Goedemorgen allemaal,
Ik ben benieuwd welke toleranties men hanteert bij het gebruik van een losse binnenkop bij een luchtgekoelde tweetakt.
Wat bedoel ik precies met een losse binnenkop, zie hieronder.
- Welke pers passing tussen verbrandingskamer en kop?
- Hoever moet de verbrandingskamer uitsteken uit de kop zodat hij na aandraaien voldoende afsluit op de cilinder?
Ik ga bij mijn oude jaren '50 DKW (met extreem lage compressie), een efficiëntere verbrandingskamer geschikt voor moderne brandstoffen toepassen.
Het betreft een luchtgekoelde motor.
Welke toleranties houdt men aan bij een applicatie zoals die in de foto's hierboven?
Danku.
Gr,
Lucas
Ik ben benieuwd welke toleranties men hanteert bij het gebruik van een losse binnenkop bij een luchtgekoelde tweetakt.
Wat bedoel ik precies met een losse binnenkop, zie hieronder.
- Welke pers passing tussen verbrandingskamer en kop?
- Hoever moet de verbrandingskamer uitsteken uit de kop zodat hij na aandraaien voldoende afsluit op de cilinder?
Ik ga bij mijn oude jaren '50 DKW (met extreem lage compressie), een efficiëntere verbrandingskamer geschikt voor moderne brandstoffen toepassen.
Het betreft een luchtgekoelde motor.
Welke toleranties houdt men aan bij een applicatie zoals die in de foto's hierboven?
Danku.
Gr,
Lucas
Laatst bewerkt: