upzweep uitlaat VT600

chopperboy

Rookie
6 sep 2004
22
0
Beverwijk
Hallo,


Ik hen nog 1 setje uitlaten liggen voor een VT600.
Het zijn upzweep uitlaten en ze zijn nog gloednieuw en hebben een nieuwprijs
van€360,-
Ze zijn van het merk MARVING.
Dus als jij deze mooie uitalten op je motor wil hebben laat t me weten en jij
hebt ze deze week nog op je motor.

Bijlage: open uitlaat1.jpg
 
heb je ook een foto hoe ze er op een vt/vlx uitzien?
zit er enige vorm van demping in?
hoe gloednieuw zijn ze?
wat wil je er voor hebben?
 
ze zijn nog nooit gebruikt, en nee ik heb helaas geen foto van hoe ze op een motor eruitzien.
Maar doe me een mooi bod en ze zijn van jou.
 
@Gijs: zet ff een vraag in het fotosoeptopic. Daar zitten een paar kunstenaars die vliegensvlug die uitlaten op je eigen (vriendin) motor plakken
 
Nou ff voor de makkelijkheid, ik wil voor die uitlaten €150,- hebben,en dat is niet veel voor de ze uitlaten aangezien ze nog nooit gebruikt zijn en dus in nieuwstaat verkeren.
 
ja, er zitten gewoon dempers in maar die kan je er natuurlijk uit halen als je meer geluid wilt of je kan ze inkorten.
Maar er zitten gewoon dempers in
 
en dat vlekje wat op de foto zichtbaar is achterop de uitlaat?
dat is geen beschadiging of zo?

kortom zijn ze ook echt in nieuwstaat?


ik heb een verzoekje in het fotosoep tocpic gedaan om te kijken of iemand kan soepen hoe het er uit zou komen te zien!

als t uitziet, hebben we wel interesse
 
zo dus:

full
 
zou er zo uit gaan zien!
Ik vind het er echt niet uitzien,
dus het gaat niet door.

Nee, dat zou ik ook niet willen, zo...met drie verschillende kleuren tasjes achterop...







_O- geintje! Ik vinnut nog wel meevallen, hoewel de boel er een beetje 'gedrongen' uitziet, of is dat wellicht een soep-foutje?
 
tsja je moet er natuurlijk van houden en gelukkig zijn er wel mensen die dat doen.
Ik heb zelf een VT1100 en deze uitlaat is van mijn broer en die heb zijn motor in de prak gereden.
 
ieder zijn smaak he!

opzich kan upswept best mooi zijn (als ik het bij voorbaat niet mooi vind, had ik niet gereagerd!

maar vind t op een verder stock vlx niet echt mooi.
 
Terug
Bovenaan Onderaan