Triumph T595

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fruhling

Die hard MF'er
13 apr 2012
448
70
Veldhoven
Ik heb de motor 2 jaar geleden gekocht, hij staat nu al een jaartje stil en ik heb er de tijd niet meer voor. Zoals te zien op de foto's, is dit geen originele T595 meer. Er zitten een hoop onderdelen op van jongere modellen. Zoals:
-heldere koplampen
-2008 achtervelg en brug
-2007 subframe en kappen
-Koso RX2N teller unit (aansluit papieren aanwezig)
-LSL valdoppen
-Remus demper

De voorvork is van een YZF750R. De pen is passens gemaakt door JerryT.

De motor is van 1997, heeft ongeveer 55K gelopen. Hij mag in zijn geheel weg, maar bij voldoende animo voor grotere onderdelen kan hij ook in onderdelen weg.

-Accu is overleden,
-Voorvorkkeeringen moeten vervangen worden,
-Afgelopen zomer heeft er een goedkope motorhoes in de bakkende zon een mooie afdruk gemaakt op de tank. De tank mag dus opnieuw gespoten worden. |(

DSC_0152.jpg

DSC_0153.jpg

DSC_0154.jpg

DSC_0155.jpg

DSC_0156.jpg

DSC_0157.jpg

DSC_0078.jpg


Ik heb de motor al een aantal keer van uiterlijk laten veranderen, vorig jaar stond hij er namelijk zo bij:
DSC_0399.jpg


Richtprijzen:
voorvork compleet 200
frame 200
blok 300
achtervelg 200
achterbrug 100
teller unit 100
uitlaat met bochten 100
tank 50
zijkappen 50

Overige onderdelen: bieden

Richtprijs voor de motor in zijn geheel: E1200,-

Motor staat in de regio Eindhoven. Kleinere onderdelen versturen is geen probleem, ik kan op mijn werk alles netjes inpakken in folie en dozen. Verzendkosten zijn voor de koper.

Ik sta open voor biedingen, maar geen onzin aub.
 
Laatst bewerkt:
Zodra het blok en ophanging verkocht zijn, wil de rest wel los gaan verkopen. Tot die tijd, ga ik niet 1 koplamp verkopen, of net dàt ene beugeltje / klemmetje etc.

:)
 
voorvork, t-stuk, kroonplaat, voorvelg, schijven en as.


Met klauwen, leidingen en rempomp vraag ik 250.
 
Laatst bewerkt:
ok,
ik neem aan dat de clipons er ook bij horen?
dan meld ik me voor de voorpartij zodra je gaat demonteren
dat is dus voorpoten, T-stuk, kroonplaat en clipons
wiel met schijven, afstand bussen en vooras
 
Gaaf ding!!

Voorspatbord nog erbij? Achterband is nieuw, en hoe is de voorband?

Is die rijdend mee naar huis te nemen? (te starten>?)

Misschien een foto van de voorkant beschikbaar?
 
Zodra het blok en ophanging verkocht zijn, wil de rest wel los gaan verkopen. Tot die tijd, ga ik niet 1 koplamp verkopen, of net dàt ene beugeltje / klemmetje etc.

:)

Begrijpelijk.

Laat het maar even weten als het zover is.
Heb opzich ook wel interesse in de hugger :)
 
Gaaf ding!!

Voorspatbord nog erbij? Achterband is nieuw, en hoe is de voorband?

Is die rijdend mee naar huis te nemen? (te starten>?)

Misschien een foto van de voorkant beschikbaar?

Spatbord voor de YZF vork heb ik niet. Ik heb wel 2 andere spatborden liggen (1 carbon voor speed Triple, en 1 blauw voor een 955i). Daar zou je een nieuw beugeltje voor moeten maken, of een R6/R1 spatbord op de kop tikken, die passen namelijk ook en zijn mooier dan een YZF spatlap.

Voorband is 80%.

In theorie zou je hem mee naar huis kunnen rijden, maar ik adviseer om hem gewoon op een aanhanger mee te nemen en eerst een beurtje geven / alles nalopen. Hij staat al een ruim jaar stil. Dus ff vloeistoffen vervangen en remvloeistof doorpompen / ontluchten.

Ik zal van het weekend nog wat meer foto's maken, voorkant, andere zijkant etc. Ben nu steeds pas thuis als het al te donker is.
 
Bedankt voor je reactie!

Ik zie graag de voorkant nog even, vervolgens kijken we dan even verder voor de complete motor :-)

Alvast bedankt!!
 
Is de motor nou nog compleet te koop?

Ja nog wel, maar er is al interesse in:

-voorvork compleet
-uitlaat
-hugger
-koplamp

Dus als er nog iemand het blok en de achterkant wil, dan gaat ie in onderdelen. Tenzij er nog iemand een leuk biedinkje op de motor doet! :Y *D O-)
 
Laatst bewerkt:
Gaat jouwe toch in onderdelen ,voor een hele goedkope goede kopen ze mijne toch😃
 
Laatst bewerkt:
ben jij niet net opnieuw begonnen met een Spondon? Triumph blok staat daar ook mooi in! Kopuh?
 
Laatst bewerkt:
Nog steeds interesse in de complete motor!!

Graag nog wel even de voorkant zien!

Doet alle verlichting en Koso het?

Aan de hand daarvan kijken we verder m.i.!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan