Turbo garrett T2 of vergelijkbaar..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilja

MF veteraan
16 sep 2005
1.857
1
Nijmegen
Facebook
Mijn oldskoel kawa gaat een turbo krijgen... wie heeft er nog eentje liggen? :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er hier een liggen met een plaatje erop en daar staat op Garrett, T2 en een Ford logo. Dit is een nieuwe turbo dus nog niet eens een ruil.

De inlaatbocht zit geschroefd dus deze kan er gewoon af.

Ik ben komende week in Engeland voor het werk maar vanaf vrijdag middag/avond ben ik weer terug.

bild0263.jpg


bild0252.jpg


bild0261r.jpg
 
Laatst bewerkt:
Aha, hier is ie Q.

mooi Turbotje wel *O* (qua nieuwigheid) verders heb ik er niet zo veel verstand van. -O-

Ben meer van de atmospherische motoren, maar wel interessant :Y Ik ga m volgen. :)

full
 
Ik heb er hier een liggen met een plaatje erop en daar staat op Garrett, T2 en een Ford logo. Dit is een nieuwe turbo dus nog niet eens een ruil.

De inlaatbocht zit geschroefd dus deze kan er gewoon af.

Ik ben komende week in Engeland voor het werk maar vanaf vrijdag middag/avond ben ik weer terug.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

nette turbo, T2 is ook wel goed voor de fiets maar dat spruitstuk dat erop zit :S
 
Jongens dit is slechts een oud te koop gevraagd topic!! :o :o
De turbo van de tweede post is het trouwens niet geworden. Ik heb een Garrett T25 klaar liggen. (samen met een boel RVS om de headers+drukbuizen+uitlaat van te bouwen)
 
Piccies coming soon! Ik heb het onderblok een heel eind klaar nu. Cilinders en cilinderkop zijn opnieuw gespoten... het is nu wachten op de zuigerveren. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan