Tweetakt enduro 400cc tot 600cc

E.G.J.

Koud bier hier, koud bier hier. Dankuwel!
Donateur
2 sep 2004
37.824
54.527
Völlenerkönigsfehn Germany
Ik zoek een enduro met kenteken. Het liefst een +_ 500cc, gedateerde machine.
Eentje waar nog niemand met een verfkwast en turtelewax heeft aangezeten. :P
 
rm500.jpg


Hij mag een klein beetje meer kosten......
Liever niet :+
 
De cr500's zijn tegenwoordig bijna goud waard. Zoek er zelf ook nog een 85/86er maar vind 6k teveel. Zelfde geld overigens voor de KX500, heel af en toe komt er nog een voorbij maar er is een vrij grote groep die dagelijks het internet afspeurd dus je moet er bovenop zitten.
 
De cr500's zijn tegenwoordig bijna goud waard. Zoek er zelf ook nog een 85/86er maar vind 6k teveel. Zelfde geld overigens voor de KX500, heel af en toe komt er nog een voorbij maar er is een vrij grote groep die dagelijks het internet afspeurd dus je moet er bovenop zitten.

Ik zie hier ook gebeuren, waar ik ook steeds tegen aan loop, en misschien had ik in de topictitel 400 tot 600 moeten zetten. Ik zoek een dikke tweetakt.
Maar net als jou, vind ik de prijzen van een cr500 te hoog. Hoe mooi ze soms ook zijn.., maar ik geef daar niet zoveel om. Gelukkig heb ik er in het verleden meerdere gehad, dan kan ik in ieder geval nog zeggen dat ik er ooit eens mee gereden heb :+

Ik kom af en toe ook de wat oudere ktm 360 tegen. Weet iemand tot hoe groot de bigbore van dit type gaat?
En de wat jonger maico 500, ik zie ze maar weinig tweedehands. Al helemaal niet met kenteken.
 
zit leuk blokje in..
en in NL ook geleverd, maar z3ldzaam,
vond t vermelden wel waard..
zou leuk ding voor mn vrouw zijn..
 
Als er hier iemand is die geen vrouwelijke trekjes vertoont...... :P
Ik zoek een motor waar ik mee vechten moet, en niet eentje waar ik uit verveling andersom op ga zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan