Verkeerde bedragen bij bestelling Louis.de

mark-k

MF veteraan
17 jul 2009
4.666
577
Een tijdje geleden heb ik een portofoonsetje en een jas besteld bij Louis.de
Aangezien ik mijn postcode niet in kon vullen (6 tekens tegenover maximaal 5 in het vakje) heb ik een mail gestuurd on de bestelling te plaatsen.Was in orde, ik zou zo snel mogelijk een email ontvangen met de betalingsgegevens.
Twee dagen later had ik nog geen email ontvangen, dus mailde ik even of er misschien iets mis was gegaan. Ik kreeg terug dat ze de order nogmaals geplaatst had. Een dag later kreeg ik een mail met mijn betalingsgegevens, met daarin een verkeerd bedrag.
Ik gemaild dat dit niet klopte en wat er aan de hand was, aangezien er in die automatische mail geen lijst stond van wat er geleverd zou worden voor dat bedrag.
Nog een dag later kreeg ik een brief met daarin de betalingsgegevens voor de eerste bestelling, met daarin een ander maar ook fout bedrag...
Daarover weer gemaild en gevraagd waarom er 2 bestellingen stonden aangezien zij voor mij de bestelling geplaatst hadden en ook gezegd hadden dat de eerste niet goed gelukt was.

Na een paar dagen kreeg ik antwoord, maar toch ook weer niet. Ik kreeg wel een mail maar er stond niets zinnigs in. Ik heb toen nog met vele emails geprobeerd ze duidelijk te maken dat de bedragen niet klopten, dat ze te laag waren en er dus waarschijnlijk een fout in hun systeem zit. Nadat ik dit een keer of 10 gezegd had op verschillende manieren snapten ze het nog steeds niet en heb ik gezegd dat ze die eerste twee bestellingen van die en die datum maar moesten cancellen en dat ik zelf wel nog eens een nieuwe zou plaatsen, dit keer wel via de site aangezien ik nu wel wist hoe ik mijn postcode in moest vullen.
De nieuwe bestelling geplaatst en een bevestigingsmail gehad met daarin de goede spullen en het goede bedrag.
Een dag later kreeg ik weer een email met daarin de betalingsgegevens, met daarin alweer een verkeerd bedrag. Nadat ik met emailen geen opheldering had gekregen heb ik dit maar overgemaakt in de hoop dat ze er dan achter zouden komen dat het verkeerd was. Ik was al dat gedoe echt spuugzat.

Twee dagen later kreeg ik een mail van Louis. Ze hadden mijn email ontvangen en zouden de laatste twee orders cancellen en de eerste aanpassen, terwijl ik duideliujk (met data en betalingskenmerk en alles) had aangegeven dat ze de eerste twee moesten cancellen. Ik dit ook naar hun gestuurd en gezegd dat ik de derde order ook al betaald had.
Daarop kreeg ik terug dat de orders allemaal gelijk waren, met daarin inderdaad een juist lijstje van wat ik besteld had. Toen heb ik maar eens de hele betalingsemail in mijn antwoord gekopieerd met daarin dus het verkeerde bedrag en nog eens gezegd dat het dus niet klopt. Ook heb ik gezegd dat als ze het niet kunnen veranderen of de spullen niet kunnen leveren ik graag alles gecancelt zag.
Hierop heb ik nog niets teruggekregen.

Wel heb ik zojuist een email ontvangen dat de spullen waarvoor ik betaald had verzonden zijn, met daarin eindelijk eens duidelijk wat er fout is. De portofoonset is vervangen door 2 headsets... Hierop heb ik ook maar weer een email gestuurd, dit maal een boze waarin staat dat ze me het verkeerde sturen en dat ik dat niet besteld heb.


Ik ben echt radeloos door dit gedoe, zijn die mensen nou zo dom of doen ze alleen maar zo... Wie weet wat ik kan/moet doen? En mijn advies, als er Restposten bij staat, niet bestellen want je krijgt er gezeik mee (ik in elk geval).
 
ik denk dat de persoon die je geholpen heeft met het pinksterweekend in zandvoort op het terras is opgelicht en nu zo'n tering kaaskop terug pakt :+

zonder gekheid, nog niet eerder mee gemaakt, gewoon ff bellen met die lui.
 
Relematig bij Louis.de besteld recentelijk nog (gister binnengekomen) nooit een probleem gehad.

Postcode altijd maar deels ingevuld, nooit een probleem.

Het is niet de retourverzekering, groen compensatie of BTW die het verschil uitmaakt?
 
ik denk dat de persoon die je geholpen heeft met het pinksterweekend in zandvoort op het terras is opgelicht en nu zo'n tering kaaskop terug pakt :+

zonder gekheid, nog niet eerder mee gemaakt, gewoon ff bellen met die lui.


Ik ben al blij dat ik van ze mag mailen in het engels (misschien snappen ze t daarom niet, maar dan moet je dat niet op je site zetten :X ), dan kan ik tenminste nog even denken wat ik opschrijf. Als ik in het duits moet gaan praten wordt dat echt een hel. Niet iedereen is half duits zoals jij ( gelukkig) :+


Maar misschien toch maar eens doen ja. Misschien zijn de mensen achter de telefoon wel wat slimmer.
 
Relematig bij Louis.de besteld recentelijk nog (gister binnengekomen) nooit een probleem gehad.

Postcode altijd maar deels ingevuld, nooit een probleem.

Het is niet de retourverzekering, groen compensatie of BTW die het verschil uitmaakt?


Nee, ze zijn echt gewoon wat vergeten. Ik neem aan dat die groencompensatie niet voor een bedrag dat 60% te laag is zorgt.
Van de portofoonset hebben ze alleen de speakers/microfoon erin geduwd ipv de hele set incl portofoons ben ik vanochtend achter gekomen.
 
Ik ben al blij dat ik van ze mag mailen in het engels (misschien snappen ze t daarom niet, maar dan moet je dat niet op je site zetten :X ), dan kan ik tenminste nog even denken wat ik opschrijf. Als ik in het duits moet gaan praten wordt dat echt een hel. Niet iedereen is half duits zoals jij ( gelukkig) :+


Maar misschien toch maar eens doen ja. Misschien zijn de mensen achter de telefoon wel wat slimmer.

Afgelopen week ook iets besteld bij Louis, en kreeg de volgende dag een voicemail met dat de betaling was mislukt, in het engels! Aangezien mijn duits ook niet verder komt dan "das Mädchen" en "der Junge", heb ik terug gebeld in het engels, was geen enkel probleem. *O*

Overigens hebben ze toen gewoon nog een keer geprobeerd de betaling door te voeren en dat ging goed, misschien hebben last ze gehad van een technische storing?
 
Terug
Bovenaan Onderaan