TR1 kroonplaat op xj900f?

ireoj

Rookie
8 jan 2022
2
0
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een xj900f projectje en wilde daarvoor een andere kroonplaat gaan gebruiken. Nou heb ik hier gelezen dat een TR1 kroonplaat ook op een xj900f past. Als ik op zoek ga hierna zie ik xv920, xv1000 en ook nog viragos. In hoeverre zit hier nog verschil tussen deze kroonplaten of zijn deze allemaal hetzelfde? Ik heb namelijk een xv920 tr1 of een xv920 virago kroonplaat die ik kan kopen, hoopte dat een van deze zou passen. Hoor het graag!
 
Hallo allemaal,

Ik ben bezig met een xj900f projectje en wilde daarvoor een andere kroonplaat gaan gebruiken. Nou heb ik hier gelezen dat een TR1 kroonplaat ook op een xj900f past. Als ik op zoek ga hierna zie ik xv920, xv1000 en ook nog viragos. In hoeverre zit hier nog verschil tussen deze kroonplaten of zijn deze allemaal hetzelfde? Ik heb namelijk een xv920 tr1 of een xv920 virago kroonplaat die ik kan kopen, hoopte dat een van deze zou passen. Hoor het graag!
Even oppassen met de vorkpoten. Tr1 heeft 37mm en virago's hebben 38mm.
Ik heb vast nog wel ergens een tr1 kroonplaat liggen. Wil ik best opsturen....
 
Even oppassen met de vorkpoten. Tr1 heeft 37mm en virago's hebben 38mm.
Ik heb vast nog wel ergens een tr1 kroonplaat liggen. Wil ik best opsturen....
Aah goed om te weten! Ja als je er een zou hebben zou dat top zijn, zal ik je een PM sturen?

Ik ben trouwens wel benieuwd naar waarom die Tr1 kroonplaat op die XJ900 gaat ;)

Deze kroonplaat moet ik nog ergens hebben liggen:
Ben over gegaan naar een snap-on stuur en ben nu op zoek naar een iets mooiere cleanere kroonplaat en het enige alternatief dat ik voor een xj900f kan vinden is die van de TR1. Die zou me evt ook nog de mogelijkheid geven om een hoger stuur te runnen als het een complete kroonplaat is.
 
Of ik een "complete" heb betwijfel ik (maar ga ik naar zoeken). De rubbers met steunen voor het stuur waren redelijk vergaan. Die kale kan ik opsturen, doe maar een PM, kun je in ieder geval passen, complete kun je nog altijd aanschaffen dan....

De losse onderdeeltjes om het stuur weer te kunnen monteren kosten wel redelijk goud bij CMSNL.... dus dat schiet niet op.
 
Terug
Bovenaan Onderaan