankt na zoveel vragen en zoektochten heb jij de nagel op de kop hoor
Hartelijke dank dit wist ik echt niet nogmaals super bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan