Tuono Topic Deel 19

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog een pic
full
 
Na een jaartje mijn Tuono ingeruild op een andere naked uit europa.
Allen bedankt voor de info en leuke verhalen hier. Wie weet tot ooit!

ach iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven :P maar durf je hier je nieuwe trots niet te showen :)
maakt ons nieuwsgierig
 
even voorstellen muggello rijdend op een vfr1200f maar voor het betere ragwerk afgelopen zomer een tuono bwj03 erbij gekocht bevalt super lekkere gooi en smijtfiets! mijn vrouw waar het motorvirus ook weer terug is maakt er ook dankbaar gebruik van! ik lees veel mee hier en
zal mij zo af en toe ook wel eens melden

ciaoo[afbeelding]

welkom, en mooie Tuono.
 
ach iedereen maakt wel eens fouten in zijn leven :P maar durf je hier je nieuwe trots niet te showen :)
maakt ons nieuwsgierig

Oh jawel hoor, heb echter nog geen foto. De motor kan ik ongeveer half maart ophalen en is een BMW R1200R van 2009
 
Laatst bewerkt:
Mede tuono-eigenaren :W

Ik liep al een tijdje tegen het probleem aan dat ik niet (fatsoenlijk) een tanktas kon bevestigen. Heb nu een andere tankdop gekocht, waar ook een 'quicklock' systeem van bijv Givi op past.

Misschien spuit 11, maar wilde het in ieder geval even delen voor als er iemand met hetzelfde probleem zit als ik.

12729034_936311936464690_5487620031703202327_n.jpg


Past 1 op 1 en is hier te koop..: AF1 Racing Aprilia | Vespa | Piaggio | Guzzi | Norton | Ural | Zero
 
Laatst bewerkt:
Ook voor de Tuono is een quick lock systeem mogelijk. Die van Motech. Staat of stond iig niet in de catalogus, maar het blijkt dat de tankdop van een bepaald type Ducati gelijk is aan die van de T2. Weet zo gauw niet meer welk type, maar dat is terug te vinden. Stond ook in een topic van diezelfde AF1
 
Ook voor de Tuono is een quick lock systeem mogelijk. Die van Motech. Staat of stond iig niet in de catalogus, maar het blijkt dat de tankdop van een bepaald type Ducati gelijk is aan die van de T2. Weet zo gauw niet meer welk type, maar dat is terug te vinden. Stond ook in een topic van diezelfde AF1

Deze, onderste op pagina heb ik ook in combinatie met de Daypack Evo tas, pracht systeem had ik veel eerder moeten doen.

Aprilia RSV 1000 Tuono (RR) 2005-2010

Met handleiding in pdf.
 
Laatst bewerkt:
De kappen van de Tuono inmiddels weer opgehaald bij de spuiterij.
De carbon kappen zijn weer als nieuw en de rest een vers laagje zwarte matte lak.
Erg tevreden met het resultaat. :9~

FFC7DE1D-B2D9-4B9C-ADFD-BCE7838FA8CA_zpszfdodds6.jpg~original


Nieuwe olie + filter staan al klaar, dus van de week ff olie verversen.
Zal binnenkort ook eens een fotootje maken voor in de OP. :X

Het seizoen begint bijna weer. *O*
 
Laatst bewerkt:
Welkom mugello, waar kom je uit de buurt?

Jou Tuono heeft een aparte kleurenstelling.
03 bronze frame, met 04+ swingarm en kuipwerk.


Sonador kom uit het gebied tussen ijsseldijk en Veluwe oftewel gem epe
en die kleurstelling dat heb je scherp gezien ;)
 
De kappen van de Tuono inmiddels weer opgehaald bij de spuiterij.
De carbon kappen zijn weer als nieuw en de rest een vers laagje zwarte matte lak.
Erg tevreden met het resultaat. :9~

[afbeelding]

Nieuwe olie + filter staan al klaar, dus van de week ff olie verversen.
Zal binnenkort ook eens een fotootje maken voor in de OP. :X

Het seizoen begint bijna weer. *O*

Strak werk! :9~
 
De kappen van de Tuono inmiddels weer opgehaald bij de spuiterij.
De carbon kappen zijn weer als nieuw en de rest een vers laagje zwarte matte lak.
Erg tevreden met het resultaat. :9~

[afbeelding]

Nieuwe olie + filter staan al klaar, dus van de week ff olie verversen.
Zal binnenkort ook eens een fotootje maken voor in de OP. :X

Het seizoen begint bijna weer. *O*

Netjes man! Ziet er echt heel strak uit. Mwa het word volgensmij weer kouder halverwege de week. En dan nog ff wachten tot alle pekel flink is weggespoeld haha
 
binnenkort de volgende onderdelen aanpakken
- motorolie
- oliefilter
- luchtfilter
- bougies
- revisie remklauw (waarschijnlijk lekke cilinderrubber.......)
- slipperclutch

optioneel:
- direct nieuwe remblokken voor en achter
 
Deze, onderste op pagina heb ik ook in combinatie met de Daypack Evo tas, pracht systeem had ik veel eerder moeten doen.

Aprilia RSV 1000 Tuono (RR) 2005-2010

Met handleiding in pdf.
Klopt, sinds een poosje zijn ze er achter. Twee jaar geleden wisten ze bij Motech niet dat dit ook paste op de T gen2. Via Ten Kate heb ik toen contact met ze gehad. Mss dat dat geholpen heeft. Ik heb een tas liggen, maar nog nooit een tank ombouw gekocht. Heb wel twee tank koppelingen liggen, een voor Honda en een voor Yamaha. Ouwe type.
 
Zaterdag op de motorbeurs geweest, wel weer een leuk dagje om even rond te kijken.

Op weg naar de uitgang nog even een kannetje Motul 300v gescoord voor een leuk prijsje. Oliefilter had ik al liggen dus als het van de week een beetje weer is de Tuono maar even warmrijden en voorzien van verse olie voor dit seizoen :)
 
Deze staat al in de OP.
Als je de opmerkingen erbij leest staat er wel dat erg geen garanties zijn op een goede werking. Je het is een terugslagklep n ja hij past, maar niemand weet wat de waardes zijn en of deze overeenkomen met die van aprilia.
 
Deze staat al in de OP.
Als je de opmerkingen erbij leest staat er wel dat erg geen garanties zijn op een goede werking. Je het is een terugslagklep n ja hij past, maar niemand weet wat de waardes zijn en of deze overeenkomen met die van aprilia.


De link in de op werkt niet meer, vandaar mijn vraag.
Niemand ervaring hiermee dus?

Klep - AP8104996 ||| Aprilia, Caponord, Rsv, R, Tuono, Rally, 1000, 1200, 2004, 2006, 2008, 2009, 2013, 2015 | motor | tuono r-factory | Technische tekeningen | Aprilia Parts
Deze zou dus iig moeten werken?
 
Ik ben bezig met opruimen en kwam nog wat spullen tegen iemand intresse?
- Laser uitlaat met E keur zonder killer. Komt met bijpassende Eprom 100,-
- Spanningsregelaar RR97 (zit kleine beschadiging in isolatie + draad werkt verder goed.) 50,-
- Rizoma rempotje (imitatie) 15,-
- Luchtfilter kast compleet. ( geen plaatje maar standaard box + intake) 30,-

2l907qq.jpg

iggec9.jpg

2q0u620.jpg

2d8040n.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan