Triumph Daytona 675

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joep XL

Die hard MF'er
18 apr 2007
357
0
Venlo
Te Koop Triumph Daytona 675

Bouwjaar 2006
Km stand rond de 13.000 (Check ik nog)
Alle documentatie en sleutels aanwezig
Gewoon een mooie goed onderhouden motor.
achterband is aan vervanging toe.

Extra's
Heeft een origineel ingebouwd datatool alarm (docu ook aanwezig)
Automatisch smeersysteem ketting Scott oiler .
aangepaste kentekenplaathouder

Voor meer info aub mailen of PBen.

Prijs voor dit moois 6000.-

Mvg Joep
full
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor man!

Ben die van mij aan het verkopen en deze vind ik wel errug mooi!

(Bewerk je Topic ff: Triuph > Triumph)
 
En @Xkb ligt een beetje er aan wat de inruil is. Wil mogelijk een fiets voor op het circuit of een leuke oltimer voor zo een beetje rond te tuffen maar een echte racer of zo niet.
 
@worldbeater, nee sorry geen intresse. meer op zoek naar een R6 a 2002 zonder kenteken of zo. Of een CBR600rr. Of een leuke oltimer als je iets hebt staan mail gewoon wie weet..
 
Meer info:

3 cilinder motor wat zorgt voor een super verdeling tussen koppel en de mogelijkheid om hoog door te trekken in de toeren.
Het aluminium frame is zeer stijf wat met de vering (welke wel wat stijver gezet is als fabrieks af) zorgt voor echt geweldige rijeigenschappen.
Dit is echt een motor waar je opstapt en denkt WOW.
En dan nog het geluid, als je het gas opentrekt dan is het aanzuiggeluid echt geweldig.

Kortom echt een super fiets, komt niet voor niks al jaren op rij bij alle testen van de 600 machines als beste na voren. Veel leuker als een CBR600 rr bijvoorbeeld
 
En wat is de staat van de banden? Is die geimporteerd? Waar is die in onderhoud? Dat soort dingen ;-)
 
Jij wil het naadje van de kous weten he... ;-)

Ja is geinporteerd uit Engeland (zijn ze btw allemaal uiteindelijk..) door de vorige eigenaar. Alle bonnen inclusief aankoop en onderhoud in Engeland zijn aanwezig, je kunt ze zelfs opbellen.
Band voor is goed, achter is aan vervanging toe. Overig in zeer goede staat van onderhoud.
Deze zomer nog 10.000 km beurt gehad.

Kom gewoon kijken is echt de moeite..
 
Laatst bewerkt:
En waar moet ik dan komen kijken? Toevallig in de buurt van Rotterdam?
 
oh zo thuis ben ik hier nog niet dat ik dat allemaal weet. Maar wil zeker wel even komen kijken :-)
 
Inderdaad in de buurt van Venlo. Jammer dat het geen weer is anders reed ik wel een stuk tegemoet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan