Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jij spreekt uit ervaringals je het doet doe het dan goed,
koppen moet je zo ie zo ook doen,
stoterstangen hoeft niet ( als de koppen niet gevlakt worden ) ,
maar sleutelt wel lekker als je nog een keertje andere nokkenassen wilt doen
wat wel aanteraden is krukas balanceren met de nieuwe zuigers
en als je toch bezig bent, ken je net zo goed een 100ci van maken
Jij spreekt uit ervaring
niet schrikken van de baas hoor, benny blaft wel maar hij bijt niet...bedankt iedereen voor de info ben weer een stap verder
en zal is contact op nemen voor zo'n kitje bij twin-performance
Heb je al bericht van Twin Performance?
Ik heb een mailtje naat Twin performance, OIT en Motorparadijs gestuurd, ondertussen alweer een paar weken geleden, om te informeren naar de prijs van een 883-1200 conversie met geflowde koppen en andere nokkenas. Geen van de drie heeft geantwoord. Had ook nog een mailtje naar Bike Hospital gestuurd maar dat was +2000€ enkel voor 883-1200 zonder bijkomende tuning zoals koppen of nokkenas.
Op de site van motorparadijs.nl staan wel een mooi 883R project.
het is andersom, zo'n sportster is gemaakt voor die 1200 motor, een 883 is alleen maar teruggetuned om de prijs te drukken...dus er wordt helemaal niks opgevoerd in principe...
dat meende ik inderdaad ook,
en een paar pk's meer zal de aandrijflijn er gerust bij kunnen hebben lijkt me.
Ik ben wel beniewd naar de XR1200 die volgend jaar uit zou komen.
[afbeelding]
Die zou standaard al 85-90pk hebben. Ik vind hem in iedergeval schitterend.
http://www.vroom.be/nl/autonieuws/autonieuws.asp?type=moto&id=3669
en ik vind er echt geen ene zak aan!