Vertrekpunt MM Amersfoort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zie mezelf nog niet in 't lijssie.. Volgens mij heb ik trouwens the_bladerunner vanavond gezien?

Groeten,
Dave
 
Ik pas deze keer.. ik ga mooi op m'n eigen houtje.
De vorige keer kon ik kiezen om onder een Mercedes te komen (met een motorhatende bestuurder) of bijna tegen 2 fietsers te knallen. Ik koos voor optie 3; net er langs. Ging mij wat te snel (sommige stukken 120-130km/u) door de (voor mij) onbekende polder heen en dat vond die kerel met die Mercedes denk ik ook. Ik reed ergens achteraan de groep en denk dat die man zo geirriteerd was dat ie me bijna van m'n sokken reed.

Ik ga mooi in m'n uppie. :W
Ik zie jullie daar wel :]
 
Ik pas deze keer.. ik ga mooi op m'n eigen houtje.
De vorige keer kon ik kiezen om onder een Mercedes te komen (met een motorhatende bestuurder) of bijna tegen 2 fietsers te knallen. Ik koos voor optie 3; net er langs. Ging mij wat te snel (sommige stukken 120-130km/u) door de (voor mij) onbekende polder heen en dat vond die kerel met die Mercedes denk ik ook. Ik reed ergens achteraan de groep en denk dat die man zo geirriteerd was dat ie me bijna van m'n sokken reed.

Ik ga mooi in m'n uppie. :W
Ik zie jullie daar wel :]


OP bijgewerkt :Y

@JK: we gaan gewoon over de snelweg, er gaan ook mensen binnendoor dus er is keuze :Y
 
Laatst bewerkt:
Hallo oma! :W

Afdeling Edam komt zich ook melden in Amersfoort! ;) Dus zet R1enzo en moi er maar bij, gezellie!
 
Ik hoor hier niet helemaal thuis (woon in Hoorn NH), maar ik rij ook met jullie mee naar de megameet, ik rij namelijk met R1enzo en Biancie mee *O*
 
Laatst bewerkt:
@JK: we gaan gewoon over de snelweg, er gaan ook mensen binnendoor dus er is keuze :Y

Dat is veiliger dan met z'n allen blazen door de polder.. :+
Maar ik ga gewoon lekker op m'n eigen dooie gemakkie er heen en zo als het weer er nu uit ziet, is nog niets zeker. Mn textielpak is niet meer waterdicht en m'n nieuw bestelde pak is nog niet binnen bij de dealer... alleen de jas, niet de broek. Die verwachten ze volgende week, dus net een week te laat -O-
 
Avond @ allen.

Even OVB maar denk er aan mee te gaan naar de MM.
MOET om 14.00 uur thuis zijn, dus tijd genoeg!

Dus wellicht tot morgen half 10 bij de MAC.

Mazzel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan