TV verslaggeving SBK en RTL-GP

Jéjé

MF veteraan
12 nov 2003
1.089
0
Dronten Flevoland
Nu hebben we in Nederland de luxe dat er superbikes voor het WK rijden op Assen, is er NERGENS op TV een live verslag te zien. Waar zijn ze bij RTL-GP mee bezig??
:( :( :( ja, samenvattingen maken van 15 minuutjes of terugblikken uitzenden van vorige races terwijl op ddat moment live races bezig zijn in eigen land.

Komop mensen bij RTL-GP, waar liggen jullie prioriteiten? :] :N :N

:(

en niet doorverwijzen naar live internet, die beelden waren zo slecht daar werd ik ook niet vrolijk van
 
Nu hebben we in Nederland de luxe dat er superbikes voor het WK rijden op Assen, is er NERGENS op TV een live verslag te zien. Waar zijn ze bij RTL-GP mee bezig??
:( :( :( ja, samenvattingen maken van 15 minuutjes of terugblikken uitzenden van vorige races terwijl op ddat moment live races bezig zijn in eigen land.

Komop mensen bij RTL-GP, waar liggen jullie prioriteiten? :] :N :N

:(

en niet doorverwijzen naar live internet, die beelden waren zo slecht daar werd ik ook niet vrolijk van

geldt hetzelfde voor de gp van valkenswaard, niks van te zien op tv. Terwijl er een kanshebber voor de eindoverwinning meereed..........
 
Denken jullie dat programmamakers of de grote bonzen zoals Bert van der Veer hier lid zijn en meelezen wat uitgezonden moet worden?
Leer er maar mee leven dat programma's zoals het WK Superbike minder prioriteit hebben om uit te zenden dan een wedstrijd korfbal van KV de gevlochten korf tegen KV het rieten mandje.
Zo lang een zender een bepaalde kijkdichtheid kan scoren en hierdoor grotere reclameblokken kan verkopen om zo meer geld te genereren dan zal daar de prioriteit liggen.
En wat wij leuk vinden of mooi om te zien doet er gewoon niet toe, helaas.
Het ONK werd enkele jaren geleden ook uitgezonden op SBS sport volgens mij, maar het animo is gewoon te klein t.o.v andere sporten.
 
Er zijn al genoeg klaagtopics over uitzendingen. Even zoeken dus. ;)

Verder eens met Sports, hoe jammer ik het ook vind. De prioriteit ligt er gewoon niet in dit land. Dat kan veranderen, maar gaat jaren kosten.
 
Denken jullie dat programmamakers of de grote bonzen zoals Bert van der Veer hier lid zijn en meelezen wat uitgezonden moet worden?
Leer er maar mee leven dat programma's zoals het WK Superbike minder prioriteit hebben om uit te zenden dan een wedstrijd korfbal van KV de gevlochten korf tegen KV het rieten mandje.
Zo lang een zender een bepaalde kijkdichtheid kan scoren en hierdoor grotere reclameblokken kan verkopen om zo meer geld te genereren dan zal daar de prioriteit liggen.
En wat wij leuk vinden of mooi om te zien doet er gewoon niet toe, helaas.
Het ONK werd enkele jaren geleden ook uitgezonden op SBS sport volgens mij, maar het animo is gewoon te klein t.o.v andere sporten.

Iemand die bij RTL werkt zit hier ook op MF. Zal ik zn naam geven :+
 
Nu hebben we in Nederland de luxe dat er superbikes voor het WK rijden op Assen, is er NERGENS op TV een live verslag te zien. Waar zijn ze bij RTL-GP mee bezig??
:( :( :( ja, samenvattingen maken van 15 minuutjes of terugblikken uitzenden van vorige races terwijl op ddat moment live races bezig zijn in eigen land.

Komop mensen bij RTL-GP, waar liggen jullie prioriteiten? :] :N :N

:(

en niet doorverwijzen naar live internet, die beelden waren zo slecht daar werd ik ook niet vrolijk van

Had even een stukje gereden, had je zelf alles live kunnen zien ;)

Lang leve de torrents (RU) en newsleecher *O*
 
Iemand die bij RTL werkt zit hier ook op MF. Zal ik zn naam geven :+

Dat mag best, maar nogmaals de meeste programma's uitgezonderd van spin-off's krijgen zendtijd als vraag/aanbod reeël is.
Ik persoonlijk vind samenvattingen niks aan omdat het overzicht in een kleine tijdspanne word gedrukt.
Een commerciële zender zal voor pak hem beet 100.000 kijkers geen 6 uur tv vrijmaken om trainingen,kwalificaties en de races uit te zenden.
Denk je nou echt dat er dan bedrijven als Unilever e.d geld gaan steken om reclametijd te kopen?
Waarom denk je dat de reclameblokken afgestemd zijn op het soort publiek dat kijkt en terug te vinden zijn bij de deelnemers op de kuip.
Waarom denk je dat de aanpak van Dorna een grote flop gaat worden door de "exclusiviteit" van de MotoGP naar de commerciële zenders toe te schuiven.
Er is geen zendtijd, geen sponsor die het hele blok kan/wil promoten en daarom zitten wij opgescheept met achterlijke samenvattingen, geen kwalificaties, geen vrije trainingen en het schrappen van de vorig jaar spannendere klasses dan de MotoGP zelf.
En dit terwijl de Formule 1 op een dag 3x herhaald kan worden!
Mede daarom worden vanwege de tijden in Nederland de races/samenvattingen later uitgezonden omdat een uurtje zendtijd tussen prime time zo rond de 100.000 euro kost.
 
Ik heb de oplossing: ga voortaan gewoon net als ik daar gewoon kijken in Assen.
Hardstikke Live!!! ;) heb je ook geen geneuzel vd TV nodig! ;)

We kunnen ook een potje maken dan vlieg ik voor jullie overal naar toe en plaats ik hier de foto's.
Zien jullie meer dan op tv _O-
Ik wil wel business class vliegen en het duurste hotel, interesse in wat sponsoring? :9
Overigens rijden ze ook op andere circuits dus je opmerking om "daar" te kijken in Assen "hard(t)stikke" live klopt niet ;)
 
Laatst bewerkt:
is er ergens, dat jullie weten, filmpjes beschikbaar van SBK dit weekend incl de opstelling van de grid e.d.
Ik kan alleen maar vanaf de start vinden...

TNX!
 
Terug
Bovenaan Onderaan