Transalp rijders gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wilddam heeft wel een punt. Er komen een paar nieuwe jonge honden naar het transalptopic en die willen meteen de boel overnemen en een nieuw topic openen.

Ik wil met name een nieuw topic, omdat het een impuls is voor de huidige transalpers om eens echt een draaiend clubje op MF te onderhouden. Er ontstaat een up-to-date overzicht van de posters met mooi fotobestand en een samenvatting van interessante kennis van de posters onderling. Een nieuw topic past denk ik goed op dit moment, omdat er plotseling een hoop nieuwe mensen zijn.


Je hebt wel gelijk pas me post aan en hou me op de achtergrond het is tenslotte jullie Topic hoop alleen dat ik er ook een plekje in krijg. :Y
 
Dit topic heeft in de loop van jaren veel verschillende mensen gehad die komen en gaan. Ook zijn er veel mensen met een "mail notificatie" die alleen maar lezen en/of zo nu en dan iets plaatsen. Zij zullen er niets van merken als er een nieuw topic wordt gemaakt. De Mail notificatie geeft het dan niet meer door. Gevolg, minder volgers (al dan niet actief).

Komt nog bij dat dit topic 3 jaar lang zonder openingspost heeft gedaan en om nou dit topic te sluiten voor een paar aanvullingen in de O.P....

Mijn ervaring is ook dat maar weinig lezers regelmatig terug kijken in een O.P...
 
Je hebt wel gelijk pas me post aan en hou me op de achtergrond het is tenslotte jullie Topic hoop alleen dat ik er ook een plekje in krijg. :Y
Niks ons topic. Het is net zo goed van jou als van ieder ander... Iedereen kan hier zijn plek krijgen toch?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen een nieuw topic maar wel tegen de sluiting van dit topic. Het bestaat al jaren en het sukkelt gewoon lekker door, de ene keer iets sneller dan de andere keer...

Laten we het dan zo doen: De volgende topicstarter verplicht zichzelf een mooie en goede O.P. te maken en dit ook goed bij te houden...

Wie zich geroepen voelt moet zijn best doen... Lijkt mij reeël toch...? ;)
 
Laatst bewerkt:
Niks ons topic. Het is net zo goed van jou als van ieder ander... Iedereen kan hier zijn plek krijgen toch?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen een nieuw topic maar wel tegen de sluiting van dit topic. Het bestaat al jaren en het sukkelt gewoon lekker door, de ene keer iets sneller dan de andere keer...

Laten we het dan zo doen: De volgende topicstarter verplicht zichzelf een mooie en goede O.P. te maken en dit ook goed bij te houden...

Wie zich geroepen voelt moet zijn best doen... Lijkt mij reeël toch...? ;)


Das fijn op te lezen . *D

Idd laat het dan maar gewoon zo als het is het komt van zelf wel een keer vol. :Y
 
Niks ons topic. Het is net zo goed van jou als van ieder ander... Iedereen kan hier zijn plek krijgen toch?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet tegen een nieuw topic maar wel tegen de sluiting van dit topic. Het bestaat al jaren en het sukkelt gewoon lekker door, de ene keer iets sneller dan de andere keer...

Laten we het dan zo doen: De volgende topicstarter verplicht zichzelf een mooie en goede O.P. te maken en dit ook goed bij te houden...

Wie zich geroepen voelt moet zijn best doen... Lijkt mij reeël toch...? ;)

Das net de reden waarom iedereen komt en gaat... Het is geen aantrekkelijk topic.
Maar goed, voor mij geen probleem hoor ;)
 
Doen jullie ook wel is wat organiseren met elkaar bijv een leuk rit.

Of zijn de afstanden van elkaar te groot om zoiets te doen?
 
Als het een beetje in de buurt zou zijn dan zou ik het wel willen. Grotere afstanden doe ik liever met de Beemer.

Heeft niet zo zeer met de Alp te maken maar wel met mijn lichamelijke gesteldheid. De Beemer is iets comfortabeler en kan ik het iets beter volhouden...
 
Laatst bewerkt:
Ik woon in Den Haag en vertoef ook regelmatig in een dorpje bij Rotterdam. Ritje ben ik altijd wel voor in :) .
Ik heb nog een tijdje (bijna) in Den Haag gewoond. Voorburg om precies te zijn. Nicolaas Beetslaan, 300 meter van het bordje Den Haag...

Woon nu in Almelo...
 
Als het een beetje in de buurt zou zijn dan zou ik het wel willen. Grotere afstanden doe ik liever met de Beemer.

Heeft niet zo zeer met de Alp te maken maar wel met mijn lichamelijke gesteldheid. De Beemer is iets comfortabeler en kan ik het iets beter volhouden...


Zie dat je uit Almelo komt das 180 km ongeveer bij mij vandaan das best een stuk rijden op de Alp. Daar is de Ducati beter voor. Kom zelf uit Papendrecht Zuid- Holland.
 
Welk dorpje bij Rotterdam als ik vragen mag.

Lekkerkerk. Ligt aan de rivier de Lek. Misschien ken je de dijk van Schoonhoven naar Nieuwengein? Walhalla aan bochten. Rond etenstijd kan je daar echt helemaal los gaan :] .

Ik heb nog een tijdje (bijna) in Den Haag gewoond. Voorburg om precies te zijn. Nicolaas Beetslaan, 300 meter van het bordje Den Haag...

Woon nu in Almelo...

Het stoplicht staat op rood,
Het stoplicht staat op groen,
In Almelo is altijd wat te doen.

:+

Voorburg ken ik wel. Ik studeer bouwkunde in Delft en heb net voor de Binckhorst een nieuw masterplan moeten ontwerpen, dus ben daar een paar keer geweest om foto's te maken. Maar de Voorburgenaren leken zich meer van Den Haag te willen distantiëren, had ik het idee :P . Dat was wel het sjieke jaren '30 gedeelte. Wat overigens heel erg mooi is :Y .

Ik zelf woon meer richting Zuiderpark in Den Haag.
 
Laatst bewerkt:
Lekkerkerk. Ligt aan de rivier de Lek. Misschien ken je de dijk van Schoonhoven naar Nieuwengein? Walhalla aan bochten. Rond etenstijd kan je daar echt helemaal los gaan :] .

Ja zeker die dijk is mij bekend das vlakbij Papendrecht daar kom ik vandaan, Alblasserdam richting Schoonhoven en verder. Das aan de overkant van Nieuw-Lekkerland.
 
Als je 's avonds een keer de dijk wil uitrijden kan dat binnenkort wel. Ik zit in Lekkerkerk op moment.

Als we trouwens zo doorgaan, is dat nieuwe topic er volgende week ook wel :P .
 
Laatst bewerkt:
Centraal tussen jou, Linking, en Wilddam wordt sowieso een flinke rit. Niet dat dat een probleem hoeft te zijn natuurlijk...

Maar zal ik eens gek doen en gewoon een meeting-manager opzetten? Kunnen we zien wat het animo is voor een meeting.
 
Centraal tussen jou, Linking, en Wilddam wordt sowieso een flinke rit. Niet dat dat een probleem hoeft te zijn natuurlijk...

Maar zal ik eens gek doen en gewoon een meeting-manager opzetten? Kunnen we zien wat het animo is voor een meeting.


Das op zich niet verkeerd, neem gewoon wat extra olie mee voor de zekerheid en moet best goed komen.
 
Start maar een manager op, we zien wel wat er van komt ;)

Ik heb absoluut geen probleem met afstand. Al moet ik eerst 200 km rijden. Ben dat toch gewoon overigens hé agra ;) Dus ik pas me wel aan :)
 
LinKing is een kilometervreter :Y .

Voor iedereen in dit topic, is hier de meeting manager voor een mogelijk aller eerste echte MF TRANSALP meeting!

Kan iedereen vertellen waar die vandaan komt?

days.png

HIER invullen om aan te geven wanneer je kan.

Kijk, op dit soort momenten mis je dus een centrale OP :9
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat jullie meer succes hebben dan de vorige mensen die in dit topic een ritje/meeting wilden organiseren. Is geloof ik nooit wat geworden. Geen belangstelling en voor de meesten te ver rijden...

Als het een beetje in de buurt is en ik heb er de tijd voor dan zou ik wel mee willen gaan...
 
Laatst bewerkt:
LinKing is een kilometervreter :Y .

Voor iedereen in dit topic, is hier de meeting manager voor een mogelijk aller eerste echte MF TRANSALP meeting!

Kan iedereen vertellen waar die vandaan komt?

[afbeelding]
HIER invullen om aan te geven wanneer je kan.

Kijk, op dit soort momenten mis je dus een centrale OP :9


Kom uit Papendrecht.

Vindt het alleen effe lastig een centrale plek te noemen omdat ik niet weet waar iedereen vandaan komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan