Verdomme...!

DaveXR

Die hard MF'er
22 mrt 2004
933
0
Bunde
wat is het toch een lekker weer vandaag :]

Lekker wat gereden met mijn vriendin achterop, en nog een hoop andere motorrijders tegen gekomen! Ze komen ineens met bosjes tegelijk overal vandaan, terwijl je ze als het koud is niet zoveel ziet :P

Ahh wat lekker om weer met goed weer op dat ding te zitten (zit er altijd iedere dag op ongeacht het weer maar dit is natuurlijk lekkerder :P )

Wie heeft er nog meer lekker gereden vandaag?
 
Ik zie er zat hoor als het nogwat chilly is :) vandaag idd lekker :] ff de mayo uit me olie blazen :9 (stukkies van 20 km in de winter naar m'n stage...bleek toch niet mayo proof)
 
:( ga werken man ipv ons met dit soort berichten lastig te vallen


;) ben maar klein beetje jaloers, moest zelf wel werken
 
Heb vandaag ook nog even kans gezien om een kilometer of 20 te rijden (7 minuten fietsen naar het werk, maar ik heb de motor gepakt en een paar km omgereden :) )
Lêkkah! :]
 
:( ga werken man ipv ons met dit soort berichten lastig te vallen


;) ben maar klein beetje jaloers, moest zelf wel werken

haha ik werk ook, maar 25 uurtjes per week (das van 8 tot 1 uur), dus heb de middag vrij voor deze heerlijke dagen :P
 
Ik samen met een deel van de groep:
6 man:
GSXR1300
954RR
929RR
919RR
919RR
ZX750R :+ ...
samen effe BXL door.. de ring op..
en nu zit ik hier achter de pc (bijverdienen...)

MAr straks weer :]
 
Ik zie er zat hoor als het nogwat chilly is :) vandaag idd lekker :] ff de mayo uit me olie blazen :9 (stukkies van 20 km in de winter naar m'n stage...bleek toch niet mayo proof)

nou als het echt koud is (ook overdag -2 ofzow en 's avonds -7 ofzo) dan zie ik toch amper (2 ofzo per week) motorrijders. Maar sinds deze week al stuk meer, en sinds vandaag beginnen de wegen er langzamerhand alweer stuk voller mee te raken :P
 
Heb wel gereden, maarkreeg mijn vuurvogel niet aan de praat.. Accu kapot.
Gisteren vond ik het al vreemd dat de nieuwe (druppel)lader (die ook gewoon accu's kan snelladen) er vrij lang over deed (meer dan 3 uur) voordat ik een beetje meer spanning op de accu kon krijgen.. vandaag dus nog even gemeten, 8 volt die nog in elkaar zakte door het spanningsverbruik van de voltmeter..
Heb 'm dus even uitgebouwd, stond-ie bol.. echt kapot dus, morgen een nieuwe halen..
Mocht ik de motor van mijn vriendin gebruiken (lief he? maar ze heeft nog geen rijbewijs zelf) en heb ik dus even van het mooie weer genoten met een 250cc choppertje (ook leuk) :]
 
Als echte mooiweerrijder laat ik het afweten :X

Nee, doe mij maar +10 graden dan is het rillen op de motor ook een stuk minder :(

haha je moet ook eens regelmatig met -5 rijden ofzow, dan waardeer je dit weer deste meer :P

Tjah kan natuurlijk verschillen van persoon tot persoon maar ik heb het absoluut niet koud op de motor nu.
 
wat is het toch een lekker weer vandaag :]

Lekker wat gereden met mijn vriendin achterop, en nog een hoop andere motorrijders tegen gekomen! Ze komen ineens met bosjes tegelijk overal vandaan, terwijl je ze als het koud is niet zoveel ziet :P

Ahh wat lekker om weer met goed weer op dat ding te zitten (zit er altijd iedere dag op ongeacht het weer maar dit is natuurlijk lekkerder :P )

Wie heeft er nog meer lekker gereden vandaag?
Elke dag rijd ik lekker ;)
Maar ja geef toe was vandaag wel beter
 
Gatver...al die mooiweerrijders komen nu alweer de weg op... B| doe mij maar de winter, gewoon ECHTE motorrijders onder elkaar B| :} :}
Dat vind ik dus echt van die onzin he B|
Alsof dat het enigste criterium is voor een hardcore motorrijder. Nu, ik zal je er nog een verklappen; eentje die alles zelfs doet en dus niet naar de dealer gaat voor ieder wissewasje! :9
 
Dat vind ik dus echt van die onzin he B|
Alsof dat het enigste criterium is voor een hardcore motorrijder. Nu, ik zal je er nog een verklappen; eentje die alles zelfs doet en dus niet naar de dealer gaat voor ieder wissewasje! :9
SOW.....????
Ik ook niet, heb twee motorfietsen te onderhouden en kom ook nooit bij de dealer. En IK rij WEL gewoon de winter door :Z

Ik bedoel maar......
 
Ja is wel opvallend dat ze nu in een keer wee allemaal tevoorschijn komen. Nu moet ik weer zo vaak in mijn spiegel kijken voordat ik inhaal. Nog meer van die mafkezen op de weg. :)
 
Dat vind ik dus echt van die onzin he B|
Alsof dat het enigste criterium is voor een hardcore motorrijder. Nu, ik zal je er nog een verklappen; eentje die alles zelfs doet en dus niet naar de dealer gaat voor ieder wissewasje! :9
Even voor de goede orde....1 april duurt nog even, maar voor jou alvast
full
;)
 
Vanochtend om 11:00 vertrokken met de moto, en om 16:30 weer terug thuis. Alleen maar getoerd :] :] Wat een heerlijke dag zeg!! (oja, en een bakkie koffie gedronken bij m'n dealer).

vreemde titel voor dit topic :P
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan