Top snelheid FZR600 25kw

markhietbrink

MF veteraan
15 jun 2009
1.027
32
Borne
Facebook
Ik vroeg me af hoe hard een FZR600 op 25kw loopt. En ik kan hier in Twente niemand vinden die de 35kw setjes heeft voor de FZR (als die er al zijn).

Zou iemand me kunnen helpen aangezien ik benieuwd ben wat die nog kan rijden als ik hem begrensd terugkrijg.
 
bij 600cc viercilinders begint de fut er vaak rond de 8500 rpm wel uit te raken. Doortrekken kan wel, maar eerder opschakelen is dan eigenlijk sneller ;)

Met de koppeling in kun je hem gewoon prima doorhalen hoor voor een lekker geluidje.
 
bij 600cc viercilinders begint de fut er vaak rond de 8500 rpm wel uit te raken. Doortrekken kan wel, maar eerder opschakelen is dan eigenlijk sneller ;)

Met de koppeling in kun je hem gewoon prima doorhalen hoor voor een lekker geluidje.

Dat klinkt als muziek in de oren! Mijn uitlaat moet wel van zichzelf laten horen! Heb hem volvermogen tot 7000 door getrokken, en dat ging lekker maar ben zowel veel vermogen kwijt. Maar ik zal hem wel moeten begrenzen, anders staat die weg te rotten!
 
bij 600cc viercilinders begint de fut er vaak rond de 8500 rpm wel uit te raken. Doortrekken kan wel, maar eerder opschakelen is dan eigenlijk sneller ;)

Met de koppeling in kun je hem gewoon prima doorhalen hoor voor een lekker geluidje.

Hmmm... Die van mij begint dan eigenlijk pas een beetje lekker te lopen :o

Je hebt vást nog nooit met een 600cc SS fiets gereden?
 
25kw begrensde 4 cilinder loopt lekker tot ongeveer 9000rpm daarboven is het niks meer en heb je ook niks te zoeken qua vermogen.

Gewoon schakelen voor 9000/10000rpm dan trek je het snelst op.

Top zal rond de 160/170 liggen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan